Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.199 discussies in dit forum
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan.
-
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
-
-
Radio Atlantis 229 1974-08-25 1500-1600 All DJ's {Tour Of the MV Janine Live} [verborgen inhoud] Radio Atlantis 229 1974-08-25 1500-1700 All DJ's {Tour Of the MV Janine Live} [verborgen inhoud] Radio Atlantis 229 1974-08-25 1600-1700 All DJ's {Tour Of the MV Janine Live} [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
Om ook de Noordzee-fans niet tekort te doen, bijna drie uurtjes RNI van 30 december 1971 [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
-
-
19 April Leden/Donateur dag op het Veronica Schip! Zaterdag ​19 april a.s. is er weer een leden/donateur dag van 12.00 uur tot 18.00 uur georganiseerd door de Stichting Norderney, met live uitzendingen van o.a. Goud van Oud, De Top 40, en de Tipparade. De Veronica dag is dit jaar op het Veronica Schip in Amsterdam, dat afgemeerd is aan de NDSM pier, tegen over de IJkantine en naast het Botel. De toegang is 10.00 … lees verder... Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: Lees verder ... http://www.norderney192.nl/EE/index.php/site/norderney_nieuws/19-april-leden-donateur-dag-op-het-veronica-schip
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Deze opname komt van een R2R tape van James Hutchison. [verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Hugo de Groot en Peter de Vries. [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Nog een compleet uurtje Berk in uitvoering. [verborgen inhoud] Opname afkomstig uit het archief van MusicRadioFan.
-
- 4 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opnames uit het archief van Douwe Dijkstra
-
- 5 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Drie Mi Amigo programma's van 14 oktober 1978. De laatste zaterdag in het leven van Radio Mi Amigo. Met de laatste Jukebox met Ton Schipper. Die nam afscheid omdat hij (volgens mij) in dienst moest. Hij zou nog 1 week Keukenpret doen en vertrok inderdaad die vrijdag daarop met een klapper! [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Jan- Fré Laatste keukenpret in de link hierboven moet natuurlijk laatste Jukebox zijn JF
-
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
-
-
Beste lezer's Ik ben opzoek naar de Laatste Nieuwsuitzendingen van de Laatste dag in de uren: 01:00 t/m 18:00u wie kan me er blij mee maken laat me weten alvast bedankt voor jullie tijd MVG: Tristan Dijkstra [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
Ontzettende puinhoop tijdens dit openingsprogramma ( 03-06-67?) van Radio 227 met dj Lex Harding. Wel leuk om naar te luisteren, je hoort ook de Engelse Radio 355 dj's op het schip en veel lekkere muziek. [verborgen inhoud] Robin Bron(nen): Zeezender/Radio/Nieuwsgroepen, Downloadclub/HarmKoenders/Hans Hendriks, Internet Radiocafé/Vincent Schriel, Engelse Forums, Azanorak, BitTorrent, eigen archief en div andere personen w.o. Hans Knot, Douwe Dijkstra ect...
-
- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Caroline-19740621-2200-0115-RobbEden-TonyAllan
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Part 2 zoek ik even op als het weer slechter weer is
-
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
-
-
Monique 1984 12-26 1500-1600 MaartenDeJong [verborgen inhoud] Groet, Bertus
-
-
- 4 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
-
Beste iedereen, Ik ben op zoek naar een (of meerdere) commercial(s) van Joepie, uitgezonden op Radio Mi Amigo. Kan iemand mij helpen? Bedankt alvast en hartelijke groet, Bert Alting.
-
- 3 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan.
-
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] © Stichting Norderney
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server - bedankt JPL van GR Vlaanderen RNI - 03111973 - 1237-1500 - Ferry Maat - RNI Top 50 [verborgen inhoud]
-
- 7 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
Na de laatste Topp 20 werd mij gevraagd of ik nog meer Radio Nord opnames heb, dus wil ik vandaag de opening van Radio Nord met jullie delen. Ik heb deze opname in 2007 verkregen via de downloadclub en die hadden het de volgende gegevens meegegeven: Radio Nord - 8 Maart 1961 - Opening. [verborgen inhoud] Misschien kan iemand die het "Zweuds" machtig is even controleren of dat ook klopt. Groet Henk Kruize
-
-
- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-