Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Nederland

Voor discussies over radio in Nederland.

1. Started by Bertus Biervilt,

19410206 VARA - Willem van Cappellen - De avonturen van ome Keesje [verborgen inhoud] 19530206 RNW - Mike Dyer - Watersnoodramp vanuit amfibievoertuig [verborgen inhoud] 19530206 RNW - Mike Dyer - Watersnoodramp vanuit Roosendaal [verborgen inhoud] 19640206 RNW - Jacques Idserda - Zwolse vierling meerderjarig [verborgen inhoud] 19660206 2130 AVRO - - Paul Vlaanderen - Het Milbournemysterie [6] - Tot ziens in Londen [verborgen inhoud] 19730206 2021 NCRV - Jan Krol, Jaap Schadenberg, Jantje Weurding, Arend Kuik - Bartje [4] - Gestolen goed [verborgen inhoud] 19750206 0803 T…

• 0 antwoorden
    • 343 weergaven
  2. [verborgen inhoud] TROS-H3-19750117-0100-0300-FerryMaat-Nachtwacht [verborgen inhoud] TROS-H3-19750117-0300-0500-RonBrandsteder-AdRoland-Nachtwacht

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 1 antwoord
    • 350 weergaven
  3. Gisteravond in de uitzending van Het Perfecte Plaatje werden de fotografen gevraagd een (bekende) foto van Eric van den Elsen in deze moderne tijd in beeld te brengen. Toen moest ik denken aan dit programma, dat ik ooit 's heb opgenomen (op DAT) en onlangs tegenkwam. [verborgen inhoud] Dit is de website van Eric van den Elsen Photography : [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 187 weergaven
  4. Hallo, ik weet niet of dit nou een jingle is of dat het hier mag staan. Het is Tom Mulder die aankondigt dat er binnenkort op AM675 uitgezonden gaat worden door Radio 10 Gold. Dit liep dagen rond... geen idee of het al eerder is geplaatst maar ik vond het terug op een cassettebandje. http://www.mediafire.com/?589vb937glcypbw

• 0 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  5. Roland Snoeijer met gasten Veldhuis en Kemper 2004-01-11 / 14u-15u : http://www.mediafire.com/?4ri14gdbq2khvfz

• 0 antwoorden
    • 972 weergaven
  6. Started by jan V,

http://www.mijnbestand.nl/Bestand-RJFNUZBPDR6Z.mp3 http://www.mijnbestand.nl/Bestand-SG8IOKYRWOBT.mp3 http://www.mijnbestand.nl/Bestand-RIXYN47BZZAE.mp3 http://www.mijnbestand.nl/Bestand-GCOPEFTSBOSI.mp3 http://www.mijnbestand.nl/Bestand-N4RRYXT78ZMJ.mp3 http://www.mijnbestand.nl/Bestand-IIU33F6D34KX.mp3 Met dank aan de originele uploader,s janV

• 0 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  7. Started by Vincent,

Nog een programma van JanF. Een Top 40 met Lex Harding. De datum heb ik nog niet opgezocht: [verborgen inhoud]

8. Started by Vincent,

Een regionale zender uit het noorden van het land. Dit is opgenomen op Terschelling. Voor de verzamelaars. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 872 weergaven
  9. Started by h.roos,

Op een mooie juli woensdag in 1981 kwam de uitzending van Veronica vanuit Bunschoten-Spakenburg is er iemand die deze uitzending heeft en deze hier wil plaatsen.Groetjes en alvast bedankt.

