Spring naar bijdragen

Hebben we niks beters te doen?


Juul

Aanbevolen berichten

Vanmiddag heeft er een inval plaats gevonden bij de VPRO........omdat er in Zomergasten een sigaret werd opgestoken.

Hebben we nu echt niks beter te doen in dit land?

Maar wel al die "zuipketen" hier op de Veluwe gedogen. En dan stappen ze met een drankneus in de auto en ......boem. Zelf hebben ze niks meestal. En al die vakantiegangers hier die met kratten vol bier de super uitkomen.

Wat een land.

En tercht heeft de VPRO alles gefilmd en er gelijk maar een webpagina bijgedaan! Geweldig om te zien dat ze zelfs de asbak wilden zien.

Nou hebben die ambtenaren, het waren er wel twee !, ook eens een TV studio gezien, daar zullen ze het wel om gedaan hebben denk ik dan. Pfffffffffffffffffffffff

bron: via Geenstijl.nl

http://www.vpro.nl/zomergasten/2013/roken.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geef deze griezelige regeltjes-maniakken de kans en je ziet straks in de verfilming van Hugo de Groot's ontsnapping om de 10 meter een felrode brandblusser aan de kasteelmuren hangen, want een decor is een werkplek en daar horen de veiligheidsregels te worden opgevolgd.

De lol gaat er wel hard af, in Nederland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar we mogen wel in elke talkshow een goed gevuld glas wijn leeg drinken in beeld .Dat is dan ook op de werkplek of ben ik nou gek geworden.

Rook verspreid zich in de ruimte en heeft direct invloed op de gezondheid van de andere aanwezigen. Het alcohol, drugs en medicijnen beleid is daarom niet bij wet geregeld en wordt aan de bedrijven overgelaten. Als bedrijf is het daarom altijd verstandig om dit goed vast te leggen. En dan houd de verantwoordelijkheid niet op als werknemer/gast het bedrijf verlaat. Als betrokkene beschonken in de auto stapt had je kunnen weten dat dit fout kon gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanmiddag heeft er een inval plaats gevonden bij de VPRO........omdat er in Zomergasten een sigaret werd opgestoken.

Hebben we nu echt niks beter te doen in dit land?

Maar wel al die "zuipketen" hier op de Veluwe gedogen. En dan stappen ze met een drankneus in de auto en ......boem. Zelf hebben ze niks meestal. En al die vakantiegangers hier die met kratten vol bier de super uitkomen.

Wat een land.

En tercht heeft de VPRO alles gefilmd en er gelijk maar een webpagina bijgedaan! Geweldig om te zien dat ze zelfs de asbak wilden zien.

Nou hebben die ambtenaren, het waren er wel twee !, ook eens een TV studio gezien, daar zullen ze het wel om gedaan hebben denk ik dan. Pfffffffffffffffffffffff

bron: via Geenstijl.nl

http://www.vpro.nl/zomergasten/2013/roken.html

De overheid en haar dienaars zijn vooral met zichzelf bezig.

Dat zou jij Juul als oud Veronicaan toch als beste moeten weten.

Ze willen meer zekerheid over het rookincident, dat rookgevallteje in de studio is voor hun superbelangrijk, want ja, anders komt er een kroegeigenaar enz.

En als er 1 partij totaal niet tegen zn verlies kan dan zijn het wel onze ambtenaartjes, namens de minister natuurlijk. Breek me de bek niet open.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En als er 1 partij totaal niet tegen zn verlies kan dan zijn het wel onze ambtenaartjes' date=' namens de minister natuurlijk. [/quote']

Beste Ruud,

Iedere keer als jij zo'n opmerking maakt probeer ik me niet aangesproken te voelen. Maar aan het zo wegzetten van mij en mijn collega's begin ik me nu toch wel enorm te ergeren. En dan druk ik me nog netjes uit!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Excuses dan aan jou.

