Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11.352 discussies in dit forum
-
(Sorry voor de vele fouten in eerste versie, had super weinig tijd dus er maar op gesmeten) Het kabinet, minister Kamp heeft dan toch besloten de FM frequenties te veilen. Wel met minder voorwaarden zoals verplichte programma soorten of regionale invulling. Maar iedereen raakt z'n FM frequentie kwijt. Voor AM wordt niet geveild maar verdeeld op Volgorde binnenkomst Aanvraag. Ingezet wordt op evenementen en LPAM vergunningen Of de huidige AM vergunninghouders hun frequentie per 1-9-2017 kwijt zijn is onduidelijk. Maandag is er een info bijeenkomst voor alle vergunninghouders. Inzetten op LPAM is mooi, maar het lijkt erop dat wat hoger vermogen niet meer kan, belachelij…
-
Uit de tijd dat onze (groot)ouders nog rood waren........niet van haarkleur maar van politieke gezindte dan he..... De eerste opname is de beste vind ik.....Hallo hier Hilversum, hier is de Vara [verborgen inhoud] Te downloaden tot 2 september 2015
-
De laatste dag Top 1000 Allertijden op Radio Veronica Rinkeldekinkel met Jeroen van Inkel 07u-08u : [verborgen inhoud] 08u-09u : [verborgen inhoud] De Top 1000 Allertijden met Jeroen van Inkel 09u-10u : [verborgen inhoud] De Top 1000 Allertijden met Erik de Zwart 10u-11u : [verborgen inhoud] 11u-12u : [verborgen inhoud] De Top 1000 Allertijden met Dennis Hoebee 12u-13u : [verborgen inhoud] 13u-14u : [verborgen inhoud] 14u-15u : [verborgen inhoud] 15u-16u : [verborgen inhoud] De Top 1000 Allertijden met Rick van Velthuysen 16u-17u : [verborgen inhoud] 17u-18u : [verborgen inhoud] WeekendRick met Rick van Velthuysen 18u-19u : [verborgen i…
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Wie heeft de Veronica gidsen van 1975. We zoeken alleen de voorkanten……………. Dank, Juul
-
- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Ik zit nu op mijn dab-radio te genieten van Jan Donkers, elke maandagavond van 7 tot 9 op KX radio. Nog steeds even enthousiast over zijn geliefde Americana-muziek als in de jaren zeventig, tachtig en negentig. Ik hoorde hem net zelfs zeggen: 'Allejezus, wat verschijnt er toch een hoop mooie nieuwe muziek tegenwoordig'. Voor veel bezoekers van deze site waarschijnlijk niet zo interessant, maar ook Leo van der Goot, Hans Hoogendoorn en Ad Bouman doen een keer per week hun eigen 'ding' op deze ongewone zender, waar iedereen gewoon draait wat hij of zij mooi vindt. Nu overal in Nederland in de digitale ether. Paul
-
- 2 antwoorden
- 859 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit archief van Ton van Draanen.
-
- 0 antwoorden
- 862 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.
-
- 0 antwoorden
- 685 weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 898 weergaven
- 1 follower
-
-
Hallo, In maart 2015 was ik totaal verbijsterd door het nieuws dat Radio 6 moest stoppen. Ik luisterde met veel plezier naar Radio 6 en met name de ochtendshow "Eerst Jaap". Sinds 2012 was ik een fervent luisteraar. Het was voor mij een ontspannen begin van de dag met heerlijke muziek, nieuwtjes, muzikale duiding en humor. Door Radio 6 heb ik een hoop (nieuwe) artiesten mogen ontdekken, zoals José James, Snarky Puppy en Gregory Porter. De zwarte lijst heeft mij 'opgevoed' op het gebied van soul & jazz met de vele klassiekers en de jonge juweeltjes. De argumenten die aan dit besluit ten grondslag lagen vond en vind ik nog steeds niet ste…
-
- 0 antwoorden
- 547 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.
-
- 4 antwoorden
- 747 weergaven
-
-
Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: Uitzending op de stream van 192 Radio, zaterdag 18 maart 2017, 20-22 u. Productie: Ronny Harnie. Vanavond de UK Top 40 van 52 jaar geleden. De volledige lijst van 20 maart 1965. Op 1 The Rolling Stones met The Last Time. Nieuw in de UK Top 40 in die week: Del Shannon op 40, Bo Didley op 39, Billy Fury op 38, Roger Miller op… [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
Hallo allen. Ik ben op zoek naar deel 1 van de 2-delige reeks 25 Jaar Top 40. Het waren 2 live programma's. In 1989 op 7 oktober was deel 1 te zien en Jeroen van Inkel presenteerde het.en naast Nederlandse bands zoals de Tee Set waren er ook buitenlandse bands te zien. Hieronder staan 3 voorbeelden en hopelijk heeft iemand deel 1 van het Top 40 gala. En tot slot een klein fragment uit Top '89 waarin het 25-jarig jubileum aan bod komt en waarin een klein stukje van deze gezochte uitzending te zien is. [verborgen inhoud]
-
- 7 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
De Top 40 van 17 Augustus 1968 met Jaap Jansen [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De Tipparade van 17 Augustus 1968 met Bert van der Laan [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De LP Top 20 van 1968 week 33 met Pieter Oele [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De 80s NonsTop 40 van 23 Augustus 1986 door Dave Roest [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 692 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] je kunt ook op download all files klikken zet ie het in een zip bestand op je pc.
-
- 0 antwoorden
- 536 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 5 antwoorden
- 2,4k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.
-
- 0 antwoorden
- 628 weergaven
-
-
Top 40 [verborgen inhoud] Tipparade [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 690 weergaven
-
-
voor de liefhebbers .hier een stukje van de uitzending top 100 aller tijden 1981.ik heb nog meer dus laat het even weten als er meer bij moet komen.de band is wel heel oud maar het is nog redelijk van geluid.😁[verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 2,2k weergaven
-
-
Helaas is de videostream niet meer op volledig scherm af te spelen (chrome en edge).
-
- 1 antwoord
- 1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
20 jaar vrije radio Den Haag [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,5k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
-
-
7 juni 2020 Draailijst: [verborgen inhoud] Beluister: [verborgen inhoud] 13 juni 2020 Draailijst: [verborgen inhoud] Beluister: [verborgen inhoud] 14 juni 2020 Draailijst: [verborgen inhoud] Beluister: [verborgen inhoud] 20 juni 2020 Draailijst: [verborgen inhoud] Beluister: [verborgen inhoud] 21 juni 2020 Draailijst: [verborgen inhoud] Beluister: [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
TROS Radio 3 - 07041988 - 1000-1100 - Peter Teekamp - Gouden Uren [FM-stereo] [verborgen inhoud] TROSPoster-Boudewijn de Groot Story, Deel 02 [verborgen inhoud]
-
- 10 antwoorden
- 2,9k weergaven
- 2 followers
-
-
.Heeft iemand nog opnames van vara's zoekplaatje ? Zo heette dat programma als ik mij goed herinner, met dj felix meurders. Het werd op dinsdag uitgezonden in de jaren 70. Er werd dan een cryptische omschrijving gegeven en dan moesten de luisteraars raden welke popgroep en titel het was. Dat was erg leuk. Groetjes Paul
-
- 3 antwoorden
- 2,5k weergaven
-