Stamtafel
Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken
2.186 discussies in dit forum
-
bron: BBC [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 663 weergaven
- 1 follower
-
-
Cor Jaring een "beroemde" fotograaf uit het provo tijdperk is overleden. Hij maakte ook foto's van John Lennon en Yoko Ona in het Hilton. Gelukkig is z'n hele ouvre wel bewaard. http://nos.nl/artikel/576534-provofotograaf-jaring-overleden.html
-
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
-
-
-
Ik ging net wandelen in het bos met onze Finnley maar het begon ineens te regenen. En wat vond ik toen ergens in m'n auto? Juist ja, een jas van Radio Nationaal, vele jaren terug. Ik wist niet dat ik 'em nog had.
-
- 1 antwoord
- 994 weergaven
- 1 follower
-
-
Ik zoek een fragment met wat jingles uit de Avondspits vanaf 1990 Wie heeft er iets voor mij?
-
-
- 1 antwoord
- 582 weergaven
-
-
bron: Telegraaf. http://www.telegraaf.nl/autovisie/autovisie_nieuws/21190171/___Ik_start_mijn_auto_liever_per_smartphone_dan_per_sleutel___.html Juul
-
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
-
-
Ik hoor zojuist op 6.160 MHz een station Engelstalig met test uitzendingen "soon here will start a new radio station"... Nu 10 min. later is signaal weer volledig weggezakt, maar kwam even heel goed door... De 6.160 maar even wat vaker proberen... helaas geen opname gemaakt...
-
- 1 antwoord
- 1,9k weergaven
-
-
Ben dus op zoek naar die andere stem. Zodat ik 'em in m'n dBase kan vermelden. Ik herken de stem maar kan iet op de naam komen. [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 788 weergaven
- 1 follower
-
-
Goedemorgen, Wie wil mij helpen aan een goede kwaliteit van het nummer Touch van Colin Blunstone? Alvast dank Eric
-
- 1 antwoord
- 1,4k weergaven
-
-
Een typies RNI plaatje. Direct na het nieuws draaiden ze dat vaak in de live programma's om 17.00 uur
-
- 1 antwoord
- 1,5k weergaven
- 1 follower
-
-
Het lijkt misschien een 'Story' of 'Privé' praatje maar Tom Mulder meldde op zijn Facebookpagina dat hij zijn hele gevoel weer terug heeft. Dat is prettig voor zowel Tom als Simone.
-
- 1 antwoord
- 1,5k weergaven
-
-
Gezocht uit 1967 Olé (Zwarte Piet geeft Spaanse les) / Alle Zwarte Pieten (Philips RF 314 534) [Zwarte Piet & De Schellebellen]. Ja en Sinterklaas is al het land uit maar dit liedje niet uit mijn kop te krijgen. Had het op een oude tape maar door de verhuizingen is die kwijt geraakt . Nu dus mijn vraag wie heeft dit heel toevallig ergens in zijn bezit als mp3 bestand . Groet Jaap
-
- 1 antwoord
- 3,6k weergaven
-
-
Ik ben Hans Marijs, geboren in 1954 en al sinds de jaren 60 radioluisteraar en dat later steeds fanatieker. We hadden radiodistributie en pas toen mijn oudere broer een transistorradio kocht leerde ik Veronica kennen. Er ging een nieuwe wereld voor me open en het radio virus heeft me nooit meer losgelaten. In de jaren 80 ging ik voor de ziekenomroep Rano in Dordrecht werken en toen de lokale omroep TROM in Dordrecht zou gaan uitzenden heb ik me na enige aarzeling toch aangemeld. Toen Veronica uit de lucht ging bleven gelukkig Caroline en Mi Amigo zenden en ik ben vooral Caroline fan geworden, onder het motto a comtinious variety of music. Ik ben pas in 2001 journalistiek …
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
-
-
Hoi collega's Even voorstellen... Momenteel 63 jaar zijnde maar nog steeds eeuwig jong, ben ik een kind uit de Golden Years... een overjaarse Hippie zoals ze wel eens plachten te zeggen. In mijn vroege jeugdjaren maakte ik regelmatig de podia onveilig met mijn verschillende beat-groepjes om nadien over te stappen naar het Radio/DJ gebeuren. Onrechtstreeks betrokken bij een zeezender en nadien als DJ en/of Promotie-man bij diverse vrije radio's (groot en klein). Uiteraard niet onder de naam Ben van Oost maar dat is nu bijzaak... Gezien het bloed kruipt waar het niet gaan kan, heeft het radio-virus uiteindelijk dan toch opnieuw het hoofd opgestoken. h…
