Radiovormgeving
Voor discussies over radio vormgeving: jingles, reclames, tunes en muziek.
Het is alleen toegestaan om radioprogramma's, jingles en niet auteursrechtelijk beschermd materiaal beschikbaar te stellen via het forum. Het aanbieden van muziek, zoals tunes en de zogenaamde hard-to-find singles, is niet toegestaan.
3.147 discussies in dit forum
-
-
-
Voor de liefhebbers uit mijn archief: de tune van EO's Gouden Greep op Radio 2. Deze tune werd op 25 april 1997 ingespeeld door het Metropole Orkest onder leiding van arrangeur Gerbrand Westveen. De componist is Ferry Maat. Deze is niet verschenen op de CD-versie van Jingleweb. Enjoy! Radio 2 - De Gouden Greep Metropole (1997) Groet, Michel
-
- 8 antwoorden
- 3k weergaven
-
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 6 antwoorden
- 3k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 3k weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 7 antwoorden
- 3k weergaven
-
-
-
Als verzamelaar van jingles en tunes ben ik op zoek naar de Billboard hot 100 jingles, de tune heb ik al.
-
- 9 antwoorden
- 3k weergaven
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 5 antwoorden
- 3k weergaven
- 1 follower
-
-
-
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 11 antwoorden
- 2,9k weergaven
- 2 followers
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 6 antwoorden
- 2,9k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
Hoi, Voor de "Radio Addicts" een bijdrage komende uit mijn archief. "don't shoot the messenger" De audiokwaliteit van decennia geleden kan je nu beluisteren in een digitale kwaliteit. Het file is gerestoreerd in wav. Deze bijdrage omvat : Radio Mi Amigo commercials 1976 uncut door Bart Van Leeuwen en Haike https://pixeldra.in/u/IDI1Ue Blijkbaar haalden 2 commercials geen airplay via de zender. Uw reactie in woord en beeld zijn steeds welkom. Heeft u aanvullingen, feel free om deze te posten.
-
- 1 antwoord
- 2,9k weergaven
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 2,9k weergaven
- 1 follower
-
-
Wie heeft er misschien lijsten van de Toppop 20 op De AVRO maandag.