Overige landen
Voor discussies over radiostations uit andere landen dan Nederland en België.
3.835 discussies in dit forum
-
A Sunday afternoon in 1978 or 1979. I was listening to Radio Caroline when suddenly a DJ made a distress call to the Coast Guard that there was a little yacht named “Moonraker” in trouble near the radio ship. Is there anybody out there who has a recording of that event? I know it was a Sunday because I tuned in to listen to Rev. Toornvliet’s religious broadcast. I was telling this story to my grandchildren and it would be fun to support this with the real thing.
-
-
- 11 antwoorden
- 2,1k weergaven
-
-
Extacte datum en tijdstip is niet bekend. 47 minuten lang The Denim Show met Bob Stewart. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 2k weergaven
-
-
John's promotion for Mind Games continued in late November 1973 with a trans-Atlantic telephone interview with Tony Prince. It was aired December 9th on the series Rock Present, Roll Past. In addition to running through each track of the album, John talked about his current relationship with his ex-bandmates and with Yoko, disingenuously denying any romantic involvement with May Pang. [verborgen inhoud] Duration : 26 min . music scoped . quality not very good :)
-
- 2 antwoorden
- 2k weergaven
-
-
Howard Stern - 20190225 - Oscars, Bob Craft, Jack Shacks, Amazon
-
The Crazy World Of Arthur Brown ft. Ron Wood - UK radio (BBC) ‘Top Gear’, 8 April, 1968 Broadcast on 28 April, 1968 Line-up: Arthur Brown (voc)/Ron Wood (bass)/Vincent Crane (org)/Drachen Theaker (dr) Fire Poem Fire I Put A Spell On You Child Of My Kingdom Come And Buy Gezocht Rolling Stonesspecials/interviews [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 2k weergaven
- 1 follower
-
-
BBC Local radio 2011 2 mei 2011 BBC radio Kent: Roger Day 4 uur [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] 5 juni 2011 BBC Eastern Counties Keith Skues 2 uur [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] 2 oktober BBC Eastern Counties Keith Skues 2 uur [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Veel plezier met het beluisteren, Jan
-
-
- 2 antwoorden
- 2k weergaven
-
-
Als ik geen zin heb zelf oude tapes/files te draaien luister ik regelmatig naar Offshore Radio Sounds. Nu in augustus elke dag. De laatste dagen zit er een onregelmatig piepje in het geluid. Ik dacht dat de oorzaak oude tapes zou zijn bijv. Shamrock o.i.d. maar het gepiep zit in elke uur. Wie weet de oorzaak?
-
-
- 8 antwoorden
- 2k weergaven
-
-
In the UK kan wat in NL niet lukt, een te pruimen radiostations voor Boomers. Ooit werd NPO Radio 5 zo gestart maar dat station is volledig opgeofferd aan de verjonging en ook in presentatiestyle die kant opgeduwd. Alles moet hyperdepieper worden gepresenteerd, onder elk zinnetje bij voorkeur een neurotisch muziekje. Feitelijk is Radio 5 verworden tot Radio 2,5. In the UK is Boom Radio een station dat luisteraars anders benaderd, laid back en relaxed zijn de sleutelwoorden. Dat is te zien aan de Rajar cijfers die het station laat zien < Rajar de UK luistercijfers> . Hulde aan dit prima station waar ook NL radioliefhebbers zonder twijfel naar luisteren. Vandaag 1 jul…
-
-
- 15 antwoorden
- 2k weergaven
-
-
Dit is een opname van Coast AM met het programma "A day in the life", waarbij ze teruggaan naar 1958 (33 years ago) en vervolgens 1959 (32 years ago). Op welke datum dit opgenomen is weet ik niet. Zie de posting van Bert hieronder voor meer info over dit station. Mogelijk is dit opgenomen door een buurman van me, want ik woonde in 1991 niet in Nederland. [verborgen inhoud]
