Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Stamtafel

Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken

1. Gast hermans33
    Started by Gast hermans33,

Hallo Allemaal ik ben John Hermans 53 jaar gek van muziek uit de jaren 50 en 60 en van 70 tot 1974 jingels van radio Veronica en de reclame's van toen vind ik ook geweldig wat ik van Veronica nog weet is vooral toen men uitzond op de 538 meter en ook toen Veronica legaal werd en als mini omroep campings in nederland bezocht ooit daar Lex en Ad Bouman ontmoet. Gr John

• 1 antwoord
    • 864 weergaven
  2. Started by Juul,

Omdat ik op de Veluwe woon krijg ik het huis aan huis blad "Veluweland' En daarin trof ik een stukje aan over "mede Veluwe bewoner" Jakob Hut. Ik ken Jakob niet maar het is een aardig stukje om te lezen. We hebben wel een stukje audio in ons archief uit 1999. Op 31 augustus o.a. las Jakob nieuws tijdens onze reunie uitzendingen: Dit is om 13.00 uur. Juul http://www66.zippyshare.com/v/96894525/file.html

• 1 antwoord
    • 1,6k weergaven
  3. Started by MikeBr,

Script magazines 1, 4, 6 and 10 now scanned and in this folder [verborgen inhoud] When these are added to Azanorak only issue 2 will be missing. Script 1 is August/September 1972, Script 10 June 1974, publication dates not mentioned on the other two but seem to be March 1973 and August 1973. Among features and news are Script 4 Four years of Radio Jackie Script 6 FRC Holland Boat Trip July 28, Paul Alexander on working on Caroline Script 10 John Peel interview, Mike Baron visits Radio Caroline, Tony Prince interview Script was the publication of the London Region Free Radio Campaign

• 1 antwoord
    • 1,2k weergaven
  4. Gast
    Started by Gast,

Dag allemaal, Bij het digitaliseren van mijn radio archief, kwam ik een FM fragment uit Denemarken tegen van een opname , die ik gemaakt moet hebben rond 1986. Radio uit Denemarken was niet vaak te horen op de FM band in Nederland. Er waren kennelijk die dag "condities". Waarom plaats ik dit op Trefpunt. Het liedje spreekt mij aan. Drunken Sailor met engels en deense tekst. Wat ik ook heb geprobeerd, ik kan de band of het orkest, die dit liedje heeft uitgevoerd niet vinden. Wellicht lukt het 1 van jullie wel.. Met vriendelijke groet, Raymond

5. Started by Juul,

[verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 887 weergaven
  6. Started by Will Stevens,

Aardige column: [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 503 weergaven
  7. Started by PowerMusic,

Dit kwam ik tegen op Twitter! [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 772 weergaven
  8. Started by Juul,

Hoe de heren van Geen Stijl dat toch iedere keer fixen. Hij is leuk ( hoewel........) http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2012/11/live_marx_rutte_spreekt_doema.html

• 1 antwoord
    • 1,7k weergaven
  9. Started by Vincent,

[verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 1,4k weergaven
  10. Started by Martin1968,

Beste lezers, Ik weet eigenlijk wel zeker van wie de stem is die je in onderstaand radiospotje hoort, maar ik graag weten wie jullie hierin herkennen. Dit omdat de stem die ik herken reeds geruime tijd geleden is overleden en de commercial nog altijd uitgezonden wordt. [verborgen inhoud] Body en Co Oostburg.mp3

• Bedankt
    • 1 antwoord
    • 696 weergaven
  11. Started by peter,

Heeft er nog iemand problemen met pixeldra momenteel ? Ik kan geen veilige verbinding tot stand brengen en krijg een foutmelding ...

• 1 antwoord
    • 1,2k weergaven
  12. Started by Lokeend,

Ik ben al heel lang op zoek naar het boek Sylvain Tack geschreven door Johan de Graeve. Is er mischien iemand die het wil verkopen. Grt Rieni

• 1 antwoord
    • 1,4k weergaven
  13. Started by Everton,

Rod McKuen is gisteren overleden. Hoewel hij eigenlijk helemaal geen zanger was, maar dichter, scoorde hij toch twee verrassende nummer 1 hits in de Veronica Top 40 in 1971 met 'Soldiers who want to be heroes' en 'Without a worry in the world'. Rod McKuen is 81 jaar oud geworden. Greetz, Everton

• 1 antwoord
    • 843 weergaven
  14. bron: BBC [verborgen inhoud] bron: NOS [verborgen inhoud] bron; Rollingstone: [verborgen inhoud]

