Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.197 discussies in dit forum
-
Van de week kreeg ik de vraag van Jan van Veen of ik wist wanneer de eerste uitzending van Candlelight in 1967 werd uitgezonden? Op onze website schreef ik er dit over: [verborgen inhoud] Maar volgens Ad klopt dit niet…………..Hoe ik er aan kom weet ik niet meer. Ik kan er in ons archief niks van terug vinden. Volgens Jan eerst vrijdag avond en later volgens Ad op Maandag. Ik heb alle programma schema's door gelopen, maar geen spoor van candlelight. Nou vond ik het programma toch al niks maar………….Ik denk dat ik één van de weinige was. Heeft iemand enig idee ?
-
- 5 antwoorden
- 1,6k weergaven
- 1 follower
-
-
Radio Monique, 16-4-1985, Stan Haag, 18-19 Jukebox 1e keer [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 783 weergaven
- 1 follower
-
-
1969 R Veronica Int 2000-2100 Robbie Dale [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 752 weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server Radio Mi Amigo eerste uur 1979 met Ton Schipper [verborgen inhoud] Radio Mi Amigo eerste uur 1979 -2 [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 2,4k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De opnames komen uit het archief van Douwe Dijkstra
-
- 0 antwoorden
- 625 weergaven
-
-
Vanaf vrijdag 3 maart 19.36 uur bij [verborgen inhoud] De samenvatting van 50 jaar ABTT in Nijkerk. Met o.a. Lex Harding, Tineke, Bart van Leeuwen, Erik de Zwart, Juul Geleick, Will Luikinga, Karel v.d. Woerd, Hans Hogendoorn, Johan v.d. Kolk, Hans van Velzen, Ronnie Tober, José, Ben Cramer, De Deurzakkers, Peter Koelewijn, de fanclub, Bert van Breda.Presentatie Ad Bouman. Interviews Wim v.d. Water. Anderhalf uur TV op z'n ABTT.
-
- 0 antwoorden
- 773 weergaven
-
-
Ik vond in m'n LP's een LP vol met electronische muziek. En daarop kwam ik dit tegen. Er staat mij zoiets van bij dat we dat bij Veronica gebruikt hebben…maar waarbij ? [verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 915 weergaven
-
-
Goedendag internet radiocafébezoekers, Is er toevallig iemand die de start van Radio Newyork Int (vanaf de MV Sarah) uit 1987 heeft? Het zou moeten beginnen met "Come on Down to my Boat" van Every Mother's Son. Groeten, Jan
-
- 2 antwoorden
- 891 weergaven
- 1 follower
-
-
Beste medewerkers ik had altijd een url in mijn mediaspeler en kon dus gewoon altijd in vol hd naar Norderney TV kijken. Maar nu is het gestopt, men verwijst ons naar [verborgen inhoud] maar dat is leuk voor een pc maar niet voor mijn mediabox De link begon met rtmp://server-26.stream-server.nl:1935 wat is nu het nieuwe adres?
-
- 2 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
Vele zullen dit wel hebben ,maar gewoon even laten horen hoe hard Monique in Lelystad binnen kwam 80% op de meter. [verborgen inhoud] Have Fun Mart538
-
- 35 antwoorden
- 6,2k weergaven
- 1 follower
-
-
Dit is een bandje waarbij het wissen niet echt lekker ging,je hoort op de achtergrond nog iets mee lopen ( sorry) 1 April grap Mi amigo stop met Stan Haag Marc Jacobs Ron van der Plas. Dit programma is nooit uitgezonden ,trouwens. [verborgen inhoud] Have Fun Mart
-
- 0 antwoorden
- 625 weergaven
-
-
De Zeezenders bij Mi-Amigo. Radio Mi Amigo 31-8-1978 Peter janssen en Tom Becker over Radio Noordzee [verborgen inhoud] Radio Mi Amigo 31-8-1978 1700 - 1730 uur Johan Visser stuurboord [verborgen inhoud] Have fun Mart538
-
- 0 antwoorden
- 575 weergaven
-
-
270 1966 07-00 1825-1945 PeteBowman - PaulBurnett.mp3 [verborgen inhoud] Groet, Bertus
-
- 0 antwoorden
- 618 weergaven
-
-
Caroline North 1967 08-13 1504-1600 DaveLeeTravis.mp3 [verborgen inhoud] Groet, Bertus
-
- 0 antwoorden
- 640 weergaven
-
-
Caroline North 1967 08-08 0800-0900 JerryLeighton - FinalShow.mp3 [verborgen inhoud] Groet, Bertus
-
- 0 antwoorden
- 544 weergaven
-
-
Ik ben benieuwd naar de tipparade van vandaag 50 jaar geleden, maar hij is niet zichtbaar. Hopelijk komt dat spoedig.
