Spring naar bijdragen

Nooit eerder gehoord van de zeezenders in deze kwaliteit: de schatkamer van Ai


Erik

Aanbevolen berichten

Er zijn mensen tegen (die zure je weet wel!)  en anderen weer heel erg enthousiast.... maar toch is het wel heel bijzonder wat Ai kan, hier een korte impressie:

veel plezier voor die mensen die wat nieuws zullen horen 

 

 

bewerkt door Erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Erik:

Er zijn mensen tegen (die zure je weet wel!)  en anderen weer heel erg enthousiast.... maar toch is het wel heel bijzonder wat Ai kan, hier een korte impressie:

veel plezier voor die mensen die wat nieuws zullen horen , opgediept uit de bodem van onze noordzee:

 

Please login or register to see this link.  

Heeft weinig met AI van doen, gewoon separatie software die steeds beter word en het is er al jaren!

Nico.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Erik:

Er zijn mensen tegen (die zure je weet wel!)  en anderen weer heel erg enthousiast.... maar toch is het wel heel bijzonder wat Ai kan, hier een korte impressie:

veel plezier voor die mensen die wat nieuws zullen horen , opgediept uit de bodem van onze noordzee:

 

Please login or register to see this link.  

Ik wilde net tikken dat je die sigaretten reclame zo mooi uit het tune-tje had geknipt, maar daar kwam die dan toch nog (of was dat een ander tunt-tje?)

😉

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het klinkt allemaal hoe zal ik het beleeft zeggen.... enigszins, zoals eigenlijk al uitgesproken in mijn intro, zonder uitzondering aan de zurige kant, maar dat viel te verwachten:  allemaal hartelijk dank voor jullie eerlijke commentaar en enjoy life!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het ontzettend mooi dat zoiets kan, al zitten aan de voordelen ook weer nadelen.

Maar dat heb je met alles.

Zag onlangs een filmpje op Youtube van de dj die liet zien hoe hij zijn jingles kon "ontleden".

De zang er uithalen en elk instrument apart laten horen die gebruikt waren in die jingle.

Het biedt zoveel mogelijkheden.

 

Heb vele commercials verzamelt die een wat matige geluidskwaliteit hebben en met zulke software zou je wellicht de stem en de muziek apart van elkaar kunnen restaureren.

En ja, het is nu mogelijk om bv Rob Out, Alfred Lagarde, Tom Mulder of Chrispian St. John nieuwe radioprogramma's te laten maken.

Het heeft wel wat.

 

Cas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Cas:

En ja, het is nu mogelijk om bv Rob Out, Alfred Lagarde, Tom Mulder of Chrispian St. John nieuwe radioprogramma's te laten maken.

 

Alles wat (technisch) mogelijk is gaat (natuurlijk) gewoon gebeuren, al ben je voor of tegen deze toepassingen van artificial intelligence.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 28-4-2024 om 11:46 zei Erik:

Er zijn mensen tegen (die zure je weet wel!)  en anderen weer heel erg enthousiast.... maar toch is het wel heel bijzonder wat Ai kan, hier een korte impressie:

veel plezier voor die mensen die wat nieuws zullen horen 

 

 

Nico.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 29-4-2024 om 12:17 zei Erik:

Het klinkt allemaal hoe zal ik het beleeft zeggen.... enigszins, zoals eigenlijk al uitgesproken in mijn intro, zonder uitzondering aan de zurige kant, maar dat viel te verwachten:  allemaal hartelijk dank voor jullie eerlijke commentaar en enjoy life!

Toch wel cheap dat je één minuut later je Pixeldrain-link hebt weggehaald uit de originele post.

 

Please login or register to see this link.

 

😶

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 29-4-2024 om 10:17 zei Erik:

Het klinkt allemaal hoe zal ik het beleeft zeggen.... enigszins, zoals eigenlijk al uitgesproken in mijn intro, zonder uitzondering aan de zurige kant, maar dat viel te verwachten:  allemaal hartelijk dank voor jullie eerlijke commentaar en enjoy life!

