Spring naar bijdragen

Radio Caroline op 648 kHz


Revenge85

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei radiofreak31:

Testuitzendingen duren niet lang meer denk ik.

 

1 uur geleden zei wim1958:

Ik begreep dat a s weekend de officiële start is.

 

Ik denk dat het langer gaat duren.

De officiële startdatum moet eerst een beetje gepromoot worden op de radio en in de pers.

Lijkt mij ook niet dat je een album radiostation gaat starten tijdens een Radio Caroline North (Manx Radio) weekend met een afwijkend format qua muziek.

 

Progamma's komend weekend:

 

Saturday 16th December
00:00 Continuous Caroline Music
06:00 John Ellery
08:30 Chris Williams Carnaby Street from Manx Radio
10:30 Kevin Turner
14:00 Dave Foster
17:30 Andrew Austin
21:00 Jerry Wright

Sunday 17th December
00:00 Johnny Lewis
03:00 Bill Rollins
06:00 Ray Clark
09:00 Kevin Turner
12:00 Jerry Wright
15:00 Andrew Austin
18:00 Dave Foster
21:00 Close

 

9 minuten geleden zei radiofreak31:

Yep, nog niet officieel maar on-officieel is dat bekend gemaakt op een bijeenkomst van een supportersgroep in Southampton afgelopen woensdag waar Peter Chicago bij aanwezig was o.a.

 

Ik heb de site van die supportersgroep een paar dagen geleden bekeken, maar kon er toch echt niets over vinden!?

bewerkt door Robin Westhof
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heeft er toch echt gestaan....Ik denk wel een officiële start, mooi moment ook zo op de Ross. En het is ook wel ook des Carolines om het zo te doen, zonder pers en ander gepeupel. De pers pakt het vanzelf wel op. Dus ik denk ergens deze week de main Caroline er op en dan zondag officeel starten.

bewerkt door radiofreak31
Link naar opmerking
Deel via andere websites

55 minuten geleden zei thijs5326:

Verschillende Internet, DAB+, AM, en FM - zenders.( Veronica, Radio 1, Sky, nr.1 hits, Top 40 radio, The Christmas station, Radio 5 enz.)

 

Veel verschillende radiostations dus.

Omdat je (anders) teveel dezelfde platen hoort of hangt het meer van je stemming af?

 

8 minuten geleden zei radiofreak31:

Ik denk wel een officiële start, mooi moment ook zo op de Ross.

 

Ik denk van niet, een radiostation moet je beginnen met het echte format, anders kunnen de  (gewone) luisteraars het niet meer echt volgen.

bewerkt door Robin Westhof
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die North uitzendingen worden ook doorgegeven op de main Caroline op zondag altijd, dus 1x afwijken van je format kan geen kwaad aangezien de main Caroline dat dus ook doet en deden. En wellicht dat ze vanaf dat moment ook elke maand die uitzendingen gaan doorgeven op 648 en niet alleen via de Manx Radio zender.

bewerkt door radiofreak31
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Robin Westhof:

Misschien krijg je gelijk***, maar ik vind het niet echt logisch.

 

*** Van een ander forum:  "The on-air Caroline promo for this weekends Manx broadcast is indicating it will be a "very special weekend" and is advising people to listen to find out why."

 

Niets gaat logisch bij Caroline, en dit is misschien ook wel zo leuk aan die club...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Robin Westhof:

 

Veel verschillende radiostations dus.

Omdat je (anders) teveel dezelfde platen hoort of hangt het meer van je stemming af?

 

 

Beiden. Als ik op bed lig luister ik altijd naar Radio 1. S'morgens luister ik naar de non stop muziek die ik s'nachts opgenomen heb op Veronica, daarna top 40 of nr.1 hits, deze tijd ook kerstmuziek. Bij m'n vriendin luister ik altijd verplicht naar Sky. En soms luister ik naar Tineke op 5. Verder soms naar lokale zenders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op ‎11‎-‎12‎-‎2017 om 09:19 zei Vincent:

Vannacht was er opeens geen audio meer, alleen een kale draaggolf. De opnames tot dat moment:

 

Please login or register to see this link.

 

En ja... Windows 10 was al een paar dagen aan het zeuren over een update. Dus ik dacht dat dit het moment was voor een reboot. Inmiddels zijn we een uur verder, staat hij op 22% en is er weer audio op de 648. 

Erg bedankt Vincent voor de afgelopen periode Caroline 648 bijdragen.

Pierre

Addicted To Music

Link naar opmerking
Deel via andere websites

als ze live zitten op de Ross, beginnen ze meestal op vrijdagavondlaat al live uit te zenden op Caroline Flashback en op zaterdagmorgen beginnen ze dan met Caroline North. Afgelopen maand werden via 648  Caroline North 219 doorgeprikt. Altijd leuk.

En Vincent hartelijk dank voor de opnames, mijn Chinees is nog niet binnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.