Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.305 discussies in dit forum
-
Van de Golden Radio NL server - destijds zelf opgenomen Radio Mi Amigo zeezenderherinneringen [verborgen inhoud] RadioMiAmigozeezenderherinneringen2 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
Andy Anderson met Midnight Special [verborgen inhoud]
-
Een stukje Delmare zonder beschrijving. Wie wil het uitzoeken? [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
CityAuntieMableHour18121966 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
Stukjes Jan Van Veen en Joost Den Draayer 11h50-13h Bad sound quality -Cuts- Recorded in France [verborgen inhoud] Eric C.
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Jan Veldkamp die voor de eerste keer 3 om 3 doet (volgens de cassette) [verborgen inhoud]
-
- 5 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Dave Owen hosting the Blast Off programme on Wednesday 21st August 1974 1859-2003 [verborgen inhoud] 2003-2043 [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
-
-
Een datum die niet klopt en een programma naam uit 1979. Wie wil hem dateren? [verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Weet iemand de datum die bij dit fragment hoort? [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Zes opnames van Radio Monique uit 1985 opgenomen op cassette door John van Poortvliet. Ik heb de gegevens overgenomen van de cassettes maar deze niet gecontroleerd. Van een opname ontbreekt de juiste uitzenddatum. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
Monique-19860202-1600-1945-MaartenDeJong-FerryEden
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Caroline 558 Ricky Jones 0737-0903 GMT Saturday 24 February 1990 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
-
[verborgen inhoud] Opname afkomstig uit het archief van MusicRadioFan.
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server voice of peace - Martin Peters [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Uit het archief van Douwe Dijkstra Niet beluisterd, dus tijdstip en volgorde niet bekend
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Met promotie voor de Radio Caroline transistor en fanclub. [verborgen inhoud] Robin Bron(nen): Zeezender/Radio/Nieuwsgroepen, Downloadclub/HarmKoenders/Hans Hendriks, Internet Radiocafé/Vincent Schriel, Engelse Forums, Azanorak, BitTorrent, eigen archief en div andere personen w.o. Hans Knot, Douwe Dijkstra ect...
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Door de video's die Alex plaatst over de Mebo in Slikkerveer moest ik denken aan een geluidsopname die ik van tv maakte waarvan ik mij afvraag of hier ook beeld van is. 791. VOO television about Radio Mi Amigo 25‑8‑76 13’
-
-
- 5 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Zag net dat dit mijn 963ste posting is. Mooie gelegenheid om een 963 KHz uitzending te uploaden. Uit het prille begin van Caroline op die frequentie: Radio Caroline 1983.08.28 12:00-13:06 Tony Garrett [is zeeziek] [verborgen inhoud]
-
Meister en Bollier ( "Geiser en Boiler") hadden een leuke som geld geleend van Veronica, en die stelden de voorwaarde: "Zender uit!!". Dus kwam, toch nog vrij onverwacht, een einde aan RNI in 1970 op 24 September 1970. Alan West en Andy Archer mochten het laatste uur maken, ze besloten er een echte "tearjerker" van te maken, al beseften ze op het einde wel dat het voorlopig echt afgelopen was... Ik moest die ochtend gewoon naar school maar ik had in de ochtend op RNI gehoord dat ze om 10 uur hun laatste uur zouden brengen, haast.. haast... bandrecorder klaar zetten, tape erop en Pa wakker maken met het verzoek "Pa, zet jij de bandrecorder aan om 10 uur??" pa knikte i…
-
-
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
Ongetwijfeld eerder aangeboden en ook reeds gecleaned door Oldies 45 een serie schitterende opnames live vanaf de Norderney, oa de legendarische zeilrace programma’s. Voor wie het nog niet heeft of is kwijtgeraakt of de weg kwijt is op zijn harde schijf. Geschikt voor aging anorak ears. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Paul de Haan.
-
- 4 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Two filles from satellite radio station QEFM about offshore radio url : http://bars.rug.nl/download/aa41b14a862c34f5 filename: QEFM_Satellite_1993_08_00_UAboutOffshoreradio(61min)(part2).mp3 filesize: 141.2MB url : http://bars.rug.nl/download/ed65fd43b0e81442 filename: QEFM_Satellite_1993_08_00_Unknown-AboutOffshoreradio(62min)(part1).mp3 filesize: 142.1MB available until: 2013-02-22
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-