-
Voor wie het leuk vind. De Zeezenders op Mi-Amigo. Radio Mi Amigo 31-8-1977 1500-1600 uur Haike Debois [verborgen inhoud] Radio Mi Amigo 31-8-1977 1600 - 1700 uur Herman de graaf [verborgen inhoud] Radio Mi Amigo 31-8-1977 1700 - 1800 uur Herman de graaf [verborgen inhoud] Have Fun Mart538 ( goed weekend)
-
- 1 antwoord
- 730 weergaven
-
-
Ik vond in ons archief een aantal foto's die collega Hans Becker maakte in Discotheek Boule 7 in Noordwijk tijdens Carnaval op 3 maart 1973. Hier zijn er twee, de kwaliteit kan beter………maar beter iets dan niets. We zien Rob Out en Tom Collins. Ik vroeg mij af of die tent nog bestaat, en ja hoor: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Is het hier toch nog een beetje carnaval. Foto's © Hans Becker
-
- 1 antwoord
- 738 weergaven
-
-
We kennen allemaal de voornemens van dhr. Trump en de muur tussen de USA en Mexico. Maar in 1973 was er al een "afvaardiging" van de KolderOpZolderShow aan diezelfde grens. Karel van der Woerd en Klaas Vaak waren er niet ten tijde van de stranding . Ze waren op dienstreis. Hier staat Karel aan de grens met het KOZS spandoek. Dat waren nog eens tijden…………. foto: © Stichting Norderney
-
- 0 antwoorden
- 516 weergaven
-
-
-
[verborgen inhoud] Opname gemaakt door Douwe Dijkstra
-
- 1 antwoord
- 626 weergaven
-
-
Heeft iemand de laatste uitzending van FreakOlympics Rob Stenders (192 radio}
-
Op het risico af de opvolger van Cees van Zijtveld te worden genoemd..... (de Flip van de flipside) deze week in Nederbeat op 192: de B-kantjes van de Nederbeat top 40 aflevering 2017. De mooie en minder mooie kanten van de muziek, pareltjes en afraffelwerk. We beginnen bij de nr1, en komen tot en met nummer 20.... u is gewaarschuwd Zaterdagavond 25 februari en 4 maart om 19.00 uur op www.192radio.nl
-
- 5 antwoorden
- 3,2k weergaven
-
-
Ja, dat was de titel van een plaatje van Albert Mol, maar toen ik door de foto en dia collectie van oud collega technicus Atze Veenstraa aan het lopen was vond ik deze. Een mooi stilleven. En "wat zien ik?"……….achteloos op de grond de Tune van de Top 40. Op de originele LP ! Gewoon op de grond in de kast van studio 1. Ja zo ging dat in die tijd. foto: © Stichting Norderney
-
Het gaf een hoop "gedonder" deze partij. Alsof er nu geen gedoe is…... Veronica distantieerde zich er heel snel van. afb. met dank aan Hans Knot
-
- 7 antwoorden
- 774 weergaven
-