Geplaatst 4 september 20215 jr. Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren
Geplaatst 4 september 20215 jr. Zeer bedankt voor bovenstaand, Vincent, erg leuk om naar te luisteren. Omni
Geplaatst 4 september 20215 jr. 12 uur geleden zei Vincent: Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Is van 22-03 Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Is van 22-03 Bedankt Vincent voor de Mi Amigo programma's. 4 september 20215 jr. bewerkt door bart lapiere was niet afgewerkt
Geplaatst 7 september 20215 jr. On 9/4/2021 at 7:48 AM, Vincent said: MiAmigo-19750301-0900-1000-PeterVanDam Beste Vincent, This could also be 22nd March 1975. After looking at Jan-Fre's Offshore Index, the records played are identical. Maybe there is a reason for this? Mvg, John C
Geplaatst 7 september 20215 jr. 4 uur geleden zei JOCOOLE: Beste Vincent, This could also be 22nd March 1975. After looking at Jan-Fre's Offshore Index, the records played are identical. Maybe there is a reason for this? Mvg, John C Peter spreekt van de tweede dag van de lente, dan zou ik eerder opteren voor 22.3.75 het weerbericht komt meer overeen met 22 maart 75
Geplaatst 8 september 20215 jr. 21 uur geleden zei bert ree: Peter spreekt van de tweede dag van de lente, dan zou ik eerder opteren voor 22.3.75 het weerbericht komt meer overeen met 22 maart 75 Ik heb de programma's van 22 maart 1975 in mijn archief en Bart, John en Bert hebben gelijk. Het uur met Peter van Dam tussen 9:00 en 10:00 en Stan Haag vandaag zijn inderdaad van de 22ste. De rest is van 1 maart 1975. Zo hebben we alweer met vereende krachten een paar programma's juist kunnen dateren. Dank Vincent voor het plaatsen.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.