Helaas moet ik me aan een aantal van jouw collega's ergeren, die me ook nog veel geld hebben gekost. Een aantal ziet mij liever vandaag dan gisteren als vergunninghouder verdwijnen.

Nu zit ik weer weer met die onzin van verplichting digitaal uitzenden bij MG, waar nota bene de hele 2e Kamer het niet mee eens is (motie Verhoeven).

Het onderwerp is: hebben ze niets beters te doen.

Ik neem aan dat je met me eens bent dat kritiek op ambtenaren moet kunnen, net zo goed als zij binnenskamers soms geen goed woord over hebben voor ons ondernemers.

Maar kennelijk behoor je tot het goede deel dat wel rekening houdt met burgers en bedrijfsleven. En alleen met zinvolle zaken bezig is. Houden zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ruud,

Je praat over een groep mensen die volgens jou hun werk niet goed doen. Maar in Nederland is het nog altijd zo dat je tegen in beslissing van de overheid bezwaar kunt aantekenen. Als je er dan nog niet uitkomt ga je naar de rechter. Die kijkt als onafhankelijk orgaan naar de genomen beslissing van de overheid.

Mooi voorbeeld is 100%NL en de manier waarop zijn hun gelijk hebben gehaald. Want dat hadden ze. En wat waren de uitspraken van de rechter bij jou?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je er dan nog niet uitkomt ga je naar de rechter. Die kijkt als onafhankelijk orgaan naar de genomen beslissing van de overheid.

Dan maar hopen dat je een rechter treft met verstand van zaken en niet een of andere nitwit.

Robin


@Vincent inderdaad die Ruud kan er wat van, het is nooit zijn schuld.....

En jij komt alleen maar om het vuurtje op te stoken.

Robin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ruud,

Je praat over een groep mensen die volgens jou hun werk niet goed doen. Maar in Nederland is het nog altijd zo dat je tegen in beslissing van de overheid bezwaar kunt aantekenen. Als je er dan nog niet uitkomt ga je naar de rechter. Die kijkt als onafhankelijk orgaan naar de genomen beslissing van de overheid.

Mooi voorbeeld is 100%NL en de manier waarop zijn hun gelijk hebben gehaald. Want dat hadden ze. En wat waren de uitspraken van de rechter bij jou?

Hij kreeg de 1224 kHz terug!!!!!!!!!!!

Rob Veld

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja.. Regeltjes in Nederland, Ambtenaren ( Ben er zelf ook één, in dienst van de alom vertegenwoordigde Politie...)

Als ambtenaar krijg je inderdaad vaak kritiek naar je hoofd die nergens op slaat of in ieder geval jou niet aangaat. Dat is niet altijd leuk.. Geen verjaardag of ik moet dat geneuzel weer aanhoren.. Waarom krijg ik een bon bij 4 km te snel, waarom komt de politie niet opdraven na een melding, waarom schoot die agent? ..

Ja, weet ik veel? Was ik erbij? Meestal glimlach ik maar en laat het gesprek aan me voorbij gaan. Discussie of een "tegenaanval" zijn zinloos. Dus laat maar l*llen.. Het hoort bij je beroep, zeg maar. ;)

Meestal doen Ambtenaren overigens wat hun wordt opgedragen. Soms zien ze zelf heel goed in dat de opgedragen werkzaamheden eigenlijk niet te verkopen zijn, maarja..

Het gaat ook wel eens om een "voorbeeld".. Hogere ambtenaren, die niemand op straat ziet, beslissen dan dat er even "kordaat" moet worden opgetreden. Ik maak me sterk dat dat hier ook zo was. Roken op TV.. Foei!

Want er vallen aan aantal mensen over deze ambtelijke actie, en m.i. best terecht, maar vergis je niet in de "fanmail" die een ministerie dagelijks krijgt van verwoed anti rokers..

Want al is dat waarschijnlijk een kleine groep fanatici, ze klagen en stoken voor 10 ( of véél meer!)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6412
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Panthera leo
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.