Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Nederland

Voor discussies over radio in Nederland.

1. De RNI Top 100 over 1972. Met natuurlijk ook die kenmerkende Radio Noordzee platen, die vaak bij andere zenders niet of nauwelijks te horen waren. En de grootste hits van 1972. Geheel overgoten met een zeer herkenbare Radio Noordzee-saus. Luister naar de muziek van toen in een vormgeving waar de nostalgie vanaf druipt! [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] De lijst vind je hier: http://www.hitnoteringen.nl/start/extra-gold/zeezender-top-100-2012/ Meer info over het Radio Noordzee Hitlijstenboek: http://www.hitnoteringe…

• 0 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  2. Started by Bertus Biervilt,

19411231 2100 Oranje - Jan de Hartog, Pieter Gerbrandy - Nieuwjaarswens [verborgen inhoud] 19531231 2200 VARA - Wim Kan - Zo heb ik het thuis nog nooit verteld [verborgen inhoud] 19531231 Polygoon - Philip Bloemendal - Jaaroverzicht 1953 [verborgen inhoud] 19541231 2130 VARA - Wim Kan - Nou je weet wa'k zeggen wil [verborgen inhoud] 19551231 Polygoon - Philip Bloemendal - Vaarwel 1955 [verborgen inhoud] 19611231 1900 VARA - Dick Duster - 1961 in woord en muziek [verborgen inhoud] 19631231 2150 VARA - Wim Kan - Twaalf miljoen oliebollen op aardgas [verborgen inhoud] …

• Bedankt
      • Vind ik leuk
      • Haha
    • 9 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  3. [verborgen inhoud] 1967-12-30 - Herman Stok - Tijd Voor Teenagers Top 20 Over 1967 Gevonden op zo'n CD waar niets op staat geschreven. Ik dacht er na mijn pensionering aan toe te komen maar met thuiswerken kan de boog ook niet de hele dag gespannen staan. H1 of H2?

• 5 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  4. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 0 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  5. Started by h.roos,

In ons archief zit ook de VOO-top 100 van 1987 nou kan ik mij niet voorstellen dat deze niet eerder op een van de Forums is geplaatst ik zelf had hem nog niet in mijn VOO archief als er behoefte aan is upload ik hem nog een keer opnieuw. Groet Henk.

• 5 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  6. Started by martinja,

Van de Golden Radio NL server, met dank aan Evert en zelf verder gedigitaliseerd RadioVeronica-Kletskop-Tineke-16-3-1983-1 [verborgen inhoud] RadioVeronica-Top 40-6-8-1987-2 [verborgen inhoud] RadioVeronica-Top 40-18-3-1983-2 [verborgen inhoud] RadioVeronica-Top40-3-4-1981-2 [verborgen inhoud] RadioVeronica-Top40-3-7-1981-1 [verborgen inhoud] RadioVeronica-Top40-18-3-1983-2 [verborgen inhoud] RadioVeronica-Top40-18-3-1983-3 [verborgen inhoud]

7. Started by Feico,

Voor zover ik weet heeft Bert programma's gemaakt met de volgende namen: - House of Jack - Bulldog - Corpulent Ik heb nog een serie 'House of Jack' gevonden, 7 stuks om precies te zijn.

• 1 antwoord
    • 1,6k weergaven
  8. Cleaned by Oldies 45 1975-12-29 H3_AVRO_Jan_van_Veen_2303-0034 [verborgen inhoud] 1975-12-30 H3_AVRO_Jan_van_Veen_0038-0100 [verborgen inhoud]

9. Ook op de clippingpagina over de Vrije Radio, Piraten en Lokale radio zijn weer wat verse oude knipsels geplaats. O.a. Radio Milano, REVO Den Haag, Radio Centraal, Hofstad ‘Harry’, Veronica over commerciële lokale radio, TROS commercial op Hofstad en Radio Unique levert streek. http://alexcity.xs4all.nl/zeezender_clippings.htm Alle knipsels in originele staat en grote op de knipselpagina.

• 0 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  10. Started by martinja,

Van de Golden Radio NL server 1992-00-00_19.00-21.00_uur_VOO_De_hits_van_1969_(deel_1)_Ad_Bouwman_&_Tom_Mulder_(FM-stereo) [verborgen inhoud] 1992-00-00_19.00-21.00_uur_VOO_De_hits_van_1969_(deel_2)_Ad_Bouwman_&_Tom_Mulder_(FM-stereo) [verborgen inhoud]

11. [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.

