Stamtafel
Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken
2.241 discussies in dit forum
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 887 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 999 weergaven
- 1 follower
-
-
-
-
Hallo ik ben mark fanatiek radioliefhebber in hart en nieren. Midden/kortegolf radiotechniek heeft mijn voorkeur en ben daarom ook veel te vinden op het Am forum. Favoriete zeezender is Caroline. Op dit moment ben ik bezig met het belichten van de Am kavels in ons land. Voor meer info www.marinebroadcasters.com. Groeten, Mark
-
Hallo radiovrienden,ik hou zoals jullie erg veel van radio. Vrije radio en de zeezenders hebben mijn voorkeur,daar kan ik echt van genieten. Radio Maeva en de zeezender Mi-Amigo blijven mij het meest bij. Hou van nederlandstallige muziek,maar ook andere kan me bekoren. Ik kom uit Belgenland en ben 58 jaar jong en van het mannelijke geslacht. Succes met internet radiocafe!!!!
-
- 3 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Hallo, ik ben Joyce. Vooral een muziekliefhebster maar altijd gefascineerd geweest door radio. Zowel muziek als radio heb ik in de jaren 80 ontdekt. Ik houd vooral van radio waar met passie over muziek wordt gesproken: vroeger de VOO, tegenwoordig vooral Radio 6. Ik ben gek op “lijstjes†maar vind de “nummer 1†over het algemeen de minst interessante. (En in het "dagelijks" leven studeer ik filosofie aan de UvA). Groet, Joyce
-
-
-
-
Goedemorgen, ik ben Marco Lagerwerf en ben sinds net nieuw op dit forum. Ik ben al langere tijd lid van het Offshore radio forum, via een tip kwam ik hier terecht. Ik vind het zelf erg leuk om oude radio opnames (hitlijsten, jaarmixen) te verzamelen en hoop daar binnenkort ook wat van te posten. Ik hoop ook op dit forum wat mooie opnames te kunnen vinden! Met vr.gr., Marco
-
- 2 antwoorden
- 619 weergaven
-
-
Wer oder was bin ich ?? Eine berechtigte Frage. Am 10.07.1943 erblickte ich in Düsseldorf das Licht der Welt. Kindergarten - Schule - Lehre. 1963 Einberufung zur Bundeswehr. 1978 wurde nach einer Idee von mir und Klaus-Dieter Röglin beim tapezieren und Oldies hören, in seinem Wohnzimmer das "Musik-Magazin-Rock" ins Leben gerufen. 1978 wurde die erste AKAI-Anlage, bestehend aus Receiver AA-1030, Tape-Deck GXC-710 D und Tonbandmaschine GX-215 D gekauft. Die Anlage ist noch heute so einsatzbereit wie am ersten Tag. Die legendären GX- Köpfe von AKAI haben sich sehr bewährt und zeigen heute noch keine Spuren von Verschleiss. Schade,…
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
-