Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Stamtafel

Voor alle overige discussies over radio gerelateerde zaken

1. Komende zondag 9 juni 2013 is er weer wat leuks te beleven op de kortegolf. De Taiwanese radiomaker Keith Perron van PCJ Radio International zal dan voor het eerst in 21 jaar het voormalige en wereld beroemde programma "Happy Station" (bijna) wereldwijd op kortegolf gaan uitzenden."Happy Station" was in de jaren 90 voor het laatst op de Wereldomroep te horen. In de uitzending van zondag zal Keith een interview doen met Tom Meijer. Meijer was de presentator van "Happy Station" in de jaren 70,80 en 90 van de vorige eeuw. PCJ Radio International heeft het programma in maart 2009 opnieuw gestart en tegenwoordig wordt het iedere zondag uitgezonden via een laag vermogen Kortego…

• 0 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  2. Gast Maurice van der Bent
    Started by Gast Maurice van der Bent,

Radio Centraal is bezig met het digitaliseren van radio fragmenten van Haagse buf en Beekman. Maar ook het fantastische programma op Zondag middag "Fiesta" met Beekman, Buf, Roberto en Rusthout. Deze "airchecks" zullen m.i.v. heden op Zondagavond 21:00 uur te horen zijn op Radio Centraal. Maar ook deze airchecks zullen in de nonstop uitzendingen van Centraal verwerkt gaan worden. Het is een must voor het oor,

• 0 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  3. Gast Pd4sam
    Started by Gast Pd4sam,

Zondag ga ik thuis mee luisteren naar dit evenement. De ballonvossenjacht wordt jaarlijks georganiseerd door een team radiozendamateurs. Dankzij de medewerking van het K.N.M.I., wordt een met helium gevulde stratosfeerballon opgelaten. Deze ballon zal een radiosonde omhoog brengen welke door radiozendamateurs gebouwd is. De ballon wordt opgelaten vanaf het terrein van het K.N.M.I. in De Bilt (Locator: JO22OC). Na het oplaten zullen diverse radiozendamateurs in het hele land de ballon proberen te volgen met als doel om deze na de landing als eerste te vinden. De eerste vinder is namelijk de winnaar van de jacht, een hoog begeerde titel... In de loop van de jaren is d…

• 1 antwoord
    • 713 weergaven
  4. Started by Jan van Heeren,

• 0 antwoorden
    • 790 weergaven
  5. Started by wim1958,

Ik ben helemaal niet technisch en ik ga misschien een domme vraag stellen maar doe het toch omdat ik het wil weten..... Mijn huisbaas heeft mij de keus gegeven om zonnepanelen te laten installeren tegen een geringe huurverhoging. Dat klinkt in eerste instantie positief omdat het ook wat geld kan terug verdienen. Maar omdat ik een liefhebber ben van Middengolf en Kortegolf luisteren vraag ik me af of zonnepanelen en de bijbehorende omvormer met leidingen door het huis vanaf het schuine dak storing gaan geven op mijn radio ontvangst. Wim de Lang

6. Started by Juul,

Bron: VERON afd Flevoland [verborgen inhoud]

7. Started by Harm,

Ik heb een sequence gemaakt van het satellietbeeld van Buienradar:

• 0 antwoorden
    • 658 weergaven
  8. Started by Juul,

Dit vond ik in alle mailboxen die ik heb. Zouden er nou echt mensen zijn die er intrappen? Maar gek, ik zie nergens mijn mailadres......Hoe kan dat?

9. Started by Alex,

Voor het eerst heel wat clips gezien bij hele oude nummers die ik al jaren meezong en waarvan ik niet eens wist dat er beeldmateriaal was.. De liefhebbers van muziek uit de jaren zestig en eind vijftig kunnen hun hart ophalen. 4 Youtube kanalen vol met oude b/w clips. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] .

• 0 antwoorden
    • 1,7k weergaven
  10. Started by Juul,

• 1 antwoord
    • 1,4k weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.