Geplaatst Gisteren om 12:211 d. Auteur Populair bericht Dank je, Cas en Robin. Vanmorgen heb ik plakboek 13 ingescand en ik zit nu over de 1000 pagina's en zo'n beetje op de helft. Ik zag net dat het laatste plakboek, nummer 26, eindigt op 31 December 1975.In plakboek 13 kwam ik deze poster tegen: Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren
Geplaatst 10 uur geleden10 u. Op 10-8-2026 om 19:30 zei Ben:Bedankt voor jullie reacties!@Andries 2 Ik gebruik een Epson A3 scanner (nog met een SCSI interface zoals vroeguh 😁). Het voordeel is dan wel dat ik de pagina's in één keer kan inscannen.In dat eerste plakboek zit ook deze poster (opgevouwen en vastgeplakt in één hoek): Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Je ziet hier dat Lex Harding en Robby Dale in Haarsteeg waren met de Veronica Drive-in Show. Dat is een dorpje vlakbij de toenmalige woonplaats van Ad. Ad heeft toen met Robbie Dale gesproken en hem gevraagd of Radio Caroline terug in de lucht zou komen. Het antwoord van Robbie op die vraag was "No No No!".Bobbie ipv Robbie op de Poster leuk foutje toen der tijd 21 uur geleden zei Ben:Dank je, Cas en Robin. Vanmorgen heb ik plakboek 13 ingescand en ik zit nu over de 1000 pagina's en zo'n beetje op de helft. Ik zag net dat het laatste plakboek, nummer 26, eindigt op 31 December 1975.In plakboek 13 kwam ik deze poster tegen: Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Mooi Ben de gehel MEBOII in beeld ...
Geplaatst 9 uur geleden9 u. Auteur Dank je, Jaap. Deze posters en stickers kwam ik tegen in plakboek nr 14: Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren
Geplaatst 9 uur geleden9 u. Die Mebo-2 poster werd in 1970, 1971 en 1972 ook als QSL gebruikt.Henk Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren
Geplaatst 8 uur geleden8 u. Auteur Inderdaad, Henk. Van Helmut kreeg ik deze "postcard" versie: Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren
Geplaatst 45 minuten geleden45 min. Auteur 9 uur geleden zei Jaap De Vries:Bobbie ipv Robbie op de Poster leuk foutje toen der tijdOpgelost! Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.