-
-
- 12 antwoorden
- 2k weergaven
-
-
Opgenomen op een sony portable ergens op een camping aan de cote d'azur 18 Augustus 1988: Anderhalf uur Riviera 104: [verborgen inhoud] DJ onbekend, zegt ergens halverwege zelf: "Paul on the wireless" Helaas beetje vervelende stereo ruis... Marcel
-
- 0 antwoorden
- 2k weergaven
-
-
Deze opname komt uit het archief van Peter van den Berg, is beschikbaar gesteld door Frans Klaasen. [verborgen inhoud] Onlangs kreeg ik een e-mail van Hans Knot of ik Frans Klaasen wilde bellen. Frans had het banden archief van Peter van den Berg geërfd. Peter was journalist bij de Volkskrant en is eind vorig jaar overleden. Vorige week heb ik het banden archief van Peter van Frans gekregen en dat ben ik momenteel aan het digitaliseren. In dat archief zitten een aantal kleine 2-sporen bandjes en deze opname komt van één van die bandjes (opname op 4,75 cm/s). Ik verwacht over een tijdje opnamen van de banden van Peter hier op het forum t…
-
-
- 14 antwoorden
- 2k weergaven
-
-
60s Satellite Survey per maand. De Amerikaanse top 40 van februari 1961, gepresenteerd door Lou Simon [verborgen inhoud] De Amerikaanse top 40 van 27 februari 1961, gepresenteerd door Lou Simon [verborgen inhoud] De Amerikaanse top 40 van 20 februari 1961, gepresenteerd door Dave Hoeffel [verborgen inhoud] Groet, Jan
-
-
- 6 antwoorden
- 2k weergaven
-
-
-
This video is an overview of the Offshore 50 event that took place on August 14, 2017 in London. The video starts with the arrival of the attendees, followed by : - Meeting each other - Looking through the photobooks of offshore photographer Martin Stevens - Catching up, chatting, sharing memories - Taking lots of photos and - Remembering Augst 14, 1967 at 3pm, followed by a number of speeches The video ends with a videoclip of "We don't belong" by Sylvan and a list of the attendees and the organisers. Mary Payne describes this event as follows: It was The Biggest Offshore Reu…
-
- 0 antwoorden
- 2k weergaven
-
-
Ik weet niet of hier belangstelling voor is : [verborgen inhoud] Goede show, goede presentatie (naar mijn smaak dan). Ik heb er een hele serie van, bij belangstelling wil ik ze wel uploaden. Groet, Jan
-
- 11 antwoorden
- 2k weergaven
-
-
recorded live at Basin Street in New York on May 28, 1956 as part of the weekly NBC Radio Series All Start Parade Of Bands, Louis Armstrong 29’54†http://www.sendspace.com/file/uzwqvy met groeten van Bernd uit Duitsland
-
- 1 antwoord
- 2k weergaven
- 1 follower
-
-
Een aardig artikel: [verborgen inhoud] Paul
-
http://www.afneurope.net/Headline/tabid/2098/Default.aspx?aid=28284
-
Een andere archief tape van mij die door Harm Koenders is gedigitaliseerd brengt ons eerst naar Chicago tape822-5106-WCFL-Chicago-19660908-0650-0734-JimLunyan.mp3, http://www.sendspace.com/file/ogkzdg groet Hans
-
Martin Collins. Capitol FM London 1991 Anyone who knows or can find out what date and the time perhaps? http://www.mediafire.com/?zpzh4vrgyrd6ndt
-
- 3 antwoorden
- 2k weergaven
-
-
Hier twee files van het grote voorbeeld voor Radio London, KLIF Dallas. KLIF_Dallas-19620307-0748-0818-MurphyAndHarrigan.mp3 70.11 MB [verborgen inhoud] KLIF_Dallas-19630112- 1100-1142 RussKnight-CruisinLP-42min.mp3 98.31 MB [verborgen inhoud] Groet, Jan
-
-
- 12 antwoorden
- 2k weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 2k weergaven
-
-
Pick of the Pops with Alan Freeman. [verborgen inhoud]
-
De eerste uren van het vanuit Ierland op Groot-Brittannië uitzendende langegolfstation Atlantic 252. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 2k weergaven
-