Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Zeezenders

Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .

1. Van 7 tot 7, een complete dag Radio Mi Amigo: MiAmigo-19740830-0700-1015-BertBennett-MikeMoorkens-Norbert MiAmigo-19740830-1015-1345-Norbert-JoopeVerhoof.mp3 MiAmigo-19740830-1345-1700-JoopVerhoof-FransVanDerDrift-BertBennett.mp3 MiAmigo-19740830-1700-1900-PeterVanDam.mp3

• 1 antwoord
    • 1,3k weergaven
  2. Started by Lokeend,

Is er iemand die de eerste uitzending van Radio Atlantis heeft vanaf de Janinne? Grt Rieni.

• 2 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  3. In een doos met het opschrift 'Vroegah' liggen wat schoolagenda's. Ook die van het schooljaar 72-73 en het schoot me te binnen dat ik daar destijds aantekeningen in heb gemaakt naar aanleiding van de stranding van de Norderney. Het ding is sowieso helemaal volgekalkt, zowel van binnen als van buiten. Smilies, ban-de-bom logo's, de namen van favoriete popgroepen, noem maar op. De foto's van artiesten (met onder andere Iwan Rebroff, Mireille Mathieu, Seth Gaaikema en James Last!) waren vaak door mij voorzien van tekstballonnetjes met erg flauwe uitspraken, pagina's met artiesten die ik niet wilde tegenkomen zijn op elkaar geplakt. En ik had zelf nog wat foto's toegevo…

• 6 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  4. Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 2 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  5. Started by DiscoDuckie,

The riddle, footloose etc platen(cards) die stuk werden gedraaid op de beste aller tijden. Heb ergens weleens een top 10 gezien uit '84 van laser. Zijn er meer van die lijstjes of playlists. Hoe werden de playlist trouwens zo strak samengesteld? Nog geen selector in die dagen... Groetjes, Grote laserfan

• 0 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  6. Started by shooglynail72,

• 0 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  7. Started by Ben,

Dit is wederom een opname uit het archief van Ad Couwenberg. [verborgen inhoud] En dit schreef Ad op over deze opname: [verborgen inhoud][verborgen inhoud]

• 4 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  8. Live vanaf de Noordzee bij windkracht 9: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  9. Started by Jan-Fre,

[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Meer details over deze week kun je vinden [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  10. [verborgen inhoud] Toen ik zonet dit programma beluisterde, verscheen deze foto in m'n speler. Wie 'm gemaakt heeft, weet ik niet, maar het blijft een mooie herinnering

11. Voorlopig even m'n laatste bijdrage…….( ga mij even op wat andere zaken richten) Sounds from the sea - The Great British pirate era [verborgen inhoud]

12. Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 1,3k weergaven
  13. Gast Theo
    Started by Gast Theo,

In de Telegraaf van vandaag staat Sealand met nog 8 andere kleine staatjes vermeld. Hier is de link. Grappig om te lezen. http://www.telegraaf.nl/reiskrant/bestemming/Italie/22188481/___Staat_niet_op_de_kaart___.html Theo

• 1 antwoord
    • 1,3k weergaven
  14. Vandaag jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 2 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  15. Started by SEMBAT,

Ik ben op zoek naar deze originele top 40 in zijn geheel als een holdinglid deze online zou kunnen zetten. Ik had een deel ervan volledig gereconstrueerd en geremasterd op basis van online geplaatste fragmenten. Bedankt [verborgen inhoud]

• Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 5 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  16. [verborgen inhoud]

• 2 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  17. Started by thijs5326,

Bron: DeTelegraaf.

• 3 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  18. carolinemiamigo14081977flashback6719002000 [verborgen inhoud] carolinemiamigo14081977flashback6720002100 [verborgen inhoud]

19. Started by Vincent,

Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  20. Started by rob68,

Deze kwam ik nog tegen op een cassettebandje. Baken 16 van woensdag 27 juli 1977, 13 uur, Mi Amigo (212m). Lichtelijk geïnspireerd door de Dik Voormekaarshow. [verborgen inhoud] En de flipside: Schijven voor bedrijven tussen 14 en 15 uur, zelfde dag. [verborgen inhoud]

21. Started by pvanklei,

Van de Veronica 538 fill (Herman Schoonderwalt) zijn diverse versies en remixes gemaakt. Heeft iemand een idee wie deze latere remix heeft gemaakt (2e fill achter de originele fill)? [verborgen inhoud] Groet, Peter

• 1 antwoord
    • 1,3k weergaven
  22. Started by Juul,

Voordat er "paniek" uitbreekt, de technici zijn met onderhoud bezig van onze Norderney website. Dus hij-zij werkt niet helemaal optimaal. Juul

• 3 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  23. Started by jan V,

1964-09-05 1400-1500 BobenBrenda-MuziekExpres [verborgen inhoud] 1964-09-05 21 00-2200 Anouschka-MuziekvoorU [verborgen inhoud] 1966-09-05 0700-0800 HarmenSiezen-Ookgoeiemorgen [verborgen inhoud] 1966-09-05 0800-0900 HarmenSiezen-Ookgoeiemorgen [verborgen inhoud] 1966-09-05 1000-1100 Tineke-Koffietijd [verborgen inhoud] 1966-09-05 JoostDenDraaier-Hot100USA [verborgen inhoud] 1970-09-05 Tineke-Top40 [verborgen inhoud] 1972-09-05 1200-1300 StanHaag-Jukebox [verborgen inhoud] 1972-09-05 1300-1400 Tineke [verborgen inhoud] 1973-09-05 0830-1000 StanHaag-Jubileum Juliana edits8min [verborgen inhoud] 197…

24. Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Radio Caroline [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  25. I was wondering if any members have any recollections of the English Pop News presented by Carl Kingston and Tony Britten (?). I can't remember if it was in 1974 or if it continued into 1975. Also in whose programme was it included? Any recordings would be most welcome. Mvg, John C

• Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 2 antwoorden
    • 1,3k weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen configureren

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.