15. Started by Juul,

Veronica - Speelbal van de golven is te koop op marktplaats zag ik. http://boeken.marktplaats.nl/geschiedenis-vaderland/525621091-veronica-speelbal-van-de-golven.html?return=eJwtjN0KgzAMhd9F0EttK2NQKUPfJNgOi7UNTd3Gxt59EXdzfr4cAlrqj9diIC2vQlfkIM%2FLsJSCuuvWhC62G%2BS1YAAo1MbQnZMWF7y9gpGNJVNS3Y91PwXJrgTrZP0fFfa3R450t3RCPKDgsDEf47657Geu65NrButTrS5KPFxO0c%2FAl0THP9Ug7kY0hYyshu8PQd063w%3D%3D&df=1&fta=eNotzluOhCAQBdC9kIzfFIJKEbfQWzAg2EPGBxG1zXR671Oa%2BTuXqlDXYo3vjA2yfR27w46ZGYqUz7GFwud2W9CMgIKD8ZG44W9MJg8%2Bo0kbcjMlnPcprLE3Py9crY%2FLl%2BBHWJc59tYsOaIoUtpbXmy5het%2FiSzZZ2AmIlAskUV%2FHwaokMGgpHKgzxt1VRKk7RvtCOAkaHFCGJysh4rgSuiduiAayTlBD6VQtByqUml9vQgenKJlH7iGfiBUVV1CICjfS23v4…

• 1 antwoord
    • 2,9k weergaven
  16. Started by Robin Westhof,

Ook problemen met Zippyshare in Duitsland. "File-hosting site Zippyshare receives an estimated 100m visitors per month but last month became largely inaccessible in the UK. The same fate now appears to have befallen users in Germany., who are now greeted with a "forbidden" error message." [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 1,3k weergaven
  17. Started by Juul,

Het wordt dinsdag spannend maar wel grappig deze website. Kijk maar naar de titel…. [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 2,8k weergaven
  18. hallo forum leden ,om mijn verzameling weer compleet te maken ben ik op zoek naar de aller laatste mp3tjes 12 stuks [ kan deze zowel op soulseek als in het algemeen op internet niet vinden] het gaat om de volgende tracks : Johnny van Tiel - He pap Renée de Haan - In een wereld zonder jou Evidence - Happy Together Gerard de Vree - Jij Niki Roman - More Than a Name Pierre Kartner - Oh Bernadine Vitesse - A Dirty Mind Is a Joy Forever Loeki Knol & De Beestenband - Ook de dieren Marlene Ritchie - A Woman In Me John Russell - Higher Higher One Fine Day - No Comments Lindy Ellen - How High …

• 1 antwoord
    • 687 weergaven
  19. Started by Rob Veld,

Vanaf de 60er jaren geinteresseerd in off-shore radio en in de pop muziek van de 60er jaren. De basis was Radio Veronica, maar ik heb geen echte voorkeur. Elke zeezender had een vorm van charme voor mij. Overigens in de 70er jaren ook betrokken geraakt bij de "land-based pirates". Ik heb een grote voorliefde voor de middengolf en uiteraard amplitude modulatie. Rob Veld

• 1 antwoord
    • 1,2k weergaven
  20. Started by Alex,

Op [verborgen inhoud] zijn diverse Radio Veronica Logboeken uit de Televizier uit 1964 toegevoegd. Ook een drietal radiogidsen, met daarin o.a.de programma's van Veronica, London, Caroline en Radio 390, uit 1966. [verborgen inhoud] Altijd de nieuwste uploads volgen? Dat kan met deze link: [verborgen inhoud] Voor het beter lezen van grote artikelen raden we aan het artikel te downloaden met de link aan de rechter zijde van foto. Daarna is het mogelijk in te zoomen op het artikel.

• 1 antwoord
    • 791 weergaven
  21. Started by Juul,

[verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 643 weergaven
  22. Started by Harm,

Alexander Curly, in het dagelijks leven Harm Breemer is op 65 jarige leeftijd overleden. Culry werd ontdekt door Chiel Montagne en had in 1972 een hit met "I'll never drink again". In 1975 had hij een hit met "Guus kom naar huus".

• 1 antwoord
    • 2,1k weergaven
  23. Started by Walvlis,

Hallo, ik ben Walter uit Vlissingen. Ik hoop hier leuke bijdragen te kunnen leveren qua geluid en ook inhoudelijke discussies mee te kunnen voeren.

• 1 antwoord
    • 2k weergaven
  24. Started by Alex,

Vindemleuk

• 1 antwoord
    • 1,2k weergaven
  25. Started by Juul,

Ik heb het niet zo op "romannetjes", maar misschien is het toch leuk. Rob Wilson ken ik ook niet. [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 1k weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.