Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Stamtafel

Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken

1. Started by h.roos,

MiAmigo-19760428-1500-1955 uur. 1500-1600-[verborgen inhoud] 1600-1700-[verborgen inhoud] 1700-1810-[verborgen inhoud] 1853-1900-[verborgen inhoud] 1853-1955-[verborgen inhoud] Groet Henk.

• 4 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  2. Started by Henk van 't Ende,

Hallo allemaal, Ik ben Henk van 't Ende, 50+, luister graag radio, ja wie niet hier... Lees hier graag rond, en het aangeboden materiaal in beeld en geluid is zeer de moeite waard. Bijvoorbeeld die 126 delen Veronica uit juni 1974, fantastisch!

• 0 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  3. Started by Juul,

4. Started by Will Stevens,

We hebben allemaal natuurlijk al lang gelezen dat Don Everly en Charlie Watts zijn overleden (en bijvoorbeeld ook Lee 'Scratch' Perry, voor wie hem kende), maar dit is sommigen misschien ontgaan: [verborgen inhoud] Aardig detail: Er wordt in dat artikel ook een link gelegd met het stukje drumsolo van Ringo op Abbey Road.

• 2 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  5. Started by Vincent,

Ik ben op zoek naar programma's van aantal Laser jocks: Chris Allen op Laser 558 en John Allen, Dennis Jason en Stewart Ross op Laser Hot Hits. Iemand?

• 4 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  6. Started by Emile,

Ik zoek de uitzendingen van Felix M als v.v. van Frits Spits in de Avondspits in de eerste sept. week van 1980 (de week met de steunplaat van The Laughing Dogs - Get him out of town) Groet, Emile

• 0 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  7. Started by Juul,

Een typies RNI plaatje. Direct na het nieuws draaiden ze dat vaak in de live programma's om 17.00 uur

8. Started by john hermans,

Hallo allemaal ik heb een probleem mijn externe harde schijf is gecrashed tijdens afspelen van muziek, ik had hem uurtje of 5 laten spelen wel buiten was nog al warm en stopte er eens mee volgens mijn zoon kwam de door de warmte maar ik kan hem nu niet meer afspelen heeft iemand idee om deze nog te redden heb al gebeld met Stellar Data Recovery maar dat kost meer dan 700 euro ik heb er best 100 tot 150 euro voor over maar meer dan 700 is me toch te veel hoop dat er iemand een oplossing heeft, het is een wd my passport ultra. M.v.g John Hermans

• 7 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  9. Started by Martin1968,

• 2 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  10. Started by Juul,

http://tweakers.net/nieuws/95661/amerikaanse-overheid-raadt-gebruik-ie-af-vanwege-nieuw-lek.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

• 7 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  11. Started by Gerrit Blaauw,

Als het weer het toelaat... Op naar Franeker. Les Baroques komt ook! Knipsel afkomstig van de Facebookpagina van [verborgen inhoud].

• 3 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  12. Started by Juul,

Een erg leuke repo over de Stones op Pinkpop op Omroep L1 ( Limburg ). http://www.l1.nl/video/limbourgeois-8-jun-2014 Ik begreep van iemand bij APPLE dat ze een gigantisch WiFi netwerk en allemaal MAC servers bij zich hadden. En dat er iemand van Apple steeds meereist voor "je weet maar nooit....." Toch mooi............... En zo ken ik ze weer. (Niet van Pinkpop ). Het echte oude werk waar ik fan van was.

• 6 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  13. Started by Juul,

Bron: Spreekbuis.nl [verborgen inhoud]

14. Started by GKoedam,

Kan iemand mij helpen aan een MP3 in goede kwaliteit van "de landenmix" van Carnaval Festival. Deze muziek van Ruud Bos (gecomponeerd door Toon Hermans) wordt in De Efteling gebruikt voor een attractie. Voor de duidelijkheid; het gaat mij niet om het centrale thema (die op zo'n beetje elke Efteling CD staat), maar om een alternatieve versie. Deze versie is uitgebracht op de volgende cd: De mooiste muziek uit de Efteling - volume 2 - That's Entertainment TE 5172 uitgebracht in juni 2000. De CD zelf is niet meer verkrijgbaar (voor zover ik heb kunnen nagaan). Hij ziet er in ieder geval zo uit: Groet, Ger

• 2 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  15. Started by Lokeend,

Wie heeft voor mij de mp3 van het nummer La lettre van Marc Aryan. Grt Rieni.

