Overige landen
Voor discussies over radiostations uit andere landen dan Nederland en België.
3.835 discussies in dit forum
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
-
'' Johnnie began his radio career in 1966 on offshore pirate station, Swinging Radio England. He then moved on to Radio Caroline, where he became a household name hosting the hugely popular night-time show. In 1969, he joined BBC Radio 1 and remained there until 1976. He then moved to San Francisco, where he recorded a weekly show broadcast on Radio Luxembourg. Returning to the UK in the 80s, Johnnie presented Radio 1’s Saturday Stereo Sequence. After working on various BBC stations, he left Radio 1 for good in 1995 and three years later he was offered his own weekly show on Radio 2, before taking over Drivetime.'' [verborgen inhoud]
-
-
- 9 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Phil Kennedy - The Superstation [verborgen inhoud] Chris Mayo [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] All 13 files [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Dit zijn drie middengolf opnamen uit de collectie van Mike Grant (cassette 403). Alle info, die ik weet, heb ik opgenomen in de titels. Mocht één van jullie zin en tijd hebben om datum/tijd van uitzending te achterhalen en ook van de "Nr ones show" de DJ, dan zou ik dat heel leuk vinden. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Ik weet niet of deze al eens was aangeboden url : http://bars.rug.nl/download/15d86fdcb7f8b448 filename: Luxembourg__1974_00_00_DuncanJohnson-HowItAllBegun-Documentary1934-1974(90min).mp3 filesize: 83.5MB available until: 2013-02-22
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Hi everyone, as a fan of dj Roger Scott i'm looking for a program from the BBC as a tribute. info : Roger Scott's last show was on Sunday 8th October 1989 and he sadly passed away on 31st of that month aged only 46, having suffered from cancer. A tribute programme about Roger's life on the air was broadcast by Radio 1 on 4th November 1989 at 4pm, entitled 'Radio, Radio', recorded a few weeks before his death. I'm a fan and have had a "meet and greet" at CFOX radio-Montreal where he was working then. Hopefully someone has the above recording from the BBC............ Thanks a lot, Juul
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
De tweede podcast van Ferry Eden met ditmaal de Top 40 van 5 februari 1966. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
-
-
Een hoop gekkigheid, vreemde platen en een Wolfman Jack (dj) imitatie. WBCQ 20111031 Yukon Jack Halloween Special.mp3 [verborgen inhoud] (Dank aan "jepatrick") Robin
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Hier een uurtje de legendarische top 40 nonstop van 24-11-1984 Uitgezonden bij Radio Golden Flash,elke vrijdagmiddag van 17 tot 18 uur. http://www61.zippyshare.com/v/36147378/file.html
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Hier een uurtje de legendarische top 40 nonstop van 3-3-1984. Uitgezonden bij Radio Golden Flash,elke vrijdagmiddag van 17 tot 18 uur. http://www55.zippyshare.com/v/67788269/file.html
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
-
-
For more than four decades, David Bowie has entranced his followers. As he releases his first new material in ten years, Samira Ahmed looks at his particular appeal for British Asian women. Across the generations, they have been inspired by the skinny South Londoner who challenged gender barriers and who played with alien identity and other worldliness. Beneath the make up and exotic costumes, he was also the intelligent, politely spoken suburban young man who you could potentially introduce to your mother. As Samira explores Bowie's impact on British Asian teenagers, she talks to Shami Chakrabarti, the Director of 'Liberty', about Bowie's changing identitie…
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
-
-
Het zomerse weer is ver te zoeken, daarom maar weer zomerse klanken uit Luxemburg met Georges Lang. [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
-
-
1966 12 00 Sat - Radio Luxembourg - Keith Fordyce - Best in Pops, Vidor Melody Show (29 mins) [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Als ik in m'n hobby kamer bezig ben met de soldeerbout luister ik veel naar de KG. Ik hoor dan vaak op 9670 Khz Channel etc. Erg uitnodigend om te luisteren is het niet van het is een allergaartje van programma's waar vaak niet doorheen te komen is. Kan iemand mij de achterliggende gedachten eens uitleggen van dit station? Zijn het soms programma's die door diverse instanties of personen gemaakt worden als hobby? Dure hobby denk ik dan. De website is ook al net als de programma's niet om doorheen te komen. Onduidelijkheid troef. Kijk maar: [verborgen inhoud] Verder wordt de KG tegenwoordig erg gedomineerd door religieu…
-
-
- 7 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server, met dank aan Jean-Pierre Legein Sunshine Radio Dublin 100.5 FM - 28 10 1982 - Tom Hardy [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
RNI did returned as an RSL station in August 1999. From August 3rd till August 30th 1999, the station broadcast from the LV-18 (the former Trinity House lightship No. 18) which was nicknamed the "Mebo III". The ship had been towed to a postion off Holland-on-Sea. The broadcasts were taking place on mediumwave 190 metres (1575 kHz). Some former offshore jocks and technicians participated in the venture (Paul Graham, Paul MacLaren, Alan West, Norman Barrington, Dick Palmer, Dennis Jason, Bob Noakes, Kevin Turner, Bob LeRoi, Ray Anderson, Dave Rodgers, Dave West and Phil Mitchell). Together with Graham Vine, Chris Baird, Clive Boutell, Mike Read and Colin Lamb they were reli…
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Een mooie site met veel mij onbekende USA radio opnames, gemakkelijk te downloaden! [verborgen inhoud] Rob
-
- 3 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Caroline-North-Live from the Ross Revenge. za.-15-dec.-2018. [verborgen inhoud] zo.-16-dec.-2018. [verborgen inhoud] Links werken tot 27-dec.-2018. Groet Henk.
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] (Dank aan "jepatrick")
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
WNBC 1983 03 xx Don Imus (in the morning) New York 8.45 9.45 30 min edited. Really a lot of fun from the Hans Hoogendoorn files [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Twee stukken AFN uit het Kerstweekend van 1972. Exacte datum weet ik niet. Volgens de tape is dit opgenomen van de zender in Berlijn. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opnames afkomstig uit het archief van MusicRadioFan.
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Met dank aan Christian Bergmann, die mij tipte dat er straks (na 12.00 uur NL) een interview zal zijn met Johnnie Walker op Celtic Music Radio. http://tunein.com/radio/Celtic-Music-Radio-1530-s92207/
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-