Geplaatst Vrijdag om 12:44 2 d. Populair bericht Ik heb onlangs een stapel van zo'n 26 plakboeken van Ad gekregen met kranten knipsels, artikelen uit tijdschriften, posters, Top 40 blaadjes, Top 50 posters, etc. Vandaag heb ik de eerste scans gemaakt. Ik ben van plan dat zo af en toe te gaan doen en de scans dan op Flickr te zetten. Dit is de eerste scan met kranten artikelen uit juni 1967: Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Het album, waar alles terecht moet komen is deze: Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Daar staan nu een zestal pagina's en inmiddels zijn dat er 30 😉. Vrijdag om 15:06 2 d. bewerkt door Ben
Geplaatst Vrijdag om 15:11 2 d. Auteur Populair bericht Ronan heeft woord gehouden.... Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren
Geplaatst Gisteren om 07:291 d. Auteur Populair bericht Ik heb er net weer 22 pagina's aan toegevoegd. Dit is het eerste bericht in het plakboek over de komst van Radio Nordsee International: Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren En nog wat "oude" artikelen over de andere Radio Noordzee (en Caroline): Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Je kunt alle 52 pagina's hier bekijken : Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Er komt nog véél meer.
Geplaatst Gisteren om 07:561 d. Ere wie ere toekomt, Ad heeft het allemaal mooi bijgehouden en gedocumenteerd ! Heel veel werk geweest. Weet ik als geen ander. Geef hem mijn complimenten.Hij zal nu ook wel "op leeftijd"zijn. gisteren om 08:221 d. bewerkt door Juul
Geplaatst Gisteren om 08:331 d. Auteur Dank je, Juul! Ik heb jouw mooie woorden aan Ad ge-e-maild. Ad is inderdaad "op leeftijd".
Geplaatst Gisteren om 11:571 d. Mooi dat dit gedeeld wordt en leuk om sommige artikelen te lezen.Dank Ad en Ben.Groet,Peter
Geplaatst 21 uur geleden21 u. Geweldig!Ik heb het allemaal gemist, want niet in Nederland.Gaat veel tijd kosten om het te lezen.Hulde aan Ad Couwenberg!En dank voor beschikbaar stellen.
Geplaatst 8 uur geleden8 u. Auteur Peter en Ruud, bedankt voor jullie leuke reacties! Ik sprak Ad gisteravond en hij vond het leuk om al jullie reacties te lezen. Inmiddels staat het eerste plakboek helemaal op Flickr. Ik denk er nog over na of ik ze misschien als pdf moet gaan "verpakken" per plakboek. Da's waarschijnlijk wat beter "handelbaar".
Geplaatst 3 uur geleden3 u. Bedankt Ad en Ben voor deze verzameling,een plakboek! leuk om het het bekijken.frank
Geplaatst 3 uur geleden3 u. 5 uur geleden zei Ben:Peter en Ruud, bedankt voor jullie leuke reacties! Ik sprak Ad gisteravond en hij vond het leuk om al jullie reacties te lezen. Inmiddels staat het eerste plakboek helemaal op Flickr. Ik denk er nog over na of ik ze misschien als pdf moet gaan "verpakken" per plakboek. Da's waarschijnlijk wat beter "handelbaar".Da's inderdaad veel handiger Ben.
Geplaatst 2 uur geleden2 u. Prachtig!!Je kunt alle 52 pagina's hier bekijken : Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Er komt nog véél meer.Nóg meer?🤔Met een groet,HA
Geplaatst 1 uur geleden1 u. Auteur Boek 1 is nu compleet. Boek 2 heb ik ingescand maar moet nog van de lelijke randen "geschoond" worden. In de boeken zitten soms ook ingeklapte (grote) pagina's of meerdere pagina's van één artikel (met plakband bevestigd). Ik denk ook nog na over wat ik daarmee ga doen. Inscannen in delen is voor mij geen probleem maar als het dan vastgeplakt zit aan een groot zwaar boek maakt het wat onhandig met kans op beschadiging (scheuren). Ik kan ook foto's maken maar dat laat dan heel veel vouwen en onscherpte zien.'k Hoef me nog niet te vervelen 😉
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.