Geplaatst 2 uur geleden2 u. Leden,Ben op zoek naar een versie die ik onlangs op Radio Mi Amigo Stream hoordedeze versie werd onder een spot verwerkt van een boek anker van mijn jeugd.deze track is met mijn telefoon opgenomenweet iemand welke versie dit is hopelijk een reactie Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren johan
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Nou Juul, ik heb nieuws voor je:Deze versie is speciaal gemaakt en heeft Ad liggen omdat er altijd gezeik is over de rechten van de Carpenters versie.Dus even een mailtje naar Ad. 1 uur geleden1 u. bewerkt door Harm
Geplaatst 27 minuten geleden27 min. Auteur Juul en Harmbedankt voor de infohopelijk de goede mail naar Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren johan 8 minuten geleden8 min. bewerkt door johan1
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.