Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Nederland

Voor discussies over radio in Nederland.

1. Started by Albatrosstudio,

Door de jaren heen heb ik een aantal Veronica Info cassettes gedownload, de meeste met de titel "Info" maar aanvankelijk was (ook) sprake van door Expert gesponsorde shows. Daarvan heb ik de onderstaande Tipparade's en Top 40's. Zijn er nog meer? Wanneer werd dit "Info"? Heb nummer 1 staan bij 21-6-1975 maar daar wordt in de opname niets over gezegd (zo ver ik hem nu afgedraaid heb). [verborgen inhoud] 1974-11-16-Expert-Tipparade-HansMondt-01.mp3 1974-11-16-Expert-Tipparade-HansMondt-02.mp3 1974-11-16-Expert-Top40-LexHarding-01.mp3 1974-11-16-Expert-Top40-LexHarding-02.mp3 1974-11-23-Expert-Top40-LexHarding-01.mp3 1…

• 4 antwoorden
    • 1,9k weergaven
  2. Dit is een opname uit eigen archief. [verborgen inhoud] En de vermelding in de omroepgids.

• Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 4 antwoorden
    • 500 weergaven
  3. Gast Jan Jaap
    Started by Gast Jan Jaap,

25 december 1980, van 7 tot 10 in de avond, Roberto, Peter de Groot en Frans Versteeg op Hofstad Radio: http://www.mijnbestand.nl/Bestand-ZEYCT77QYCYO.mp3 Jan Jaap

• 4 antwoorden
    • 3,7k weergaven
  4. 2199. VOO H II De Grote Verwarring special about radio in the USA Annette van Trigt and Ruud Hendriks 4‑4‑83 20‑21.30h 90’ [verborgen inhoud]

• 4 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  5. Ik had het voornemen om de specials over Radio Luxembourg op te nemen, maar elke keer vergeten. Is er iemand die de specials over Radio Luxembourg van 192 Radio heeft opgenomen?

6. Started by wim1958,

Ik ben al vele jaren een fan van de oude , legendarische Goonshow van de BBC radio . Ik denk niet dat er veel mensen in Nederland zijn die er van af weten , maar ik vroeg me af of er meerdere mensen hier het kennen. De BBC heeft de opnamen de afgelopen jaren geremasterd en uitgebracht op cassette en cd . Die heb ik bijna allemaal en zijn nog steeds vreselijk leuk . http://en.wikipedia.org/wiki/The_Goon_Show

• 4 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  7. Started by Tino,

Rond deze tijd zoek je toch altijd weer naar oude Tour de France-uitzendingen. Vroeger met veel plezier naar geluisterd, maar ik heb er zelf (helaas) niet veel van bewaard. Ik had al wat jingles gevonden (en geplaatst) en kwam ook deze tegen. Het is niet veel, maar beter dan niks ... [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 4 antwoorden
    • 1,3k weergaven
  8. Started by Andree,

Waarom is er op internet zo weinig te vinden over Holland fm van Nico V? Ik google er wel eens naar maar zie alleen de spaanse zender en de friesche zender met de zelfde naam. Of zoek ik verkeerd?

9. Started by Tino,

[verborgen inhoud] Opname uit het archief van Douwe Dijkstra

• 4 antwoorden
    • 909 weergaven
  10. Started by Albatrosstudio,

Van de Veronica uitzendingen van de Bison mis ik het uur van 04.00-05.00 op 30-08-1980 (en Vincent helaas ook). Kan iemand die uploaden? Bij voorbaat dank. Douwe

• 4 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  11. Started by jarno1973,

Goedemiddag, vanaf morgen, 10 september, wordt de 2018 editie uitgezonden bij radio Veronica. Iedere dag van 9.00 tot 19.00. Kan iemand die hitlijst opnemen en hier beschikbaar stellen? Zou fijn zijn. Groetjes

• 4 antwoorden
    • 1,6k weergaven
    • 4 antwoorden
    • 2,2k weergaven
  12. Started by Sapuripong,

[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Met dank aan Vincent voor het digitaliseren!

• 4 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  13. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan.

• 4 antwoorden
    • 1,9k weergaven
  14. Gast Max
    Started by Gast Max,

07.09.2018 Reunie Voor KWF 19-22 uur Stenders & Van Inkel NPO 2 ❤️

• 4 antwoorden
    • 2k weergaven
  15. Gast michajans
    Started by Gast michajans,

Hierbij de 27ste Top 100 Allertijden, uitgezonden op 10 april 1998 door Veronica FM. Je vind 'm in de volgende map: http://www.mediafire.com/?s6r509arzrvxa Veel plezier ermee!

• 4 antwoorden
    • 3k weergaven
  16. [verborgen inhoud] (Dank aan "jepatrick") Robin

• Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 4 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  17. Gast michajans
    Started by Gast michajans,

Goedemorgen radiovrienden, Ik was door mijn archief aan het spitten en kwam daar de Top 2000 van 2008 tegen, destijds de 10e editie. Alleen ontbreken de laatste 12 uren. Ik heb die nog wel ergens op een band staan, maar dat wordt waarschijnlijk zoeken naar een speld in een hooiberg. Heeft iemand van jullie die laatste 12 uren van 2008 toevallig nog liggen en zou deze willen delen? Bij voorbaat mijn hartelijke dank.

• 4 antwoorden
    • 746 weergaven
  18. Het mp3 bestand van het tweede uur van de tipparade van 2 juni 1984 dat op Extra Gold werd uitgezonden op 3 juni 2017 van 1700 tot 1800 kan niet geopend worden Bestand : ExtraGold_20170603_1700-1800(Tipparade-020684-BertvanderLaan).mp3 Zou iemand dit uur kunnen aanbieden in een bestand dat wel kan afgespeeld worden ? Alvast bedankt hiervoor. Stephan

• 4 antwoorden
    • 847 weergaven
  19. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 4 antwoorden
    • 1,1k weergaven
  20. Started by peter,

Vara's Vuurwerk 3/2/1987 [verborgen inhoud]

• 4 antwoorden
    • 1,7k weergaven
  21. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.

• 4 antwoorden
    • 1,5k weergaven
  22. Van de Golden Radio NL server Tros_-_Tom_Mulder_-_Havermoutshow 18 10 1979 0700 - 0800 [verborgen inhoud]

23. 08u-09u - Tom Mulder : [verborgen inhoud] 09u-10u - Tom Mulder : [verborgen inhoud] 10u-11u - de start op 1008 om 10u08 met Tom Mulder en Erik de Zwart : [verborgen inhoud]

• 4 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  24. Started by Moby,

Interessant uurtje VARA radio over het opstarten van de eerste Zeezenders. Geen exacte datum bekend helaas...... De link werkt nu wel. [verborgen inhoud]

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.