Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.303 discussies in dit forum
-
Het is niet de uitvoering van de Roaring Sixties, niet die van Dutch Beat en ook niet van Trinity en ook niet van The Cheeky boys and Girls. Ik kwam vandaag bij het beluisteren van een oud programma van Peter van Dam een uitvoering tegen van deze song die voor mij totaal onbekend is. Wie helpt tot oplossing van de vraag? u0170 - Caroline-19740907-1850-1938-PeterVanDam-We love the pirate stations.mp3 5.31 MB [verborgen inhoud] 24-07-2017
-
- 2 antwoorden
- 906 weergaven
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 902 weergaven
-
-
Weet iemand wanneer het boek over Radio Mi Amigo van Ferry Eden precies uitkomt?
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Radio Caroline [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 720 weergaven
-
-
Herman de Graaf met de Top 40. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 2,1k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan.
-
- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Hi everyone! This recording is from the DX Archive, and I am including it here because I am wondering if anyone can identify the name of the song and the name of the artist of the track that begins at 9 mins 58 secs into the recording? I have typed down the lyrics into search engines, but I have not had any luck. This recording demonstrates what a wonderful radio station Caroline 558 was. Superb music, excellent audio and a brilliant DJ in Mark Warner. Nothing and nobody could ever replace the sound from the sea that Caroline gave us. Thirty-four years since the station's closure, but it has never been forgotten. …
-
-
- 2 antwoorden
- 613 weergaven
-
-
1967-11-11 1500-1600 RobOut-Top40 LexHarding als Nieuwslezer [verborgen inhoud] 1973-11-11 1900-1930 LexHarding-BeatlesStory-afl33 [verborgen inhoud] 1973-11-11 2000-2100 ChielMontagne [verborgen inhoud] bron StichtingNorderney-RadioVeronica192 gr jan V
-
-
- 2 antwoorden
- 524 weergaven
-
-
Martin Fisher (Caroline), Ferry Eden, Dick Verheul, Haike Dubois, Rob Hudson en Ton Schipper. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
1981 Peter Peter Teekamp Radio Paradijs [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 956 weergaven
- 1 follower
-
-
Caroline-19890124-2200-2330-RobHarrison-TheOvernightAlternative Opname uit het archief van Martin van der Ven.
-
- 2 antwoorden
- 862 weergaven
-
-
Ik heb vandaag maar de verschillende nieuwsbronnen gelezen n.a.v. het overlijden van Tom Mulder. We wisten al een aantal dagen dat het er aan zat te komen. En, je kon er op wachten, vele inmiddels bekende d.j.'s zijn "geschokt". Superlatieven komen ze te kort. Noem de heren allemaal maar op, Giel Beelen, Michiel Veenstra, Jeroen Kijk in de Vegte etc. etc. Ze hebben nog net niet met Tom bij Veronica de zeezender gewerkt. Als ik dat soort reacties lees denk ik, "sodemieter op" ( sorry), waar waren jullie dan nadat Tom in 2004 getroffen werd door een hersenbloeding? Ik weet van mijzelf waar ik was al die jaren en ook dat Lex Harding en Erik de Zwart er …
-
- 2 antwoorden
- 2,6k weergaven
- 1 follower
-
-
Radio Caroline [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Laser 558 [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 993 weergaven
-
-
Radio Caroline [verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 896 weergaven
-
-
1974-04-10 1200-1300 Will Luikinga-Will Will Wel [verborgen inhoud] bron StichtingNorderney-RadioVeronica192 gr jan V
-
-
- 2 antwoorden
- 604 weergaven
-
-
Radio Caroline [verborgen inhoud] Caroline-19900615-2145-2315-JerryWright
-
-
- 2 antwoorden
- 398 weergaven
-
-
Bij het opruimen van de harde schijf kwam ik deze twee uurtjes tegen: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Een uitzoektape met Radio Veronica: Veronica-Onbekend-01 Veronica-Onbekend-02
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.
-
- 2 antwoorden
- 752 weergaven
-
-
Op 31 Maart 2007 organiseerde de Stichting Norderney een Veronicadag in Lapershoek. Om 14:00 presenteert Auke Kok zijn boek "Dit was Veronica" in een gesprek met Ad Bouman. Auke biedt daarna het boek aan Bull Verweij aan. Erik de Zwart presenteert de Top 40 quiz en wordt daarin ondersteund door Eddy Becker. Dit is een compilatie van mijn video opnamen van die middag.
-
-
- 2 antwoorden
- 904 weergaven
-
-
RNI 1974 08 24 Troef 20 [verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Een Vader Abraham show voor de liefhebbers. [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 841 weergaven
-
-
Ik bewaar hele fijne herinneringen aan de Lp serie van Dureco, Veronica Gaat Door. Ik heb zelf een paar lp s en twee bandjes die niet "beluisterbaar" meer zijn. Wat zou ik de hele serie graag digitaal willen hebben om b v in de auto te kunnen horen. Zijn er onder jullie misschien die deze serie hebben of een plek weten waar hij te downloaden is? Wat ik gelukkig nog wel heb is het rode koffertje waar de cassette serie destijds in zat. Wim de Lang
-
- 2 antwoorden
- 2k weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Radio Caroline [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 1,5k weergaven
-