Spring naar bijdragen

Zo, Chiel gaat inleveren ( en terecht )


Juul

Aanbevolen berichten

Ojee, zou hij nog wel rond kunnen komen. Ik ben bang dat hij zich ook  niet  langer s nachts een verpleegster kan veroorloven die hem helpt.

In de stentor een artikel over deze aanstaande ramp, Elias van de VVd reageert met een Twitding:

Ton Elias ✔ @TonElias

Niet al te krampachtig doen over salarissen. Maar meer dan 5 ton voor een radiopresentator bij de publieke omroep?!? http://tonelias.vvd.nl/nieuws/17888/schriftelijke-vragen-over-topsalarissen-publieke-omroep …

09:50 - 30 november 2016

 

Wachtgeldregelingen gaan we ook niet krampachtig over doen.  Tuurlijk niet.

 

Paul de Haan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja dit is nu weer een reactie van de "onwetende".

Ferry deed nog veel andere dingen die je niet op de radio hoorde Thijs.

Komt dat gewoon niet in je op ?

 

 

En over het salaris van Giel,

Ik vermoed dat het nauwelijks belasting geld is. Die fout maken velen nl.

Het komt uit de Verenigingskas van BNN-VARA. En dan bepalen de leden of ze dat goed vinden.

En BNN-VARA is een zelfstandig orgaan. Zo zal het wel zitten.

 

Ik heb daar nl. wel in mijn tijd bij de TROS mee te maken gehad als oud OR lid.

 

Maar neemt niet weg dat ik het een belachelijk bedrag vind. En dan maar zeuren over de commercie.

Dat hadden we bij Veronica ook wel een beetje als er weer dj's om salaris verhoging vroegen.

De Verweij's hadden daar een simpele oplossing voor:

"dan sodemieter je maar op naar de zuilen"…...

 

Politici moeten eerst zich op de hoogte stellen en dan pas roepen anders gaan wij ,"de boze burger", beginnen over het wachtgeld !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Juul:

Ja dit is nu weer een reactie van de "onwetende".

Ferry deed nog veel andere dingen die je niet op de radio hoorde Thijs.

Komt dat gewoon niet in je op ?

 

 

Natuurlijk komt dat in me op, maar Giel doet ook veel andere dingen dan 18 uur per week plaatjes draaien. Je kunt ze gewoon niet met elkaar vergelijken.

Overigens vind ik bijna €50.000 per maand goed betaald!

gr.thijs

bewerkt door thijs5326
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was overigens 23 uur radio per week, geen achttien. 
Plus wat hij daarnaast nog deed (en doet). Vooral ter meerdere eer en glorie van de muziek, niet van zichzelf, in tegenstelling tot wat velen roepen (vooral degenen die nooit naar hem luisteren). 

Hij gaat nu 9 uur maken, maar wordt daarnaast veel actiever online (ook vooral ten dienste van de muziek).
 

Hij werkt dus echt wel. Neemt niet weg dat het bedrag erg hoog is.

 

Edwin

 

4 uur geleden zei frankdebruin1971:

Ferry Maat twitterde gisteren: Ik had 10% meer luisteraars en maar verdiende maar 5% van het jaarsalaris van Giel Beelen.

Ik geloof dat er toen iets minder zenders waren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei rauhfaser:

Ferry Maat twitterde gisteren: Ik had 10% meer luisteraars en maar verdiende maar 5% van het jaarsalaris van Giel Beelen.

 

Ik geloof dat er toen iets minder zenders waren.

Je had dus destijds weinig andere keus. In vergelijking betekent dat dat de luisterdichtheid van Giel een veel grotere prestatie is, als Ferry er maar 10% meer had. Overigens vind ik die 5% voor Ferry ook niet slecht betaald.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Naast de bescheiden vergoeding voor Matthijs van Nieuwkerk is er vast nog wel ruimte voor op z'n minst een reiskostenvergoeding voor de aanwezigheid van Giel in het programma.
Gelukkig heeft hij om te kunnen overleven nog inkomsten uit radio- en tv-reclame en drive-inn shows.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"Ok, maar waarom moet Elias eigenlijk z'n mond houden? Gr.thijs"

 

Omdat Ton "kippetje, bacon" Elias een hele nare vvd-er is die een wrok koestert tegen de publieke omroep sinds hij bij de NOS is ontslagen. En later ook bij RTL. Zo'n man mag dan van zijn partij, waarin hij veel vijanden heeft, het woord voeren over de omroep? Gelukkig komt hij niet terug in de kamer. Kan hij weer lekker gaan graaien met zijn vage bedrijfjes.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6406
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Jozef
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.