Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11.718 discussies in dit forum
-
[Verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,4k weergaven
- 1 follower
-
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 2,5k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 2,6k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 3 antwoorden
- 782 weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 3 antwoorden
- 708 weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 3 antwoorden
- 656 weergaven
- 1 follower
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,5k weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 876 weergaven
-
-
Zoals meerdere mensen ben ik mijn radio ervaringen begonnen bij de piraten. Dat was voor mij bij Radio Starlight in Dordrecht van 1982 t/m 1985. Een bere leuke tijd gehad en veel avonturen beleefd. Daarna ben ik voor de lokale Radio en TV gaan werken. Hier een foto van de Radio Starlight tijd. en een algemene spot.
-
- 3 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
-
-
Geacht forum, Thuis komend uit school, in de middag, hoorde ik altijd op Veronica de plaat voor de scholier. De Jingle hoor ik nooit meer voorbij komen? Stuur een kaartje naar 538, etc...klonk het! Kan ik deze jingle nog ergens horen? Bestaat deze nog? Hartelijk dank, Cyrillus
-
- 3 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
-
Eindelijk schrijft iemand wat ik al jaren roep en van tijd tot tijd niet kan onderdrukken te schrijven dat, sinds Hilversum 1 Radio 1 heet en de zuilendagen zijn verdwenen , het een station is geworden dat , zoals Mischa Wertheim afgelopen donderdag in de Volkskrant schreef, ten prooi is gevallen aan luistercijfers en marktaandelen, vooral korte items en infantiele nieuwsspelletjes en dat alles verziekt met bliepende en bloepende vormgeving. Ik ben afgehaakt nadat 1 van de beste radioprogramma's van de publieken het zwijgen werd opgelegd omdat H1/Ri ook horizontaal moest en de zuilendagen de nek werden omgedraaid met als onvermijdelijke ramp het einde van het VPRO dagvul…
-
- 3 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Vroeger was er op RTV Parkstad Limburg een programma te beluisteren muziek archief. nu weet ik toen ik er zat tussen 2006-2008 dat er ook cds van waren. Zijn deze uitzendingen tegenwoordig nog ergens, hoor niets meer van dit programma?. Ik zou ze tegenwoordig graag op mijn station willen gebruiken. Groetjes John!.
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,9k weergaven
- 1 follower
-