Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Nederland

Voor discussies over radio in Nederland.

1. Een goede betaalbare DAB+ dekking op streekomroepniveau met laag vermogenzenders is heel goed mogelijk. Dat blijkt uit een pilot die in opdracht van de NLPO is uitgevoerd bij enkele lokale omroepen in de regio Twente/Achterhoek. De pilot is, in nauwe samenwerking met het Agentschap Telecom en het ministerie van Economische Zaken en Klimaat, door een onafhankelijk onderzoeksbureau uitgevoerd. [verborgen inhoud]

• 3 antwoorden
    • 608 weergaven
  2. Started by E Vd Leest,

Beste mensen, Wie heeft nog radio opnamen van biels en Co? Hierin speelde o.a. Ko van Dijk. Groet van E. vd Leest

• 2 antwoorden
    • 858 weergaven
  3. 16 December 2009 / 23u-24u : [verborgen inhoud]

• 2 antwoorden
    • 1,4k weergaven
  4. Started by Juul,

Ik vond een aardig stukje in Radio Bulletin van november 1965. Juul En als vervolg hier een stukje uit een krant, ik vermoed aan het lettertype te zien de Volkskrant, over de eerste uitzenddag van H'sum 3 in 1965. Er staan voor mij bekende namen in maar voor de anderen en de jeugdigen hier erg leuk om te lezen. Bron: ? Juul

• 1 antwoord
    • 1,8k weergaven
  5. Started by Juul,

Ik krijg er tranen van in m'n ogen.........Kijken dus maar vanavond. http://nieuwsuur.nl/onderwerp/476784-bijzondere-archieven-zoeken-onderdak.html

• 5 antwoorden
    • 1,7k weergaven
  6. Started by henkjan2016,

Hier kunnen bijzondere shows worden geplaatst. Denk aan festivals/invalshows/acties.

• 5 antwoorden
    • 1,2k weergaven
  7. Started by Skyseth,

Can someone help me to understand when extraGold is playing its Billboard Hot 100 shows ? On the facbook page it seems it's every weekday from 20h00 to 21h00 ( Five parts ) , am i right ? Is it every week ? It is never indicated in the station's website. Bedankt for your help .

• 5 antwoorden
    • 2,1k weergaven
  8. Started by Skyseth,

Billboard Hot 100 from Nov 7, 1964 recorded on 192 Radio ( Zo Nov 4, 2018 ) [verborgen inhoud] This zipfile contains the show ( scoped ) + my playlist along with the original Billboard Hot 100 page.

• 0 antwoorden
    • 769 weergaven
  9. Top 100 of 1969 show : [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 679 weergaven
  10. Started by Skyseth,

Chart date : Sep 26, 1960 This link is available only 7 days : [verborgen inhoud] i don't use pixeldrain because too long to upload. If you miss the show, feel free to ask me to post it again ( please write in english or french ).

• 0 antwoorden
    • 908 weergaven
  11. Chart date : Oct 12, 1968 Link only available 7 days : [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 842 weergaven
  12. Started by Skyseth,

Oct 9, 1976 [verborgen inhoud] 7 days link.

• 0 antwoorden
    • 764 weergaven
  13. Started by Skyseth,

19 April 1979 [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 632 weergaven
  14. Started by Robin Westhof,

... Veronica en Sublime meer op FM en de kans op een (heel duur) plekje voor Kink, op de frequentiemodulatie band, lijkt mij ook klein.

• Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 13 antwoorden
    • 2,3k weergaven
  15. Started by henkjan2016,

Zie STACK: [verborgen inhoud] Wie heeft ontbrekende shows?

• 0 antwoorden
    • 738 weergaven
  16. BN_241205_1600-1700(MediaZakenRuudHendriks) [verborgen inhoud]

17. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.

• 0 antwoorden
    • 782 weergaven
  18. [verborgen inhoud]

19. Coen en Sandershow (BNN 3FM, 2012) live vanuit Charkov, Oekraïne tijdens het EK 2012 (Polen en Oekraïne) 7-6-2012 t/m 17-6-2012 (de weekend uitzendingen in de zendtijd van Timur) [verborgen inhoud] Bizar om te horen hoeveel Nederlanders destijds naar Charkov waren afgereisd om een feestje te vieren, op youtube zijn er nog diverse filmpjes van te vinden ook. Veel luisterplezier! Dennis

20. BBN-R2-20040305-2100-2200-SanderDeHeer-Alle40Goed - [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.

21. Heeft iemand enig idee wie de presentator is? [verborgen inhoud]

22. Van de Golden Radio NL server, met dank aan Jean-Pierre Legein. Ook hier ben ik weer es te horen; een interview over het draaien van drive in shows in de jaren 70 [verborgen inhoud]

23. Deze uitzendingen zijn van 07-05-2002. De meesten hebben dus de opnamen van de dag van de aanslag zelf (06-07-2002), deze uurtjes zijn van 1 dag later in de studio van BNN radio. Ruud De Wild BNN 3FM 1600-1800 [verborgen inhoud] 16.00-17.00 [verborgen inhoud] 17.00-1800 Groet, Moby.

24. Started by Juul,

Ik was een redelijke luisteraar van BNR radio, maar ik merk dat ik steeds vaker BNR niet meer opzet. De hele dag en zeker in het weekend hoor ik ze programma's maken over en met zzp'ers. Soms in een zaaltje ook nog. En dan wordt m'n ergernis over Paul van Liempt ook steeds groter. Hij laat geen mens uitpraten en maakt steeds ellenlange vragen waarop de geinterviewde eigenlijk alleen nog maar "ja of nee" kan zeggen. Wij noemden dat laatste in mijn tijd bij de P.O. het "Piet Grotendorst effect". Die deed veel onderwerpen bij de AVRO over de politie en zei dan;'Brigadier vindt u ook niet dat de hardrijder moet worden bekeurd?" De brigadier kon dan alleen nog…

• 4 antwoorden
    • 954 weergaven
  25. Aardig interview met Sjors. Maar een tipvoor hem , ik noem tegenwoordig BNR radio "Radio Diana Matroos". Wanneer ik ook maar weer een poging doe om te luisteren hoor ik haar met haar "ZZP café". En dat opgewonden toontje, dan zet ik hem maar weer uit. Ik heb niks tegen ZZP mensen maar het wordt mij te veel op BNR. Wel erg goed is dat late middag programma met veel nieuws e.d. Maar dat maakt mijn ergernis over bovenstaande nog niet goed. [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 701 weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen configureren

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.