Spring naar bijdragen

Somertijd '92-'99


Prullarius

Aanbevolen berichten

Heeft iemand misschien nog opnames van Somertijd uit de jaren '90? Mijn jaren '90 Radio 3 verzameling begint redelijk vorm te krijgen, maar ik heb eigenlijk nog niets van Rob van Someren. Alvast veel dank! :)

 

Edit: Dit leuke terugblik-interview met Rob ken ik al wel. Erg leuke reeks :) Please login or register to see this link.

bewerkt door Prullarius
Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei Rrrricky:

Er is weinig te verkrijgen uit die tijd, helaas.
Maar ik heb wel wat opnamen.

Eerst de laatste Havermoutshow op de TROS-Donderdag. Totaal overzichtelijk programma (NOT), deze laatste. 

Please login or register to see this link.
Please login or register to see this link.

 

Vervanging van Dancetrax, eigenlijk ook weer een van Someren-feestje.
Please login or register to see this link.
Please login or register to see this link.

 

En mijn favoriet, de eerste keer dag Somertijd op zender is. Maar dan wekelijks op zondag (12-15). Feest met het spelletje pinnen en winnen. Helaas zijn daar niet zoveel opnamen van. Dus ik hou mij (ook) aanbevolen. 
Please login or register to see this link.
Veel plezier ermee. En kom maar door met andere opnamen.

 


 

 

Super! Evengoed topmateriaal om mijn nostalgische jaren '90 verzameling mee aan te vullen. Mijn dank is groot! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 5-2-2024 om 21:32 zei Rrrricky:

Ik weet dat ik nog meer heb, maar ja en in welke staat.
Hier nog een:
Terug naar 1998. Rob van Someren zit inmiddels horizontaal op 3FM, volgens mij zelf van maandag t/m vrijdag en dan zaterdag ook nog een lunchprogramma (Van Rob Los). De horizontale Somertijd begon met 1 uurtje (17-18), maar werd uiteindelijk 2 uur (16-18). Dit is het 2e uur.
Kwaliteit is redelijk, maar goed luisterbaar.
Please login or register to see this link.

 

Leuk, wederom bedankt! Kwaliteit is niet slechter dan mijn radiootje destijds, dus perfect voor het terughalen van de nostalgie van radio luisteren na school :) 

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 3-2-2024 om 18:29 zei Prullarius:

Mijn jaren '90 Radio 3 verzameling begint redelijk vorm te krijgen(...)

Oh, dan ben ik benieuwd! Wat heb je zoal waar je de mensen alhier wellicht mee zou kunnen verblijden? :D

 

Ik ga eens voor je zoeken wat ik misschien nog heb rondslingeren. Leuke uitdaging.

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een fijne verrassingen dit allemaal. Onbekende Rinkeldekinkels en Breakfast Club, dank voor dit.

Maar ik heb eigenlijk wel meer verzoekjes uit de jaren 90 van Radio3 / 3FM.
Naast Denk aan Henk, zie ik bij mij ook geen Magic Friends of Arbeidsvitaminen uit die tijd. 

Eigenlijk is er naast de Avondspits en wat Veronica dingen maar weinig beschikbaar, helaas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Ja echt heel leuk om dit weer te horen, mochten er nog opnames zijn uit 1992 dan heel graag 🙂

(Zoiezo erg leuk om opnames uit de jaren 90 te horen)

1992 was het jaar dat ik naar de brugklas ging, ik was nét jarig geweest en heb toen voor mijn 12e een Walkman met radiofunctie gekregen, dat was net de tijd dat Jeanne en Peter met de Breakfast Club zijn gestart.

's Ochtends om 7.00 ging de wekker met Breakfast Club, broodje smeren met Breakfast Club en dan in weer en wind 8 kilometer tegenwind fietsen naar de HEL die brugklas heette. Jeanne en Peter sleepten me erdoor 😄 keihard aan tot je bij het klaslokaal aankomt.

En op de terugweg windje mee naar huis met de Magic Friends op, dat ging perfect.

Dus mocht je nog wat hebben uit die tijd, dan kijk ik er met plezier naar uit 🙃

 

Dennis

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6412
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Panthera leo
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.