Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Sylvester:

Drie loopt achter' werd gepresenteerd door 'Toeneke', staat er.

 

Woordgrapje.

_____________________________________________________________________________________________________________________________

 

'Soultime U.S.A'

 

Nog nooit van gehoord.

Net zo swingend als de Soulshow van Ferry Maat?

Zal vast wel niet om één uur in de nacht.

Niets van bewaard gebleven lijkt mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Vincent:

DeepinScreenshot_Gebied selecteren_20190509194519.png

De typegeit van dienst had zijn/ haar dag niet: het programma van Cees van Zijtveld om 20.00 uur heette geen 'Burgergerucht' maar 'Burengerucht' (het was muziek uit Duitsland, vandaar) en Jan Steeman wordt - zoals wel vaker - weer eens aangeduid als 'Steenman'.  

12 uur geleden zei Juul:

De nieuwslezer  was Freek Simon.

Ook belangrijk vind ik. voegt wat toe aan de historie.

En ik had me al zo uitgesloofd op de historische duiding Juul ;) (referenties aan de bijzondere datum leken me buiten de orde te vallen. Dat was toen al twee jaar geleden. En zo te merken was het voor bijzonder veel oud-Veronicanen (Gerard, Eddy, Joost, Tineke, Cees, Freek) een normale werkdag).

 

Edwin

bewerkt door rauhfaser
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 years later...
On 1/23/2022 at 9:07 PM, radio tpot said:

2019 en nu is het 2022.

Dacht je echt dat deze opslag doorgeef luiken, voor eeuwig waren? 😃

 

Ah, op die manier. Ik ben met name geïnteresseerd in die Superclean Dreammachine uitzending, dus als iemand die nog ergens heeft liggen, dan hou ik me aanbevolen!

 

Groetjes, Pim

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei Pim ScDM:

 

Ah, op die manier. Ik ben met name geïnteresseerd in die Superclean Dreammachine uitzending, dus als iemand die nog ergens heeft liggen, dan hou ik me aanbevolen!

 

Groetjes, Pim

Dag Pim,
Ik heb hier de volledige dag (13.42-19.00 uur en 21-23.30 uur) geplaatst, met Ad tussen 22.00 en 23.00 uur. Ik ben blij dat ik een ScDm aan je immense collectie kan toevoegen. Complimenten voor je site, waar ik al veel plezier aan heb beleefd.

 

Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 hours ago, rauhfaser said:

Dag Pim,
Ik heb hier de volledige dag (13.42-19.00 uur en 21-23.30 uur) geplaatst, met Ad tussen 22.00 en 23.00 uur. Ik ben blij dat ik een ScDm aan je immense collectie kan toevoegen. Complimenten voor je site, waar ik al veel plezier aan heb beleefd.

 

Grote dank! Ondertussen heb ik die op mijn site gezet en nu heb ik 304 van de 580 Superclean uitzendingen. Dus nog maar 276 te gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.