Stamtafel
Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken
2.186 discussies in dit forum
-
De dertiende editie van het Top 40-Hitdossierboek is uit. Dit boek heeft naast dat je er in kunt lezen een andere bijzonder functie: het boek is interactief met de speciale QR-codes waarmee online aanvullende informatie kan worden geopend. Het Top 40-Hitdossier is een onmisbaar naslagwerk voor iedere muziekliefhebber. Wat vinden we van deze editie?
-
-
- 2 antwoorden
- 784 weergaven
- 1 follower
-
-
Fanatieke Wetransfer gebruikers opgelet Vanaf Januari kan je bij Wetransfer nog maar 10 uploads per 30 dagen gratis doen.... Wil je er meer doen in die periode van 30 dagen dan moet je je aanmelden bij "Ultimate Wetransfer" en dat kost geld.... Ik ga na 1 Januari niets meer met Wetransfer doen, Pixeldrain ga ik voortaan gebruiken. Henk Kruize
-
-
- 6 antwoorden
- 783 weergaven
- 1 follower
-
-
Het is wel TV , ik heb er niks mee. ( rijmt trouwens). Maar dit is leuk om te zien.
-
- 0 antwoorden
- 781 weergaven
-
-
-
We zijn niet zo gauw onderste boven, zelfs niet als de grond trilt of bij een bankoverval http://humortv.vara.nl/ca.185886.groningse-bankoverval.html Een Grunninger
-
-
-
Het is mij helemaal ontgaan. Hij overleed op 6 oktober. Hij was ook niet zo bekend hier. Maar bij Veronica draaiden we "Down in the boondocks" vrij vaak. Een "local breakout" in Hilversum dus. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 776 weergaven
-
-
Iedereen een gezond en gelukkig 2015 toegewenst. Rob Veld
-
- 4 antwoorden
- 776 weergaven
-
-
Vandaag in NRC Handelsblad uitgebreid aandacht voor de ontwikkelingen in de muziekindustrie. Voor het eerst sinds 1999 is er weer een lichte groei in de omzet, vooral dankzij streaming muziekdiensten als Spotify. Ook de artiesten zelf lijken voorzichtig optimistisch: aan het begin waren de vergoedingen die ze kregen voor dit soort diensten belachelijk laag, maar dankzij het groeiend aantal abonnees gaat het nu langzaam de goede kant op. De berichtgeving in het kort: http://www.nrc.nl/nieuws/2013/02/26/muziekindustrie-groeit-voor-het-eerst-sinds-1999/ Paul
-
De man die de u-bocht constructie had bedacht via Milaan om commerciele Nederlandstalige radio mogelijk te maken in de jaren 80. [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 774 weergaven
-
-
Script Magazine issue 3, publication date appears to be Jan or Feb 1973. Articles include return of Radio Caroline and interview with Rob Eden on RNI. 20 page pdf. [verborgen inhoud]
-
Hallo , radio liefhebbers. Ik ben dj Spilly ,starter van een unieke internetradio. beelden vertellen soms meer dan woorden, of meer info op : [verborgen inhoud] groetjes
-
Hij is het meest bekend vanwege zijn werk met Eric Clapton in Cream en Blind Faith en geniet de reputatie van een van 's werelds grootste drummers met een van 's werelds meest compromisloze karakters: Ginger Baker. Hij geldt als de uitvinder van de heavy metal én hij bracht in de jaren 70 de wereldmuziek naar het westen. In de energieke documentaire Kijk uit voor Ginger Baker, het debuut van regisseur Jay Bulger, zijn niet alleen talloze gesprekken met Baker te zien maar ook geweldig archiefmateriaal, animaties en splitscreenbeelden. Daarnaast sprak de filmmaker met talloze muzikanten die ooit met Baker speelden of die door hem geïnspireerd zijn: van Eric Clap…
-
- 1 antwoord
- 773 weergaven
-
-
Dit kwam ik tegen op Twitter! [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 772 weergaven
-
-
Als liefhebber van onze mooie Nederlandse taal vind ik dit een mooi stuk: [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 772 weergaven
-
-
Kijktip. Het jaar 1969 bij de NPO met een stukje over de Soundpush studio in Blaricum. [verborgen inhoud] Het fragment met de Soundpush studio op 51:47 Grt, Peter
-
- 0 antwoorden
- 771 weergaven
-
-
Als geboren en getogen Hilversummer vond ik het wel leuk om te zien. Veel herkenbare zaken vooral in het begin van deze film. Alleen mis ik natuurlijk weer de nodige aandacht van de radio. "this is TV man" zeggen ze dan.
-
-
- 6 antwoorden
- 770 weergaven
- 2 followers
-
-
-
De NOS meld dat hij op 81 jarige leeftijd is overleden. Groet Nico.
-
- 1 antwoord
- 767 weergaven
-
-
Rechts onder in het beeld van deze site is de vermelding te zien wie het jongste en nieuwste lid in deze groep is. Ik zie dat ene Kees Klappergebit al 18 uur het nieuwste lid is, dan verwacht je toch dat Kees even meldt wie hij is en in welke onderwerpen hij zijn tanden gaat zetten. Maar helaas niets hierover gelezen, zou Kees met de mond vol tanden staan? Paul de Haan.
-
- 5 antwoorden
- 766 weergaven
-
-
Bekend van het laatste uur van Veronica en tijdens een zoektocht naar een zo goed mogelijke uitvoering ging ik eens wat rommelen met mijn mixprogramma .... en ja, je raadt het al er kwam een stereo versie uit. Geen echt stereo, maar wel zo dat het mono compatibel is en lekker dramatisch klinkt. Past, present, future - The Sangri Las (stereo) : http://www17.zippyshare.com/v/56798408/file.html het origineel : http://www17.zippyshare.com/v/38693273/file.html Verder ontdekte ik het nut van mijn nieuwe UPC abonnement. Twee weken geleden kreeg ik een aanbod om voor 1,50 euro extra over te gaan van een 25 Mb naar 120 Mb verbinding. Nu is de upload snelheid niet zo…
-
- 1 antwoord
- 764 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 763 weergaven
-
-
Kan iemand mij helpen bij het downloaden van deze docu? [verborgen inhoud] Mijn Op komt daar nl vandaan. Dank Juul
-
- 2 antwoorden
- 762 weergaven
-