Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11.352 discussies in dit forum
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 721 weergaven
-
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 820 weergaven
-
-
-
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
-
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 603 weergaven
-
-
-
[verborgen inhoud] je kunt ook op download all files klikken zet ie het in een zip bestand op je pc.
-
- 0 antwoorden
- 536 weergaven
-
-
-
- 5 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
-
-
Heeft iemand de uitzendingen van 6 juni 2020?
-
- 3 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Heeft iemand deze uitzending opgenomen? Alvast heel erg bedankt! Ik kan ze ook niet op Mixcloud vinden.
-
- 3 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
Heeft iemand deze uitzending opgenomen? Alvast heel erg bedankt! Ik kan ze ook niet op Mixcloud vinden.
-
- 6 antwoorden
- 986 weergaven
-
-
Heeft iemand deze uitzending opgenomen? Alvast heel erg bedankt!
-
- 4 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
Heeft iemand deze uitzendingen als mp3? Alvast bedankt!
-
- 13 antwoorden
- 2,1k weergaven
-
-
Top 40 met Peter Hoogwerf 1 - [verborgen inhoud] 2 - [verborgen inhoud] 3 - [verborgen inhoud] Tipparade met Bert van der Laan 1 - [verborgen inhoud] 2 - [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 996 weergaven
-
-
Top 40 met Peter Hoogwerf [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Tipparade met Bert van der Laan [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 4 antwoorden
- 905 weergaven
-
-
Top 40 met Peter Hoogwerf [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Tipparade met Bert van der Laan [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Spijtig dat de klad is geslopen in het wekelijks aanbieden van de Radio Extra Gold Historische Top 40 en Tipparade. Maar in elk geval bedankt voor wat we wel hebben mogen bemachtigen. Hopelijk mag ik een enkele keer iemand verzoeken een opname te plaatsen, in dit geval de Top 40 en Tipparade van 12-09-1987, uitgezonden op diezelfde zaterdag, maar dan in 2020. Van 1987 zijn nog maar weinig Extra Gold uitzendingen geweest, vandaar mijn verzoek. Who can help me (and other members) out? Greetz, Everton
-
- 3 antwoorden
- 909 weergaven
-
-
Top 40 met Peter Hoogwerf [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Tipparade met Bert van der Laan [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Het gedrukte exemplaar
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Top 40 met Rob van Wezel [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Tipparade met Bert van der Laan [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
Heeft iemand dit opgenomen? Op Mixcloud helaas niet te vinden.
-
- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Top 40 met Jan Hariot [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Tipparade met Bert van der Laan [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,6k weergaven
-
-
Top 40 met Rob van Wezel [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Tipparade met Bert van der Laan [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 630 weergaven
-