Nederland
Voor discussies over radio in Nederland.
11.719 discussies in dit forum
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
-
Ik zit nu op mijn dab-radio te genieten van Jan Donkers, elke maandagavond van 7 tot 9 op KX radio. Nog steeds even enthousiast over zijn geliefde Americana-muziek als in de jaren zeventig, tachtig en negentig. Ik hoorde hem net zelfs zeggen: 'Allejezus, wat verschijnt er toch een hoop mooie nieuwe muziek tegenwoordig'. Voor veel bezoekers van deze site waarschijnlijk niet zo interessant, maar ook Leo van der Goot, Hans Hoogendoorn en Ad Bouman doen een keer per week hun eigen 'ding' op deze ongewone zender, waar iedereen gewoon draait wat hij of zij mooi vindt. Nu overal in Nederland in de digitale ether. Paul
-
- 2 antwoorden
- 918 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 956 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 760 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 979 weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 610 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 824 weergaven
-
-
Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: Uitzending op de stream van 192 Radio, zaterdag 18 maart 2017, 20-22 u. Productie: Ronny Harnie. Vanavond de UK Top 40 van 52 jaar geleden. De volledige lijst van 20 maart 1965. Op 1 The Rolling Stones met The Last Time. Nieuw in de UK Top 40 in die week: Del Shannon op 40, Bo Didley op 39, Billy Fury op 38, Roger Miller op… lees verder > Lees verder
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 764 weergaven
-
-
https://pixeldra.in/l/TyS4ds je kunt ook op download all files klikken zet ie het in een zip bestand op je pc.
-
[Verborgen inhoud]
-
- 5 antwoorden
- 2,5k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 688 weergaven
-