• 7 antwoorden
    • 1,9k weergaven
  10. Started by Vincent,

Een legendatisch live met een concert van Deep Purple uit 1972. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 716 weergaven
  11. “Slechts†zestien jaar terug in de tijd vandaag, met de Top 40 uitzending van 28 februari 1998. Met Celine Dion op 1, My Heart Will Go On was het thema uit de film Titanic. Together Again van Janet Jackson op 2 en Natalie Imbruglia op 3 met Torn, nog steeds mooi Sky Radio repertoire. Een opmerkelijk duo op 4, Eros Ramazzotti en Tina Turner. De hoogst genoteerde Nederlandstalige op 6 is van De Kast en de klapper van de week was bijzonder hoog terug te vinden. Frozen van Madonna denderde binnen op 8. Een gouwe ouwe van Nina Simone op 9, dat zal wel iets met een commercial te maken hebben gehad vermoed ik. Lekker ramwerk van Run DMC op 11 en de enige carnavalshi…

12. En weer een geweldige middag!!! [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Ik zoek nog het lijstje.

13. Started by martinja,

310875 Radio Marex Met flitsen van Stadsradio Van de Golden Radio server - met dank aan Anorak Zeeland [verborgen inhoud]

14. Started by Jan-Fre,

In de tien jaar dat ik bij de lokale omroep in Groningen werkte was Bert Haandrikman, nu werkzaam op Radio 2, mijn collega. Hij presenteerde onder andere het programma Middagpauze. Die naam hadden we ' geleend' van Mi Amigo 272. In het programma ook het van Veronica ' geleende' onderdeel Het bloemetje van de dag. Op 17 juni 1994 werd de honderdste aflevering uitgezonden. [verborgen inhoud] Jan-Fré

• 2 antwoorden
    • 853 weergaven
  15. Started by Vincent,

Ik zoek de datum/uitzendtijd van deze Driespoor: [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.

• 1 antwoord
    • 654 weergaven
  16. 1200-1300 : [verborgen inhoud] 1300-1400 : [verborgen inhoud] 1400-1500 : [verborgen inhoud] 1500-1600 : [verborgen inhoud] 1600-1700 : [verborgen inhoud] 1700-1800 : [verborgen inhoud] 1800-1900 : [verborgen inhoud] 1900-2000 : [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 1,5k weergaven
  17. Gast Norderney192
    Started by Gast Norderney192,

Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: ​Uitzending op de stream van 192 Radio, zaterdag 7 januari 2017, 20-22 u. Productie: Ronny Harnie. ​De eerste UK Top 40 die we in 2017 doen, is die van 8 januari 1972, 45 jaar geleden dus inmiddels. Op 1 The New Seekers met I’d Like To Teach The World To Sing (In Perfect Harmony). Dit nummer was eerst een Coca Cola-commercial en werd nadien pas… [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 834 weergaven
  18. Started by Omnivoor,

Ik geloof niet, dat deze bestaat als download, maar op een oude cassette heb ik dan toch het bewijs gevonden, dat Tineke ooit de Nationale Hitparade een keer gepresenteerd heeft en wel die van 9 mei 1975, zo concludeer ik Ik heb er stukjes van opgenomen destijds, door een microfoontje voor de speaker van de TV te houden, terwijl het testbeeld werd uitgezonden met als achtergrond''muziek'' Hilversum 3. Ik zal wat meer stukjes eruit knippen, want ik zit geweldig te prutsen (met de microfoon in mijn hand) als (pre)-puber en mijn moeder zit ook nog af en toe te kakelen in de achtergrond. Hier dan het bewijs: [verborgen inhoud] Ik hoop dat wellicht in de…

19. 25 jaar Radio 538 top 100 radio uitzending op 10 december 2017 van 16.00 tot 00.00 uur. File is ongeveer 1.1 GB groot, iets meer dan 8 uur en op 320 kbps. [verborgen inhoud] Heeft iemand het overzicht/lijst van deze uitzending?

20. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,7k weergaven
  21. Started by Juul,

bron: NOS [verborgen inhoud] bron: spreekbuis. [verborgen inhoud]

22. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.

• 1 antwoord
    • 1,6k weergaven
  23. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 3 antwoorden
    • 2,6k weergaven
  24. EDIT sorry verkeerde forum, maar kan deze niet verplaatsen... audio rework HQ totaal 1uur39min mist eerste minuten van 1e uur en eerste kwartier van 2e uur [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  25. Started by romy,

WIE KAN mij helpen aan het progamma Pirate Gold dat zondag is gezonden groetjes romy

• 0 antwoorden
    • 922 weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.