Geplaatst 3 uur geleden3 u. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren TROS-H1-Onbekend-DeGoudenOldtimers-180minWeet iemand de ontbrekende gegevens te achterhalen?
Geplaatst 1 uur geleden1 u. 1 uur geleden zei Roel Dickse: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren TROS-H1-Onbekend-DeGoudenOldtimers-180minWeet iemand de ontbrekende gegevens te achterhalen?Deze opname komt mij bekend voor. Ik heb deze al eens in het verleden mogen beluisteren bij het controleren van bepaalde opnames. Ik weet niet meer van wie dit afkomstig was. In mijn gegevens heb ik deze gedateerd op zondag 30-12-1979 tussen 14 en 18 uur. Nieuws is er uit geknipt.Als presentatoren heb ik genoteerd Stan Haag en Audrey van der Jagt.Maar wellicht kan een andere forumlid dit ook nog eens verifiëren.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.