 

Mijn reactie was beslist niet zuur bedoeld. Ik vond het wel leuk om te horen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 30-4-2024 om 09:31 zei john hermans:

Hoi Erik harstikke leuk gedaan Berdi reclame in  acapella dus mag zo best nog meer doen

M.v.g John

Kijk jij hoort het verschil, ik heb de acapella ook nooit eerder ergens gehoord, nu daar ging het even om, dank voor je positive reactie😀

Op 2-5-2024 om 15:22 zei Samba-boy:

Toch wel cheap dat je één minuut later je Pixeldrain-link hebt weggehaald uit de originele post.

 

Please login or register to see this link.

 

😶

Ah klopt! de digitale regenjassen brigade is er zelf ook weer bij; erg scherp opgemerkt vandaag en als dat het enige scherpe wat je nu te melden hebt dan ben jij vast een heel fijn persoon die een hoop positiefs bij te dragen heeft, of heb je zelf ook nog een of andere toevoeging te melden, we zijn denk ik allen benieuwd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei Erik:

Ah klopt! de digitale regenjassen brigade is er zelf ook weer bij; erg scherp opgemerkt vandaag en als dat het enige scherpe wat je nu te melden hebt dan ben jij vast een heel fijn persoon die een hoop positiefs bij te dragen heeft, of heb je zelf ook nog een of andere toevoeging te melden, we zijn denk ik allen benieuwd.

Kanonnen, wat een goed voorbeeld van 'een hoop positiefs' wat je zelf bijdraagt, die overmatig passief agressieve reactie van je. Je blaast toch echt zelf het hardst van de toren met een topictitel als 'Nooit eerder gehoord van de zeezenders in deze kwaliteit', om het vervolgens als de wiedeweerga terug te trekken wanneer er (in mijn ogen terechte) kritische kanttekeningen bij geplaatst worden. Kun je wel over 'digitale regenjassen brigade' beginnen en er rare grapjes aan hangen, maar zeg nou zelf dat dat gewoon neigt naar het op anderen projecteren van de enorme onzekerheid over wat je zelf plaatst?

 

Nou, ik denk dat dat wel een aardige bijdrage is.

bewerkt door Samba-boy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei dyo:

Heren en beste mensen,

Kunnen we het hier bij laten???

Als er leden zijn die het er niet mee eens zijn. zijn er andere sites.

Laten we terug gaan naar wat voor deze site is bedoeld Radio en Radio vormgeving.

 

vriendelijke groetjes

Dyo

Aussieland

 

Absoluut Dyo, ben ik ook 100% met je eens, is wat mij betreft ook helemaal niet nodig.

 

Alleen als mij uit het niets rare namen als 'digitale regenjassen brigade' wordt toegebeten, wordt het mij iets te gortig om mij dat over mijn kant te laten gaan. Daarnaast is dit bijzondere gedrag ook geen uitzondering, zo presenteert de digitale regenjassen brigade:

Citaat

Pas op Juul, ik zou dit bestand absoluut niet downloaden!!!!, daar krijg je direct computer virussen van; weer wat geleerd :) inderdaad maar maar nu met een lege Emmer. Ik moet zeggen dat dit ook mijn allereerste maar meteen ook weer allerlaatste bijdrage is wat zitten er een paar verzuurde zeezender corrifeeen bij, triest hoor ik had nog veel leuke dingen in petto pfffffff

 

Om over zo'n uitspraak als 'zo jammer dat mensen niet leuk reageren ik had nog zoveel meer willen/kunnen delen' nog maar te zwijgen.

bewerkt door Samba-boy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik mis in het geheel de clou van waar het over gaat, dan de digitale regen jassen brigade?

Heb het nu een paar keer terug gelezen, en de een vind het goedkoop dat de link weg is gehaald en de ander vind het scherp opgemerkt.

Maar waarom is deze link nu weggehaald en wie heeft dit gedaan?

In de quote secties staat de tekst en link nog steeds vermeld.

 

 

Theo

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6426
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Sefke
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.