Stamtafel
Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken
2.241 discussies in dit forum
-
-
Rechts onder in het beeld van deze site is de vermelding te zien wie het jongste en nieuwste lid in deze groep is. Ik zie dat ene Kees Klappergebit al 18 uur het nieuwste lid is, dan verwacht je toch dat Kees even meldt wie hij is en in welke onderwerpen hij zijn tanden gaat zetten. Maar helaas niets hierover gelezen, zou Kees met de mond vol tanden staan? Paul de Haan.
-
- 5 antwoorden
- 820 weergaven
-
-
-
-
-
-
Ik weet het, ik zit met dit onderwerp bij de verkeerde groep. Maar aangezien hier het meeste "leven" is doe ik het hier maar. Toen ik daarnet naar het radiocafé ging verschoot ik toch wel een beetje. Eerst kon ik niet meer direct binnen. Er was een omleiding ... moest me aanmelden maar dat ging niet via mijn facebookprofiel. Aangezien ik mijn wachtwoord al lang vergeten ben, heb ik dan maar een nieuw profiel aangemaakt. Het is de afkorting D.V.V.geworden ipv Danny Van Vlaanderen. Normaal moet ik me nooit aanmelden en kan ik altijd direct binnen. Ik hou wel van café's waar ik gemakkelijk binnen geraak ... eruit raken is weer wat anders …
-
- 5 antwoorden
- 936 weergaven
- 1 follower
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 5 antwoorden
- 1,8k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 5 antwoorden
- 1,5k weergaven
- 1 follower
-
-
Wie heeft het als bestand en wil het delen? de kerst singles van 1963 tot 1969 die bij de engelse fanclub werden verstuurd als kerst kado. ik ben de mijne verloren, de beruchte hardeschijf crash :-( bijvoorbaat dank, Arjan
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 5 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 5 antwoorden
- 5,8k weergaven
-
-
-
-
Goedemorgen, ik zoek voor de uitvaart van mijn vriend een nummer van Daniel Sahuleka - Must you go away, en dan het liefst de akoestische versie. B.v.d. Johan
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 5 antwoorden
- 2,1k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-