• 0 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  12. Started by Erwin!,

Yorin FM kwam een tijdje aan het einde van het uur & voor het begin van het nieuws met een reactie op iets wat actueel in het nieuws was. Dat werd ingesproken door de vrouwelijke stationvoice Sophie Hoeberechts [verborgen inhoud]

• 2 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  13. Started by Andree,

http://www.ad.nl/ad/nl/5601/TV-Radio/article/detail/3487265/2013/08/05/Nederlander-vermomt-illegale-zender-als-vogelhuisje.dhtml

14. Started by Juul,

De jeugdigen hier zullen haar niet kennen maar veel luisteraars naar RNW wel. [verborgen inhoud]

• 2 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  15. Anderhalf uur Hofstad Radio met Jeroen van Inkel en om te beginnen een stukje Rick van Velthuysen. In 1982 maakte de beide heren, samen met Ron Bisschop, Ron Schriek en andere heren van Unique en Decibel, ook programma's voor Hofstad Radio. Wat was dat altijd een gezellige drukte in huis als die hele trein aan mensen binnen kwam. Het kan zijn dat ik deze al eerder gepost heb, maar hij lag op een stapeltje nog te digitaliseren cassettes dus heb ik hem toch maar meegepakt. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

16. Started by Juul,

LAREN - In zorgcentrum Theodotion te Laren is zaterdagmiddag 1 september Dick de Winter overleden. Hij was al enkele jaren ziek. De Winter is de bedenker van het legendarische radioprogramma ’Tros Sesjun’. Het begon op 17 mei 1973 in De Boerenhofstede. De grootste Amerikaanse jazzmusici en alle Nederlandse jazzmuzikanten van betekenis hebben in Laren (vanaf 1978 in Nick Vollebregt’s Jazzcafé) gespeeld. In 2004 kwam het einde voor, volgens het Guinnes Book of Records, ’het langstlopende live jazzprogramma ter wereld’, dat via de Wereldomroep in Amerika en Australië werd uitgezonden. Dick Johan de Winter (23 april 1936) begon zijn omroepcarrière in 19…

• 1 antwoord
    • 1,6k weergaven
  17. Started by peter,

Ik heb alle uitzendingen (1 LP Top 20 uitgezonderd), maar door tijdsgebrek niet de tijd gehad om te uploaden. Mochten er speciale verzoekjes zijn, hoor ik het graag.

• 3 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  18. Van de Golden Radio NL server [verborgen inhoud]

19. VOO-R3-19871002-1900-2000-AdamCurry-JeroenVanInkel-Curry&VanInkel - [verborgen inhoud] VOO-R3-19871002-2000-2100-AdamCurry-JeroenVanInkel-Curry&VanInkel - [verborgen inhoud] VOO-R3-19871002-2100-2200-AdamCurry-JeroenVanInkel-Curry&VanInkel - [verborgen inhoud]

• 1 antwoord
    • 1,6k weergaven
  20. Started by Ben,

Ik kwam op een paar DATjes programma's tegen, die eind December 2003 en begin Januari 2004 zijn uitgezonden ter nagedachtenis aan Rob Out, die op 25 December 2003 was overleden. Radio 192 zond op 31 December (de dag van de uitvaart) deze twee programma's uit. Michael kondigt de programma's aan en bedankt Juul, Ad en Jaap voor deze twee programma's tijdens de introductie: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Op 4 Januari 2004 zond Veronica een Rob Out memorial uit. In Freewave 364 wordt dit programma als volgt omschreven: Op Radio Veronica wordt tussen vier en zes uur in de middag stil gestaan bij het overlijden van Rob Out me…

• Haha
      • Vind ik leuk
      • Bedankt
    • 7 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  21. Started by Jan-Fre,

Na een poosje gedwongen afwezigheid hier wordt het weer tijd om wat aan te bieden. Vandaag de top 100 van de jaren '60, zoals uitgezonden op Radio 5 in 2007. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Veel luisterplezier!

• 10 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  22. Beste Radiovrienden, Via onderstaande link kun je, na het downloaden uiteraard, ruim een uur genieten van de geshciedenis van het legendarische piratenstation Radio Atlantis Rotterdam. TAST TOE! http://www.mijnbestand.nl/Bestand-ZRC7HH7YM4BT.mp3 Hartelijke groet, Bart

• 0 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  23. Gast pascal
    Started by Gast pascal,

De eerste twee uur van het debuut van Tom Mulder op Radio 10 Gold Derde uur is helaas gewist. Misschien heeft iemand hier op het forum het ergens nog liggen en kan het hierbij aanvullen. 4 maart 1991 [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Tweede Uitzending van 5 maart (eerste twee uren) [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]

• 10 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  24. Started by Ton de Groot,

• 3 antwoorden
    • 1,6k weergaven
  25. NOS-H3-19770624-1600-1700-FelixMeurders-NationaleHitparade NOS-H3-19770624-1700-1800-FelixMeurders-NationaleHitparade

• 2 antwoorden
    • 1,6k weergaven

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Account

Navigation

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen configureren

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.