-
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
-
-
Hallo iedereen, Ik heb mij net gisteren aangemeld op dit forum nadat ik het ondekt had. Wat een schat aan informatie over zeezenders en Veronica in het bijzonder ( voor mij dan ). Ik heb de tijd zelf nooit mee kunnen maken helaas omdat ik in 1973 geboren ben. Vandaar ook de gekozen nickname AM538 daar dit de laatste frequentie was waarop de zender uitzond toen ik geboren werd. Mijn vader vertelde mij dat hij altijd naar Veronica luisterde, hij was dan ook doodziek dat Veronica moest stoppen. Hoewel ik dat niet geestelijk mee heb gemaakt kan zelfs ik de frustratie en pijn voelen van de luisteraars en medewerkers van toen, al dan niet vanwege het feit dat de radio van …
-
De maand is zo goed als voorbij dus dat betekend dat ook voor de meeste radio rondes dat de vakantiestop voorbij is. Op zondag 3 september begint weer de wekelijkse DMR Ronde via DMR talkgroep 2042 Midden-Nederland. Vanaf donderdagavond 7 september is er weer de wekelijkse Arnhemse simplex FM-ronde van de VERON PI4ANH op 145.425 MHz. Verder zijn ook de simplex rondes de Gorinchemse ronde, Bar-NET ronde Noord-Brabant 145,2125 MHz, en de Waterweg ronde 144.725 MHz weer vanaf September te beluisteren. Lijst van rondes die worden doorgegeven via TeamSpeak via de server ts.zendamateur.nu:9988 ************************************************************************…
-
- 1 antwoord
- 2,8k weergaven
-
-
Bron: AD http://www.ad.nl/ad/nl/1002/Showbizz/article/detail/3477137/2013/07/17/Fan-kan-kiezen-of-zeldzame-LP-opnieuw-wordt-geperst.dhtml?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
-
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
-
-
In een ander topic vroeg Robin of ik kant 2 van Abbey Road (Beatles) wilde bewerken. Nou ben ik geen kenner en geen fan van die groep, maar heb me er even in verdiept en een nummer er uit geplukt. Het werd Because, vooral omdat het voor mij totaal geen Beatles gevoel geeft Volgens mij is deze versie rechtstreeks van de plaat want je hoort de ruis en rumble overal doorheen. Sommige mensen schijnen dat mooi te vinden, ik niet. The Beatles - Because : http://www4.zippyshare.com/v/60602345/file.html Je kijkt maar wat je er mee doet, je voor of achterdeel, ik wil het niet weten .... uw prutser.
-
- 1 antwoord
- 1,5k weergaven
-
-
en mooi interview met Chris Hillman die The Birds formeerde. bron: Goldmine. [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 868 weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 660 weergaven
-
-
"Zwarte Riek" was in mijn vroegste jeugd een fenomeen. Ze had een hit met "Stijffsel kissie…………………." En dat is weer geschreven door Kees Manders die kennen we wel weer van Veronica en later RNI. [verborgen inhoud]
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] En dan als sessie muzikant maar 27 UK pond verdienen..............
-
- 1 antwoord
- 999 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
- 1 follower
-
-
Ik was 25 jaar bij 'de tent"( de TROS dus ) zoals wij meestal zeiden. En het was gebruikelijk dat je dan mocht eten met een aantal mensen op kosten van 'de tent". En je kreeg een bruto salaris netto !. Ik nodigde natuurlijk ook een paar Veronica maatjes uit w.o. Ad en Lex. Dat eten deden we in Lage Vuursche (tussen Hillywood en Baarn). En gezamenlijk met TROS collega's vierden we het met een heerlijke maaltijd. En er werd natuurlijk "gesproken en herinneringen opgehaald". Hier Ad Bouman die kennelijk iets over mij onthuld dat de aanwezige TROS collega's nog niet wisten. Lex zit er bij met een blik van "nou Ad dat had je beter niet kunnen doen". André van Duin had…
-
- 1 antwoord
- 1,5k weergaven
-
-
Ach ja, zo gaat dat. De reactie van Martine Tanghe op: 'Paul wie? McCartney?' [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
-