Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11.352 discussies in dit forum
-
Maandag 13 augustus 2007 [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Dinsdag 14 augustus 2007 [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Woensdag 15 augustus 2007 [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Donderdag 16 augustus 2007 [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [ver…
-
- 9 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
Met dank voor de altijd weer leuke en positieve reacties, wederom een ouwe Top 40 vandaag, de uitzending van 11 december 1981. Met een prachtige nummer 1, van Queen en David Bowie. Diana Ross lag al nadrukkelijk op de loer, zij steeg met een dikke vette stip van 7 naar 2 en Alvin Stardust haakte af, hij zakte van 1 naar 3. Erg veel beweging in de lijst toen, net onder de top 3 wordt de zaak totaal door elkaar gehusseld. Miggy maakte met Annie een reuzensprong naar 4, Tenpole Tudor deed hetzelfde naar 5 en ook Hamilton Bohannon en Shakin’ Stevens deden het uitstekend die week. Veel sterke stijgers in de top 10 betekent ook een aantal forse zakkers, met name Ros…
-
- 2 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
Met een collega had ik een discussie over de zenderwisseling van de middengolf van de Hilversumse zenders ( 401 en 298 meter) Ik las ergens dat die eens per 4 maanden waren, kro/ncrv op 1 zender en avro/vara op de andere. Wie weet hier meer van en vooral wanneer dit begon en eindigde. Ik ben heel benieuwd Hans Marijs
-
- 0 antwoorden
- 1,5k weergaven
- 1 follower
-
-
Heeft iemand deze uitzending opgenomen? Alvast heel erg bedankt! Ik kan ze ook niet op Mixcloud vinden.
-
- 3 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
NOS-30-1981-0312-1735-1800u-nationaleHitparade-FelixMeurders [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,5k weergaven
- 1 follower
-
-
Waarschijnlijk had ik dit al een keer gepost in het verleden, maar voor wie het gemist heeft. NPS-R1_20040111_2000-2100(UithetNieuws-FrenkvdLinden-RobOut).mp3 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Zoals jullie in het overzicht kunnen zien ontbreekt nog de delen 4 en 6. Heeft iemand deze? [verborgen inhoud] Opnames uit het archief van Ton van Draanen.
-
- 3 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server 12-5-1989 17-18 uur Top 40 Lex Harding laatste keer [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,5k weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van MusicRadioFan.
-
- 0 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
Beste Radio vrienden, Wie kan mij helpen aan afleveringen van het programma Veronica's Rock Ballads met Alfred Lagarde ?
-
-
- 6 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
Het was een lange vakantie... [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 5 antwoorden
- 1,5k weergaven
- 1 follower
-
-
Deze 2 staan niet op de podcast van Rob: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,5k weergaven
-
-
TROS-H1-19831211-0000-0100-AdRoland-EngelseTop100van1966 (file ff renamen) [verborgen inhoud] TROS-H3-19831211-0100-0200-AdRoland-EngelseTop100van1966 [verborgen inhoud] rest volgt
-
- 1 antwoord
- 1,5k weergaven
- 1 follower
-
-
Is dit een Nederlands radiostation? Moet dit wel onder deze rubriek? Nee, het is een Bulgaarse zender. Ja, want het is in heel Nederlands te ontvangen via DAB+ op het tweede kanaal van Radio 10. Voor de verzamelaars gisteren een paar uurtjes opgenomen. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
Vanmiddag werd op radio 5 de 'lage landen lijst' uitgezonden, een top 100 van Nederlandstalige liedjes. De lijst staat nu online, en ik vind hem eigenlijk best wel aardig: [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,5k weergaven
-
-
Enkele internetstations hebben in het verleden al eens aangegeven dat ze graag De Plaat en z'n Verhaal wilden uitzenden. Nu wil ik peilen wie er nog meer belangstelling heeft om wekelijks een aflevering uit te zenden, door mij aangeleverd. Het verhaal is gratis, de achtergrondmuziek (Heather - Carpenters) is niet rechtenvrij. Dat moet je dus zelf regelen. De bijbehorende plaat moet zelf worden toegevoegd. Aanlevering gebeurt wekelijks via WeTransfer. De P&V afleveringen zoals die in het archief van website "de stemvanbartvanleeuwen" staan en die ik wekelijks op mijn Facebookpagina en You Tube plaats mogen nog steeds NIET worden gebruikt… Deze zijn…
-
- 0 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
Dit programma op de dinsdagochtend duurde bijna 3 maanden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.
-
- 7 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
Op 13 mei 2023 wordt in Harlingen weer de Radio Day georganiseerd. Hèt radio evenement voor de liefhebbers van vroegere en hedendaagse radio. Het Brouwdok aan de Nieuwe Willemskade in Harlingen staat deze hele dag in het teken van radio. Presentaties, standjes en live radio, maar ook volop gelegenheid om mede radio enthousiastelingen te ontmoeten of nieuwe vrienden te maken. Het programma deze dag: 09.15 Inloop en registratie 10.00 Officiële opening 1. 10.10 Caroline Movement pres. John Burch en Steve Conway 2. 10.50 Jingles en Tunes college pres. Bart van Gogh …
-
- 2 antwoorden
- 1,5k weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server - zelf opgenomen die dag en gedigitaliseerd VOO Hilversum 2 - 23041984 - Het Grote Veronica Avontuur - Deel 1 [verborgen inhoud] VOO Hilversum 2 - 23041984 - Het Grote Veronica Avontuur - Deel 2 - 1600-1700 Uur [verborgen inhoud] VOO Hilversum 2 - 23041984 - Het Grote Veronica Avontuur - Deel 3 - 1700-1800 Uur [verborgen inhoud] VOO Hilversum 2 - 23041984 - Het Grote Veronica Avontuur - Deel 4 [verborgen inhoud] VOO Hilversum 2 - 23041984 - Het Grote Veronica Avontuur - Deel 5 [verborgen inhoud] VOO Hilversum 2 - 23041984 - Het Grote Veronica Avon…
-
- 1 antwoord
- 1,5k weergaven
- 1 follower
-
-
Het laatste weekend met Peter van Bruggen op de Nederlandse radio: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
Ik zoek naar uitzendingen van Rinkeldekinkel en Ook Goeiemorgen met Jeroen van Inkel in de periode 1984-1992. Ik heb al in de topics hier gezocht, maar de programma’s die erop staan, zijn veelal al niet meer terug te luisteren op de aangeboden link. Wie heeft wat staan en wil dat hier plaatsen? Dat zou echt enorm gewaardeerd worden.
-
- 2 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
Top 40 jaaroverzicht 1990 [verborgen inhoud] Lijst 1990 [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
De Dikvoormekaar show 1977-03-26 NCRV 1330-1400 [verborgen inhoud] gr jan V
-
- 0 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server VOO15101976LexHarding1903-2000OverzichtTop40 [verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 1,5k weergaven
- 1 follower
-