Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

• 3 years later...
Geplaatst
  • Auteur
  • Populair bericht
Op 23-1-2017 om 21:20 zei Rob Veld:

Wat leuk zou zijn is als er nog een videootje was waar Juul ijverig zit te snijden en te plakken, goed om te zien hoe het vroeger ging. Helaas zal er zoiets denkelijk wel niet meer zijn.

Rob V.

Leuk,

Rob wees ons gisteren nog op een eerder draadje waarin we alles bespraken en hij vroeg zich ook af of er soms een foto was van "knip en plak" werk.

Ik heb er één gevonden dat ik aan het knippen plakken was. Inderdaad met de gewone schaar dus!

foto: © Stichting Norderney.

screen 440.jpg

• 2 months later...
Geplaatst
  • Populair bericht
Op 24-1-2017 om 19:05 zei Omnivoor:

Vraag me af wat ze op de boot met dit nummer hadden gedaan>>>:lol:

Frits Spits draaide hem helemaal destijds in de Herfst van 1981 (heb ik nog opgenomen ook)

Op 25-1-2017 om 19:54 zei arno:

Zou je die opname van Frits Spits met Laurie Anderson beschikbaar willen stellen, Omnivoor. 

Alvast veel dank!!

https://en.wikipedia.org/wiki/O_Superman

Eindelijk dan voor lid arno: 8 minuten 25 seconden historie

https://www.pixeldrain.com/u/jPBNXrBF Laurie Anderson Frits Spits Herfst 1981.mp3

• 3 weeks later...
Geplaatst
Op 29-11-2020 om 16:21 zei Hotel Amigo:

Juul,

Dat singeltje van The Stones staat hier al jaren in de (platen) kast.😄

Groet,

HA

009 d sympathy__or_the_devil_veronica.jpg

Hier ook!

Op 28-11-2020 om 21:04 zei Omnivoor:

Eindelijk dan voor lid arno: 8 minuten 25 seconden historie

https://www.pixeldrain.com/u/jPBNXrBF Laurie Anderson Frits Spits Herfst 1981.mp3

# Durf te vragen:
je hebt niet toevallig het hele uur?

Edwin

Geplaatst
17 uur geleden zei rauhfaser:

Hier ook!

# Durf te vragen:
je hebt niet toevallig het hele uur?

Edwin

Helaas, toen nam ik ''gewoon'' fragmenten op van de radio (lees: muziek, nummers)

Geplaatst
2 uur geleden zei Omnivoor:

Helaas, toen nam ik ''gewoon'' fragmenten op van de radio (lees: muziek, nummers)

Same here 🤫. Gelukkig in de laatste decennia een mooi digitaal archief kunnen opbouwen. 

Geplaatst
1 uur geleden zei rauhfaser:

Same here 🤫. Gelukkig in de laatste decennia een mooi digitaal archief kunnen opbouwen. 

Met innige, innige dank aan hen die destijds de moeite namen. Stel je voor: zonder dit medium was het nooit mogelijk geweest om nu weer terug in de tijd te gaan!! 

Geplaatst

Om terug te keren tot het onderwerp: ik zag net op de website van de top 40 dat de single 'Judy Blue Eyes' 6 weken in de tipparade heeft gestaan, van week 39 tot week 44 in 1969. Het zou leuk zijn als er nog eens een programma opdook waarin het gedraaid wordt.

Geplaatst
  • Auteur
2 uur geleden zei Will Stevens:

Om terug te keren tot het onderwerp: ik zag net op de website van de top 40 dat de single 'Judy Blue Eyes' 6 weken in de tipparade heeft gestaan, van week 39 tot week 44 in 1969. Het zou leuk zijn als er nog eens een programma opdook waarin het gedraaid wordt.

Als je een nadere datum aanduiding hebt zal ik eens kijken. Je bedoeld een "gewoon" programma ?

Weeknummers doe ik niet aan, da's voor bouwvakkers.  hi

bewerkt door Juul

Geplaatst
7 uur geleden zei Omnivoor:

Stel je voor: zonder dit medium was het nooit mogelijk geweest om nu weer terug in de tijd te gaan!! 

Ja hoor, zonder dit medium zou het ook kunnen, alleen ging het wel minder makkelijk in de jaren 70,80 en 90.

Geplaatst
6 uur geleden zei Juul:

Als je een nadere datum aanduiding hebt zal ik eens kijken. Je bedoeld een "gewoon" programma ?

Weeknummers doe ik niet aan, da's voor bouwvakkers.  hi

Het plaatje stond van 27 september tot begin november 1969 in de tipparade. Op zeker moment op nummer 2, dus het zal flink door jullie geplugd zijn... 😀

Geplaatst
  • Auteur

Dag Will,

Ik heb erg veel programma's uit die periode maar lang niet allemaal geindexeerd.

Dus da's een beetje veel werk en de tijd om dat te doen ontbreekt mij.

Geplaatst

Dat snap ik, Juul! Wie weet, als je het toevallig nog eens tegenkomt.

Prettige kerst iedereen! Ook in kleine kring valt er hopelijk wat van te maken.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.