Radiovormgeving
Voor discussies over radio vormgeving: jingles, reclames, tunes en muziek.
Het is alleen toegestaan om radioprogramma's, jingles en niet auteursrechtelijk beschermd materiaal beschikbaar te stellen via het forum. Het aanbieden van muziek, zoals tunes en de zogenaamde hard-to-find singles, is niet toegestaan.
3.147 discussies in dit forum
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Goedendag, Ik ben op zoek naar alle jingles van 538, SlamFM, Veronica en NPO Radio 2 voor mijn verzameling. Her liefste de jingles vanaf 2013. Groetjes, Mitchel
-
- 1 antwoord
- 1,4k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,6k weergaven
- 1 follower
-
-
Ferry Maat heeft een periode het nummer "Bye bye" van The Pockets gebruikt als afsluiter van de Soulshow. Dit nummer is onvindbaar, althans voor mij. Kan iemand mij dit nummer bezorgen? Reageren via pb aub. Alvast bedankt voor de moeite. Simon
-
- 2 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 3 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 903 weergaven
- 2 followers
-
-
-
De EO gebruikte een jingle met de tekst "De EO wenst u goedenacht". Schoorvoetend durf ik nu wel toe te geven dat ik dat een mooie jingle vond. Heeft iemand 'm? Groeten Simon
-
Dit is een door Felix Meurders gezongen Avondspits-promo uit 1980 waarin een serie uitzendingen met de 50 beste platen van dat jaar, wordt aangeprezen. https://soundcloud.com/simonfex/avondspits-promo-1980-door-felix-meurders SF
-
-
hallo ik verzamel radio jingles wie kan mij aan jaartal jingles helpen in het engels en nederlands bvd groet klaas
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-