Radiovormgeving
Voor discussies over radio vormgeving: jingles, reclames, tunes en muziek.
Het is alleen toegestaan om radioprogramma's, jingles en niet auteursrechtelijk beschermd materiaal beschikbaar te stellen via het forum. Het aanbieden van muziek, zoals tunes en de zogenaamde hard-to-find singles, is niet toegestaan.
3.147 discussies in dit forum
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 6 antwoorden
- 981 weergaven
- 1 follower
-
-
-
Renegade kan je mij de jingle sturen van Radio Groeistad, in de file jingle, gemaakt in de jaren 80 door Top Format. Ook gezocht jingle Radio Horizon nacht jingle. Wie is altijd wij je...wie blijft ‘s nachts bij jou. Ook jaren 80. Zijn deze jingles los te krijgen?
-
- 6 antwoorden
- 2,4k weergaven
- 1 follower
-
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 6 antwoorden
- 3k weergaven
-
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 6 antwoorden
- 955 weergaven
- 2 followers
-
-
-
-
Onlangs kreeg ik de vraag van een dertiger of wij ouderen ooit zulke angstaanjagende < zijn woorden> tijden mee hadden gemaakt op het gebied van internationale spanningen en de manier waarop dit in het nieuws werd gebracht. "You aint seen nothing yet" was mijn antwoord. Als kind maakte ik de spanningen rond de Cubacrisis mee en de moord op JFK. Met name de Cuba crisis had impact thuis op mijn ouders <angst> en ik herinner me zeer duidelijk als ik met mijn moeder op pad was dat wanneer ze in gesprek raakte met een bekende het alleen en op angstige wijze over de dreigende allesverwoestende atoomoorlog ging. Dat maakte dus ook op mij forse indruk. Anno nu z…
-
- 6 antwoorden
- 1,7k weergaven
- 1 follower
-
-
Ik vind het leuk dat er wat meer TROS jingles worden gepost de laatste tijd. Naast Veronica heeft de TROS nl. een belangrijk stempel gedrukt op de vormgeving van de Nederlandse radio. Bij het beluisteren van het Best Show-pakket kwam ik een prachtig liedje tegen waarvan ik ook nog een paar Engelse en Amerikaanse re-sings bleek te hebben. Hier zijn ze: http://snd.sc/NbkGNw Groeten Simon
-
- 6 antwoorden
- 2,8k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 6 antwoorden
- 1,7k weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 6 antwoorden
- 3k weergaven
- 1 follower
-
-
-
Hallo allemaal kent iemand aan het van deze uitzending de tune ? 13u-14u : http://www51.zippyshare.com/v/4379301/file.html Gr John
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 6 antwoorden
- 1,7k weergaven
- 1 follower
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 6 antwoorden
- 2,6k weergaven
-
-
Hoi, Voor de "Radio Addicts" een bijdrage komende uit mijn archief. Alle files (jingles, commercials etc) zijn door mij gerestoreerd en kregen een master. Evident kan het gebeuren dat er tussenin een file staat van mindere kwaliteit, dus don't shoot the messenger. Doch de audiokwaliteit van decennia geleden kan je nu beluisteren in een hoge digitale kwaliteit. Alle files zijn 320 kbps stereo. Deze bijdrage omvat : Radio Hauraki - Jingles Pack https://pixeldra.in/u/iaxuYx Opmerking : Deze set jingles werd mij doorgestuurd door een contact uit New Zealand (Raglan) die er een FM station uitbaat Uw rea…
-
- 6 antwoorden
- 2,5k weergaven
-