Spring naar bijdragen

Zo da's gebeurd......


Juul

Aanbevolen berichten

Vanmiddag was ik in het ziekenhuis te Apeldoorn om m'n andere oog te laten opereren aan staar.

Twee weken geleden was m'n eerste oog aan de beurt.

Zoiets duurt maar 15 minuten en wordt uitgevoerd met "plaatselijke verdoving". Echt waar! En dat is fascinerend. Je ziet er niks van want je oog wordt gewoon verblind en dus ziet je niks. Je andere oog zit onder het operatie laken. Gewoon met je kleren aan wel met een operatie hemd en hoppa! En direct daarna naar huis!

Eerder al was ik al een kind zo blij toen m'n eerste oog was gedaan. Ik zie weer echt mooie kleuren, ondertitels zie ik weer en een auto in de verte heeft weer twee koplampen ipv vier!

Morgenochtend mag het operatie verband van m'n oog en zal duidelijk worden wat het opgeleverd heeft.

Maar wel om de paar uur druppelen 3 weken lang. Een schone taak voor m'n eega.

Dus in het vervolg hoef ik niks meer te missen van dit wonderschone forum.

Eerst maar even door het oranje geweld heen.........en de hooikoorts zien te ontlopen.

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi Juul! Wist niet dat het eigenlijk zo eenvoudig is. En vind het ook knap dat je het doet. Ik durf mijn ogen niet te laseren, zodat ik geen lenzen meer zou hoeven dragen.

Dit is niet te vergelijken met laseren. Hier wordt je lens vervangen voor een kunststof exemplaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn dat dit weer achter de rug is. Veel succes met druppelen en duimen voor een korte hooikoortsperiode.

Hm, niet persoonlijk bedoeld hoor, maar ik ga voor een lange heftige hooikoortsperiode.

Paul de Haan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hm' date=' niet persoonlijk bedoeld hoor, maar ik ga voor een lange heftige hooikoortsperiode.[/quote']

Dus ik mag tot oktober niet meer naar buiten.... het is goed met je. Komende zomer ga ik wel bij jullie buren in het noorden op vakantie, het hooikoortsvrije Terschelling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tis echt niet persoonlijk, maar mijn schoorsteen moet ook nog een beetje........., ik ben nog net niet binnen.


Ja Juul dat is het. Maar jullie lijden gaat niet onopgemerkt aan mij voorbij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed dat het weer achter de rug is Juul.

Ja, de hooikoorts is ook onder controle, jammer voor Paul. Scheelt 'em z'n bonus denk ik.

Ik keek er trouwens niet tegen op. Ben wel wat gewend als je al ruim 30 jaar een ziekenhuis bezoekt.

Nu nog effe kijken, want dat kan dus weer, hoe het met m'n schildklier gaat..........anders de radioactieve jodium slok.

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welnu Paul,

Zo te zien kun je aan de slag..............

http://www.pollennieuws.nl/

Juul

Ja Juul, ik heb het er druk mee, nu in Breezand, warm en winderig, precies goed, t gras gaat aan de bloei

Paul de Haan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6401
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Peterbaars
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.