Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.194 discussies in dit forum
-
Beste zeezender vrienden, onze Ad B. kwam er achter dat het 2017 is dit jaar……..hi. En nou lijkt het hem zo leuk om op de stream opnamen, van andere zeezenders dan Veronica, die het aanhoren waard zijn te laten horen. Zijn er hier mensen die spul uit 1967 in een folder hebben en dat ter beschikking willen stellen? Wij hebben nl nauwelijks iets van 1967. Meer als een "dank je wel" kan ik niet toezeggen.
-
- 0 antwoorden
- 493 weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 953 weergaven
-
-
Ik vond het tweede deel van de RNI top 50 van 20-02-1971. 1971 02 20 RNI 1516-1654 Tony Allan Top 50.mp3 [verborgen inhoud] Ik weet niet of dit al eerder hier geupload is. Groeten, Jan
-
- 0 antwoorden
- 661 weergaven
-
-
De volgende tape. Volgende de doos opnames t/m 30-11-1975. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 937 weergaven
-
-
Ik bewaar hele fijne herinneringen aan de Lp serie van Dureco, Veronica Gaat Door. Ik heb zelf een paar lp s en twee bandjes die niet "beluisterbaar" meer zijn. Wat zou ik de hele serie graag digitaal willen hebben om b v in de auto te kunnen horen. Zijn er onder jullie misschien die deze serie hebben of een plek weten waar hij te downloaden is? Wat ik gelukkig nog wel heb is het rode koffertje waar de cassette serie destijds in zat. Wim de Lang
-
- 2 antwoorden
- 1,9k weergaven
-
-
Radio Noordzee super top 50 08-06-1974 met Ferry Maat. Wim Bron: offshore radio archive
-
- 1 antwoord
- 2k weergaven
-
-
Caroline04071964JerryLeighton11-12 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
-
-
grahamgill - waarschijnlijk op een radiodag in 2002 [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,8k weergaven
- 2 followers
-
-
De tijden zijn overgenomen van de band maar het sluit niet aan. Daarom grote twijfels of het klopt. Ook de presentatie ontbreekt. Wie kan/wil het uitzoeken? [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 956 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
-
Met speciale dank aan Stichting Norderney en Radio 192 Veronica192_20100801_1500-1600(DinsdagSpeciaal-111066-RobOut) [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
-
Radio Caroline [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
AJ Beirens Archive 15 min Atlantis 1974 jingles [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,6k weergaven
- 1 follower
-
-
Recorded via 6210 Caroline 558/6210 03 April 1988 Paul Graham 1545-1700 Chris Kennedy 1700-1800 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 691 weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Radio Caroline [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
-
-
-
Een uitzending uit 1989 zonder datum: [verborgen inhoud] Het lijkt erop dat de volgorde niet klopt. Wie heeft er tijd om dit uit te zoeken? [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 4 antwoorden
- 984 weergaven
- 1 follower
-
-
Ik ben een aantal cassettes tegengekomen (afkomstig van James Hutchison), waarvan ik geen idee heb of dat allemaal bekend spul is of dat dat unieke opnamen zijn, die hij zelf heeft opgenomen. Misschien kunnen de Caroline/Laser experts hier 's naar kijken of er interessant opnamen tussen zitten?
-
-
- 65 antwoorden
- 8,1k weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 711 weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 633 weergaven
-