Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Zo da's gebeurd......

Featured Replies

Geplaatst

Vanmiddag was ik in het ziekenhuis te Apeldoorn om m'n andere oog te laten opereren aan staar.

Twee weken geleden was m'n eerste oog aan de beurt.

Zoiets duurt maar 15 minuten en wordt uitgevoerd met "plaatselijke verdoving". Echt waar! En dat is fascinerend. Je ziet er niks van want je oog wordt gewoon verblind en dus ziet je niks. Je andere oog zit onder het operatie laken. Gewoon met je kleren aan wel met een operatie hemd en hoppa! En direct daarna naar huis!

Eerder al was ik al een kind zo blij toen m'n eerste oog was gedaan. Ik zie weer echt mooie kleuren, ondertitels zie ik weer en een auto in de verte heeft weer twee koplampen ipv vier!

Morgenochtend mag het operatie verband van m'n oog en zal duidelijk worden wat het opgeleverd heeft.

Maar wel om de paar uur druppelen 3 weken lang. Een schone taak voor m'n eega.

Dus in het vervolg hoef ik niks meer te missen van dit wonderschone forum.

Eerst maar even door het oranje geweld heen.........en de hooikoorts zien te ontlopen.

Juul

Geplaatst

Dat is heel mooi Juul !

Het was de laatste tijd een beetje stil met jouw reacties en berichten.

Maak er morgen een mooie dag van !

Rien, die morgen weer vrolijk verder prutst.

Geplaatst

Fijn dat dit weer achter de rug is. Veel succes met druppelen en duimen voor een korte hooikoortsperiode.

Hm, niet persoonlijk bedoeld hoor, maar ik ga voor een lange heftige hooikoortsperiode.

Paul de Haan.

Geplaatst
  • Auteur

Hm, niet persoonlijk bedoeld hoor, maar ik ga voor een lange heftige hooikoortsperiode.

Paul de Haan.

Ja, ik snap het wel "handel"........ (hi)

Juul

Geplaatst

Tis echt niet persoonlijk, maar mijn schoorsteen moet ook nog een beetje........., ik ben nog net niet binnen.

Ja Juul dat is het. Maar jullie lijden gaat niet onopgemerkt aan mij voorbij.

Geplaatst
  • Auteur

Goed dat het weer achter de rug is Juul.

Ja, de hooikoorts is ook onder controle, jammer voor Paul. Scheelt 'em z'n bonus denk ik.

Ik keek er trouwens niet tegen op. Ben wel wat gewend als je al ruim 30 jaar een ziekenhuis bezoekt.

Nu nog effe kijken, want dat kan dus weer, hoe het met m'n schildklier gaat..........anders de radioactieve jodium slok.

Juul

Geplaatst

Welnu Paul,

Zo te zien kun je aan de slag..............

http://www.pollennieuws.nl/

Juul

Ja Juul, ik heb het er druk mee, nu in Breezand, warm en winderig, precies goed, t gras gaat aan de bloei

Paul de Haan.

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.