Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11.353 discussies in dit forum
-
Met op de helft een "omdraaimoment" 😃 Radio 10 8912 08-12-1989 1630-1800 Top 1000 25 jaar Top 40 Luc van Rooy Gast Willem van Kooten.mp3 [verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 730 weergaven
-
-
Hoi hoi, Op vrijdag 20 september 2019 zond Radio 10 de 90's Top 110 uit van 06.00 tot 16.00, als afsluiter van een themaweek rondom de jaren 90. Die hele lijst is nu hier te downloaden: [verborgen inhoud]. Veel plezier er mee, Groeten PD.
-
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Voor de liefhebbers hier een aflevering van 'Top 40 Gold' op Radio 10 van 9 februari 2014, waar elk uur oude top40-hits van een bepaald jaar centraal staan. In het eerste uur zijn dat de hits van 9 februari 1979, in het 2e uur die van 9 februari 1987 en het 3e uur van 9 februari 2000. Dit programma heeft overigens alle schemawijzigingen op Radio 10 overleefd,met het enige verschil dat nu Erik Werner de presentator is. [verborgen inhoud] Gr, Melle
-
- 0 antwoorden
- 956 weergaven
-
-
BEn bezig om mijn bandjes te beluisteren en te digitaliseren. Ik heb geen hele programma's, wel aardig wat programmafragmenten. Voor wie het leuk vindt, pluk gerust uit de cloud. Hierbij twee fragmenten uit de begintijd van Radio 10, opgenomen via een kabelaansluiting in Utrecht. Radio 10 was op dat moment als Italiaans station station via de satelliet en Nederlandse kabelmaatschappijen te ontvangen. Het eerste fragment is een deeltje Rob van Someren en de start van de Soulshow, met Ferry Maat uiteraard, toen uitgezonden op de woensdagavond van 18:00 - 20:00. Nieuwslezer van dienst is Hanno Dik, met het weerbericht van Milaan. Commercials waren er nauwelijks; in di…
-
- 2 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
N.a.v. de diverse Radio 10 programma's die er op dit forum staan vroeg ik me af of iemand meer opnames heeft uit die begintijd van Radio 10 (nog zonder gold)? Zo lijkt het me geweldig om het eerste programma van Radio 10 te horen, hoe het ooit begon. Voor mij was die begintijd van Radio 10 de leukste periode, toen het Gold werd was het een stuk minder interessant door de strakke formattering die zijn intrede deed toen al. Ik zie de opnames graag verschijnen. Alvast dank.
-
- 0 antwoorden
- 788 weergaven
-
-
Hallo, Gisteren zond Radio 10 de Cover Top 110 uit, van 09.00 tot 19.00. Hier kun je de hele uitzending downloaden: [verborgen inhoud] Veel luisterplezier!
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Dave Donkervoort op Radio 10 op 23-03-1990. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 729 weergaven
-
-
Dave Donkervoort op Radio 10 op 30-03-1990 tussen 15.00 en 16.00 uur [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 634 weergaven
-
-
Radio 10 Edwin Ouwehand 08-06-2018 Feel Good Friday night 19.00 - 21.00 uur Wim
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
hé, hé, bij Radio 10 hebben ze een 60-70's weekend? Enfin prachtige platen die ik daar vrijwel nooit hoor, helaas. Maar ze hebben ze gevonden en zo is de oudere-jongere zoals ik een fanatieke luisteraar. Ik zat te genieten toen ik deze hoorde……..Herb Alpert met This Guy's in Love with You. "ze kunnen het wel, als ze maar willen".
-
- 17 antwoorden
- 3k weergaven
- 2 followers
-
-
Vanaf vrijdag 14.00uur kampen Radio 10 en Radio 538 met een technische storing in de stream (ook via Tunein of oorboekje treedt de storing op). Deze worden er consequent na 2uur en 35 minuten eruit gegooid en na ongeveer 2 minuten (meestal, maar niet altijd!) weer hersteld. Wel heel ongelukkig dat dat juist tijdens de uitzending van de mega-uitzending van de Top 4000 moet gebeuren. Zo zie je dat fusies niet altijd goed kunnen uitvallen........ Wel gek overigens dat soms de kleinste radiostations de beste streams hebben. Gr, Melle
-
- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Het was gisteren Blue Monday en dat heb ik zeker gemerkt op radio 10. Om 11.34 ul (in opname van upload is dat na 37 minuten) knalde na het iinstarten van de Spice Girls de stream er weer eens uit. Gelukkig heb ik de twee ontbrekende liedjes (Wannabe - Spice Girld en Beatiful Day + U2) er op verantwoorde wijze in weten te monteren, Er ontbreekt alleen nog een deel van het gesprek met een kandidaat voor de Lach van 10. 07 [verborgen inhoud] 08 [verborgen inhoud] 09 [verborgen inhoud] 10 [verborgen inhoud] 11 [verborgen inhoud] 12 [verborgen inhoud] 13 [verborgen inhoud] 14 [verborgen inhoud] 15 [verborgen inhoud] lijst [verborgen inhoud] …
-
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
-
-
Ferry Maat op Radio 10 op 16 en 18-04-1990 Met dank aan Vincent voor het digitaliseren! [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 718 weergaven
-
-
Radio 10 met Ferry Maat op 26-12-1989 tussen 14.00 en 15.00 uur Met dank aan Vincent voor het digitaliseren [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 800 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 16 antwoorden
- 3,1k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.
-
- 1 antwoord
- 987 weergaven
- 1 follower
-
-
[verborgen inhoud] Opname uit het archief van Ton van Draanen.
-
- 0 antwoorden
- 828 weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 6 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
Uit het archief van Walter Zwart, vers van de recorder: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 521 weergaven
- 2 followers
-
-
Deze (audio) opname komt van een VHS band. [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 520 weergaven
-
-
Het was de avond dat de 675 uitging, ik vermoed dat ik dit van de kabel heb opgenomen. Wie is de DJ hier? [verborgen inhoud]
-
-
- 4 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Opname van Ferry Maat van 15 mei 2005 4-7 Maat id Middag [verborgen inhoud]
-
- 10 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
Beste allemaal, Heeft iemand nog uitzendingen in zijn / haar bezit van de dag dat Radio 10 FM weer Radio 10 Gold werd? Dit was zover ik mij kan herinneren op 1 december 2003, vanaf 10:00 uur in het programma van Peter Holland was de omschakeling een feit. Zou leuk zijn om van deze eerste feestelijke dag 10 Gold weer eens opnames te horen. Groeten, Leo
-
- 6 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
De dag dat er een kort geding zou plaatsvinden mbt de FM frequentie voor Radio 10, waar Sky de Gouwe Ouwe zender op 103FM wilde zetten (of al had gezet). Ik hoor Peter Holland een persbericht voorlezen waarin wordt aangegeven dat er nog gesproken wordt tussen Talpa en SKY en het kort geding aangehouden wordt. Op Wikipedia lees ik dat Radio 10 toen al van de 103FM afgehaald zou zijn, vanuit de woorden van Peter Holland krijg ik de indruk dat dat tijdens deze uitzending nog niet het geval was. Maar het spotje, ingesproken door Tom Mulder na het nieuws van 14:00 geeft de indruk dat Radio 10 toen nog alleen via de kabel te ontvangen was. Wie weet nog hoe dat toen zat op die 5…
-
-
- 26 antwoorden
- 3,5k weergaven
-