Spring naar bijdragen

Wie is nu de eigenaar...


Aanbevolen berichten

Daar werd ook niet om gevraagd.

Kom op Rene, bijdehandjes gegeten?.................Ik voel mij niet geroepen om hier de naam van de kontakt persoon neer te zetten. En daar werd wel naar gevraagd. Als jij dat wilt, "it's up to you".

Wat mij betreft is de discussie hiermee gesloten.

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heren niet zo "primair" reageren. Ik ga jullie mail en tel. en andere privé gegevens hier toch ook niet neer zetten?

Privacy heet dat.

Juul

Inderdaad Juul, je hebt gelijk.. Staat ook in de voorwaarden dat dit niet is toegestaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kom op Rene, bijdehandjes gegeten?.................Ik voel mij niet geroepen om hier de naam van de kontakt persoon neer te zetten. En daar werd wel naar gevraagd. Als jij dat wilt, "it's up to you".

Wat mij betreft is de discussie hiermee gesloten.

Juul

Daar werd niet naar gevraagd Juul!! Er werd gevraagd naar de eigenaar, en dat is wat anders als de kontakt persoon (afgezien of die naam hier nu wel of niet gepubliceerd mag worden).

Rob Veld

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het heeft toch overal gepubliceerd gestaan. Bovendien profileert de tweede man zich zodanig als zijnde de eigenaar met al zijn plannen tot verhuur en verkoop, waarbij deze vele malen de afgelopen jaar aan mij en anderen heeft toegezegd het recht van eerste publicatie te hebben, dat we er rustig van uit kunnen gaan dat het voormalige zendschip er nog wel even zal liggen in Antwerpen. In de volgende International Report heb ik trouwens (medio juli) een exclusieve foto van een bepaald persoon die een nostalgische tocht heeft gemaakt naar Antwerpen. Wie? Ik mag nog geen namen noemen! blijven lachen heren

groet Hans

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even een misverstand ophelderen met betrekking tot mijn eerdere reactie hier. Ik verwees naar de forum voorwaarden. Hier staan niks over de naam, wel over de andere zaken zoals adres, telefoon ed. Dat laatste bedoelde ik dus naar aanleiding van een reactie van Juul.

De vragensteller heeft, naar ik heb begrepen, zijn antwoord. Ik sluit het draadje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6408
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    jac76
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.