• 4 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  16. Op 1 juni 2017 is het vijftig jaar geleden dat het legendarische Beatles-album ‘Sgt. Pepper’s Lonely Hearts Club Band’ verscheen. In het kader daarvan zendt de NTR in Het Uur van de Wolf op donderdag 1 juni de documentaire The Analogues – Sgt. Pepper’s Lonely Hearts Club Band 50 jaar later uit. In aansluiting op de documentaire is een dag later het concert van The Analogues te zien, waarin het legendarische album integraal wordt uitgevoerd. Sgt. Pepper’s Lonely Hearts Club Band stond in de hele wereld maandenlang op nummer 1 van de album charts, en wordt algemeen beschouwd als één van de belangrijkste albums uit de popgeschiedenis. Maar The Beatles speelden de muz…

• 0 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  17. Started by Rob1955,

Beste mensen, Ik zou graag grote mp3 bestanden, bijv. 320kbps, naar 192 of 128 kbps willen verkleinen. Heeft iemand ervaring met een (simpele) converter om dit te kunnen doen? Mijn PC heeft Windows 10 Groet, Rob

• 7 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  18. Started by Juul,

"Sir Paul Mc Cartney admitted that the Beatles would have been unable to make "Sergent pepper.." if pet sounds hadn't existed" En dit is de sessie, waar de foto's in de video gemaakt zijn. http://www44.zippyshare.com/v/483307/file.html en info: http://nl.wikipedia.org/wiki/God_Only_Knows http://www.hollywoodreporter.com/news/100-greatest-songs-of-all-time-373008 http://www.hollywoodreporter.com/news/beach-boys-grammy-museum-exhibit-371631

19. Lynsey De Paul . Alweer een die veel te vroeg wegvalt. 64 jaar jong. Woensdag gestorven aan een hersenbloeding. Deed ooit mee aan het Eurovisie songfestival voor de UK en schreef o.a. Storm in a teacup voor The Fortunes.

• 2 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  20. Started by Alex,

Het verslag over Radio Day 2012 is gereed. Een 40 minuten durende samenvatting over deze weer geslaagde Radio Day [verborgen inhoud] The 40 minutes report on Radio Day 2012 at Casa 400 in Amsterdam from the 17th of November 2012. The quality of the (and all) video can be set to maximum by adjusting the small wheel at the bottom right side of the Youtube screen. With Sonja van Proosdij who was interviewed by Jan Parent on her memories of the REM-eiland, home of RTV Noordzee in 1964. Jan had arranged an additional video interview with Marc van de Mosselaer, who had served as a technician on that platform. The Flemish impact on Radio Mi Amigo and the VVVR programm…

• 0 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  21. Started by Rob Veld,

Dit stond 21-3 op pagina 121 van Teletekst (NOS): "Het Commissariaat voor de Media heeft de NTR beboet met [verborgen inhoud].[verborgen inhoud] euro,omdat inpakpapier van het Sinterklaasjournaal te vaak in beeld kwam.Het papier was niet te koop maar winkeliers konden het wel gebruiken om cadeaus in te pakken. Het CvdM vindt dat er reclame voor een commercieel product gemaakt is". Reclame voor een commercieel product wat niet te koop is?? Ik snap het niet, kan iemand me dit uitleggen??? Rob V.

• 4 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  22. Started by Juul,

Stel je voor, je hebt een Apple iPad en je wilt eens wat anders........."een houten keyboard wellicht". bron: www.onemorething.nl http://www.onemorething.nl/2012/10/houten-toetsenbord-is-duurzaam-en-cool/#more-46730

• 2 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  23. Gast Paul
    Started by Gast Paul,

Vandaag is het 50 jaar geleden dat 'Pet Sounds' verscheen, het album van The Beach Boys dat in eerste instantie maar mager ontvangen werd, maar in de afgelopen 50 jaar een reputatie heeft verworven als een van de meest innovatieve platen uit de geschiedenis van de popmuziek. Ik heb er vandaag nog maar eens naar geluisterd, gevolgd door een van die andere vernieuwende elpees uit dat jaar, Revolver van The Beatles. Beide platen staan nog steeds als een huis. Het Amerikaanse radioprogramma Sound Opinions (van de publieke omroep NPR) staat er deze week uitgebreid bij stil. ik heb het zelf nog niet beluisterd, maar ik weet uit ervaring dat het programma vaak zeer d…

• 14 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  24. • Hörzu Radio Guide Alles über Rundfunksender und Radiohören in Deutschland. Die neue Ausgabe 2014/2015. • Tiende editie; Hoofdredactie Dipl. Ing. Gerd Klawitter en Dipl. Ing. Wolf Siebel • 464 pagina’s. • Bestelnummer 413 0018. • ISBN: 978-3-88180-884-2 • Prijs: 14,90 euro, exclusief verzendkosten In de loop van de afgelopen drie decennia verschenen negen edities van de Hörzu Radio Guide van Wolf Siebel en Gerd Klawitter, beiden veelschrijvers en verbonden aan de uitgeverij VTH Verlag in Baden Baden. Van dezelfde auteurs ontvingen we zopas de tiende, en dus jubileumeditie van de Hörzu Radio Guide, een naslagwerk dat door Kla…

• 0 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  25. Prima artikel in The Goldmine: [verborgen inhoud]

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.