Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Stamtafel

Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken

1. Started by Juul,

Ben dus op zoek naar die andere stem. Zodat ik 'em in m'n dBase kan vermelden. Ik herken de stem maar kan iet op de naam komen. [verborgen inhoud]

2. Started by Rene van den Abeelen,

Voor de liefhebbers van à ndere muziek; eindelijk een nieuwe aflevering van mijn FREAKS. Was een beetje roestig en het was de eerste keer dat ik mijn nieuwe studio gebruikte, maar met de muziek is in elk geval niets mis! [verborgen inhoud]

3. Started by Juul,

Als geboren en getogen Hilversummer vond ik het wel leuk om te zien. Veel herkenbare zaken vooral in het begin van deze film. Alleen mis ik natuurlijk weer de nodige aandacht van de radio. "this is TV man" zeggen ze dan.

4. Started by jan V,

helaas heeft mijn tapedeck het opgegeven het spoelen gaat niet meer voor of achteruit,ook de weergave doet het niet meer,mijn vraag is wie weet een goede reparatuur.gr jan V

• Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 4 antwoorden
    • 801 weergaven
  5. Started by Juul,

[verborgen inhoud]

• 2 antwoorden
    • 801 weergaven
  6. Started by Alex,

Op [verborgen inhoud] zijn diverse Radio Veronica Logboeken uit de Televizier uit 1964 toegevoegd. Ook een drietal radiogidsen, met daarin o.a.de programma's van Veronica, London, Caroline en Radio 390, uit 1966. [verborgen inhoud] Altijd de nieuwste uploads volgen? Dat kan met deze link: [verborgen inhoud] Voor het beter lezen van grote artikelen raden we aan het artikel te downloaden met de link aan de rechter zijde van foto. Daarna is het mogelijk in te zoomen op het artikel.

• 1 antwoord
    • 798 weergaven
  7. Started by Jan van Heeren,

• 0 antwoorden
    • 798 weergaven
  8. Started by Juul,

Een prachtig artikel en interview met The Stones hoe hun nieuwe album tot stand gekomen is. Bron: Rollingstone [verborgen inhoud]

9. Vorige week ontdekte ik een nieuwe band uit Engeland die met een prachtig debuut album is gekomen. Ik heb het over The Hanging Stars. Ze hebben een stijl die doet terug denken aan geluiden in de muziek van lang geleden. Veelvuldig gebruik van pedal-steel , mooie harmonies, gitaar en songs die je achter elkaar moet horen, zodat het album als geheel klinkt. Ik weet niet of ik de Youtube link hier mag neer zetten i v m copyrights , maar ik kan deze band bij liefhebbers heel erg aanbevelen.

• 2 antwoorden
    • 797 weergaven
  10. Started by Juul,

[verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 797 weergaven
  11. Started by Vincent,

De Duitse orkestleider James Last is overleden, hij werd 86 jaar oud. [verborgen inhoud]

• 4 antwoorden
    • 796 weergaven
  12. Started by Juul,

Het is wel TV , ik heb er niks mee. ( rijmt trouwens). Maar dit is leuk om te zien.

• 0 antwoorden
    • 796 weergaven
  13. Started by FrankV,

Hallo, Wie heeft er een idee welke zanger(es) er op deze foto staat. Het lijkt me wel een vrouw, maar je weet nooit 🙂 ... Bedankt alvast voor jullie hulp. Mvg, Frank

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 6 antwoorden
    • 795 weergaven
  14. Started by pvanklei,

Kijktip. Het jaar 1969 bij de NPO met een stukje over de Soundpush studio in Blaricum. [verborgen inhoud] Het fragment met de Soundpush studio op 51:47 Grt, Peter

• 0 antwoorden
    • 792 weergaven
  15. Started by Harm,

Ik zie dat Pixeldrain niet meer gratis is...

16. Started by Juul,

Leuk artikel in Philips - Hobbyscoop. En voor mij heel herkenbaar als geboren en getogen Hilversummer [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

17. Gast
    Started by Gast,

We zijn niet zo gauw onderste boven, zelfs niet als de grond trilt of bij een bankoverval http://humortv.vara.nl/ca.185886.groningse-bankoverval.html Een Grunninger

• 5 antwoorden
    • 787 weergaven
  18. Started by Juul,

[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 4 antwoorden
    • 786 weergaven
  19. Als liefhebber van onze mooie Nederlandse taal vind ik dit een mooi stuk: [verborgen inhoud]

• 3 antwoorden
    • 786 weergaven
  20. Started by Juul,

Er was gisteren een top 40 feestje bij B&G. Het had een hoog reunie gehalte voor sommige. Van de originele top 40 "mensen" waren er Ad Bouman, Tineke, Lex Harding en ik. Daarna waren er heel erg veel mensen die ik absoluut niet ken en hun mij niet. Vond ik prima. Het was toch een beetje "Hillywood" op z'n breedst. Ook een aantal mensen waarvan ik dacht ;"wat doe jij hier?".............................. Maar gelukkig ontmoette ik wel collega's die ik wel ken uit mijn tijd bij Veronica, Hilv 3- Radio 3. foto; © Juul foto 1 Juul en Paul vd Lugt. De beste zenderbaas Hilv. 3 en radio 3. ( vind ik ) foto2 Juul en Jurre Bosman. …

21. Started by Ben,

Ik ben op zoek naar iemand die veel medewerkers van RNI, Caroline, Monique uit de jaren 70/80 van gezicht kent en ook in staat is om ruimten in de schepen van de zeezenders te herkennen (met name de Ross denk ik). Dit om een aantal plaatjes beter te kunnen identificeren. Mocht je me hiermee kunnen en willen helpen, stuur me dan svp een PB.

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 1 antwoord
    • 786 weergaven
  22. Started by Omnivoor,

Paar leuke mopjes uit de Private Eye van deze week, waarvan er een dus ''echt'' is

• 0 antwoorden
    • 785 weergaven
  23. Dit kwam ik tegen op een DAT, blijkbaar heb ik alleen 't geluid opgenomen. Is er belangstelling voor alleen audio?

• Bedankt
      • Vind ik leuk
    • 3 antwoorden
    • 785 weergaven
  24. Gast Paul
    Started by Gast Paul,

Vandaag in NRC Handelsblad uitgebreid aandacht voor de ontwikkelingen in de muziekindustrie. Voor het eerst sinds 1999 is er weer een lichte groei in de omzet, vooral dankzij streaming muziekdiensten als Spotify. Ook de artiesten zelf lijken voorzichtig optimistisch: aan het begin waren de vergoedingen die ze kregen voor dit soort diensten belachelijk laag, maar dankzij het groeiend aantal abonnees gaat het nu langzaam de goede kant op. De berichtgeving in het kort: http://www.nrc.nl/nieuws/2013/02/26/muziekindustrie-groeit-voor-het-eerst-sinds-1999/ Paul

• 0 antwoorden
    • 785 weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen configureren

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.