Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11.352 discussies in dit forum
-
Hierbij de Top 100 over 1997, uitgezonden op 31 december 1997 op Radio 538. Veel plezier ermee! [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,8k weergaven
-
-
Bron: Villa media. http://www.villamedia.nl/nieuws/bericht/prins-bernhard-betrokken-bij-zenderruzie/#When:07:35:41Z
-
- 4 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
DJ en jinglemaker Ferry Maat te gast bij De Perstribune, het media- en sportprogramma van Govert van Brakel bij Omroep MAX op Radio 1 van zondag 16 Juni 2013. http://www52.zippyshare.com/v/94980712/file.html
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Een complete WIll Wil Wel. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
22u-23u : http://www.mijnbestand.nl/Bestand-KZW8YOHONQJC.mp3 23u-24u : http://www.mijnbestand.nl/Bestand-84RYMZDSRWZS.mp3
-
- 0 antwoorden
- 805 weergaven
-
-
Gisteren waren Marc van Amstel en Ferry Eden te gast bij het programma Aan Tafel van Radio M Utrecht voor de presentatie van het boek de Gouden Glans van de Radio. [verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
De jeugdigen hier zullen haar niet kennen maar veel luisteraars naar RNW wel. [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
NOS-19840730-0600-0700-Felix Meurders-Radio Olympia. [verborgen inhoud] Groet Henk.
-
- 0 antwoorden
- 980 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 741 weergaven
-
-
Eindelijk schrijft iemand wat ik al jaren roep en van tijd tot tijd niet kan onderdrukken te schrijven dat, sinds Hilversum 1 Radio 1 heet en de zuilendagen zijn verdwenen , het een station is geworden dat , zoals Mischa Wertheim afgelopen donderdag in de Volkskrant schreef, ten prooi is gevallen aan luistercijfers en marktaandelen, vooral korte items en infantiele nieuwsspelletjes en dat alles verziekt met bliepende en bloepende vormgeving. Ik ben afgehaakt nadat 1 van de beste radioprogramma's van de publieken het zwijgen werd opgelegd omdat H1/Ri ook horizontaal moest en de zuilendagen de nek werden omgedraaid met als onvermijdelijke ramp het einde van het VPRO dagvul…
-
- 3 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.
-
- 0 antwoorden
- 925 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] En de lijst: [verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 888 weergaven
-
-
-
Vroeger was er op RTV Parkstad Limburg een programma te beluisteren muziek archief. nu weet ik toen ik er zat tussen 2006-2008 dat er ook cds van waren. Zijn deze uitzendingen tegenwoordig nog ergens, hoor niets meer van dit programma?. Ik zou ze tegenwoordig graag op mijn station willen gebruiken. Groetjes John!.
-
Zondag 1 januari 2017 - Happy New Year, Baby Draailijst: [verborgen inhoud] Beluister: [verborgen inhoud] Zaterdag 21 januari 2017 - Save Me, When I Come Home! Draailijst: [verborgen inhoud] Beluister: [verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 850 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Grt, Peter
-
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
- 1 follower
-
-
Gedigitaliseerd vanaf cassetteband [verborgen inhoud] Groet, Bertus
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
-
-
Non Stop 80's [verborgen inhoud] LP Top 20 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 506 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 689 weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server Hofstad-nonstop-4-1-1982 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
- 1 follower
-
-
Top 40 [verborgen inhoud] Tipparade [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 833 weergaven
-
-
09/09/2006 [18.00-20.00] 5 jaar That's Live - Eric Corton Het programma met veel live-optredens werd 5 jaar. Dit was een speciale uitzending met fragmenten uit het archief van That's Live. Live vanuit de BNN-bar in Hilversum met optredens van Racoon, Sarah Bettens en The Sheer. Verder nog een quiz tussen Eric Corton en Sander de Heer (de eerste presentator van That's Live). Paul Rabbering over de oude rubriek 'De Ontmaskering' en felicitaties van diverse artiesten. [verborgen inhoud]
-
- 15 antwoorden
- 3,4k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Van de Golden Radio NL server HofstadRadio-JosDeelmaeyer-8-8-1982-1400-1500 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 943 weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 628 weergaven
-