Spring naar bijdragen

veronica 1970 06-23 2300-2400 KlaasVaak - RadioDrama


bertus

Aanbevolen berichten

Het antwoord hoor je op 1'19.

 

En zo staat de opname omschreven:

"Het is Dinsdagavond en Klaas zit samen met technicus Jurg van Beem in Veronica studio 5.
We horen de begintune nog zonder de locomotief, die kwam er later pas bij. Een mooi en opgewekt programma met in het begin een door techn. Jurg ingesproken hittipspot van Tom Collins; "Hid-de-ho Princess" van The Neon Philharmonic. Verder platen van The Fitfth Dimension, Graby Appleton en Twinkle. In  het begin noemt Klaas (Tom) de datum!!!!"

 

Niels

bewerkt door Niels Zack
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je, Bertus! Nogal wat van de programma's die jij de laatste tijd aanbiedt, had ik nog niet. Ze zullen dus in elk geval niet bij de offshore radio club vandaan komen, en ook nog niet eerder op dit forum zijn aangeboden.

Ik zet bij mijn eigen downloads altijd zo veel mogelijk waar ik ze vandaan heb (zoals in dit geval: 'Radiocafe Bertus'), maar dat zegt natuurlijk niet altijd iets over de oorspronkelijke bron.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

54 minuten geleden zei Paul:

Dank je, Bertus! Nogal wat van de programma's die jij de laatste tijd aanbiedt, had ik nog niet. Ze zullen dus in elk geval niet bij de offshore radio club vandaan komen, en ook nog niet eerder op dit forum zijn aangeboden.

Hij zit wel in, alleen is deze door de club nooit verspreid omdat het een studio opname betreft die bij de Stiching Norderney vandaan komt. Ik vermoed dat de hier aangeboden versie is opgenomen van de 192 Radio of de leden stream.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.