Radiovormgeving
Voor discussies over radio vormgeving: jingles, reclames, tunes en muziek.
Het is alleen toegestaan om radioprogramma's, jingles en niet auteursrechtelijk beschermd materiaal beschikbaar te stellen via het forum. Het aanbieden van muziek, zoals tunes en de zogenaamde hard-to-find singles, is niet toegestaan.
3.147 discussies in dit forum
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 21 antwoorden
- 4,2k weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 4,2k weergaven
- 2 followers
-
-
-
Hallo allemaal, Op dit forum en de rest van het internet valt heel wat te vinden op het gebied van Top 40 jingles, echter blijft mijn voorraad Tipparade jingles beperkt. Ik heb hier wat rondgezocht op het forum, maar kwam veelal op dode links uit, wie wil jingles uit de Tipparade delen met mij en anderen hier ? Het maakt niet uit uit welk jaar ze afkomstig zijn! Alvast bedankt. Jordy
-
- 7 antwoorden
- 4,2k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 17 antwoorden
- 4,2k weergaven
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 4,2k weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 5 antwoorden
- 4,2k weergaven
-
-
Afgelopen weekend ben ik tot mijn schrik erachter gekomen dat mijn externe harde schijf gewist is, met heel mijn muziek verzameling, hier stond ook het hele pakket van de Vara's verrukkelijke 15 op. Wie heeft dit nog voor mij ? Alvast bedankt, Richard
-
-
TIP: Vrijdag 31/8 vanaf 13 uur afstemmen op www.radiomarina.nl (selecteer mediaplayer) en je hoort de volledige originele muziek van diverse jingles die niet op de bekende Veronica-LP's/CD's staat! Voor diegenen die verzamelen een aanrader, denk ik. O.a. hoorbaar uit de periode t/m 1974: * beide versies 'herinnert u zich deze nog?' - American Chart Breakout - The Horse in tekstversie - Candlelight - LP van de week - Top40-jingles - Will Luikinga naamjingle - Lexjooo - e.v.a.
-
- 7 antwoorden
- 4,1k weergaven
-
-
-
Bijgaand een fragment uit de Soulshow of Europarade met Ferry Maat uit 1978, waarin een filler te horen is. Weet iemand wie of wat dit is? Het is hoogstwaarschijnlijk niet afkomstig van een broadcastlibrary-LP, maar gewoon van een handelsplaat. Wie-o-wie? SF
-
- 10 antwoorden
- 4,1k weergaven
-
-
Deze muziek is een periode gebruikt als tune voor Countdown TV en Countdown Café. Wanneer dat precies was, weet ik niet meer. (mid-jaren '80?) Ik weet ook niet wie dit gecomponeerd en gespeeld hebben. Wel weet ik dat het is opgenomen in dezelfde sessie waarin de tune voor Wil Wil Wel en wat losse jingles voor het postcodespel zijn gemaakt. (Of was dat 'Harry op herhaling?') Vragen, vragen, vragen... Wellicht dat iemand van jullie de antwoorden heeft? http://snd.sc/HUs6Dl Groeten Simon
-
- 10 antwoorden
- 4k weergaven
-
-
-
-
Ik zoek de Jingle SPECIALE AANBIEDING van de KRO. Groet, Marcel.
-
- 9 antwoorden
- 4k weergaven
-
-
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 10 antwoorden
- 4k weergaven
-
-
-
Zover ik weet heeft Decibel in de jaren tachtig twee jinglepakketten gebruikt: Sensation van MediaGeneral en een pakket dat samengesteld was uit tracks van diverse Production Source-LP's van TM.. In dat laatste pakket ben ik geïnteresseerd. Kan iemand dat posten of mij per pb laten weten hoe daar aan te komen? Dank. Simon
-
- 7 antwoorden
- 4k weergaven
-