Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.535 discussies in dit forum
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,8k weergaven
- 1 follower
-
-
Op een stomachtige zondag de top 40 en tipparade van 1-12-1973. Ooit aangeboden door de Downloadclub. http://www.mijnbestand.nl/Bestand-JLC7UPNP87KL.mp3. Groetjes Kurt
-
- 7 antwoorden
- 1,8k weergaven
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,8k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 3 antwoorden
- 1,8k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,8k weergaven
- 1 follower
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,8k weergaven
-
-
-
-
En ook vandaag krijg ik het tweede deel van de top 40, in dit geval van 3 juli 1965, niet te horen. Wel het eerste deel, maar geen tweede deel. Ben ik de enige of heeft iedereen dat "probleem"? Het is wel vervelend, want ik vind het altijd erg fijn om naar de show van Rob van Wezel te luisteren. Misschien heb ik woensdag meer geluk bij de herhaling, maar midden door de week komt er van luisteren vaak weinig terecht. Zaterdags heb ik er wat meer tijd voor. Hopelijk volgende keer beter....
-
- 5 antwoorden
- 1,8k weergaven
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 4 antwoorden
- 1,8k weergaven
- 1 follower
-
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 4 antwoorden
- 1,8k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,8k weergaven
-
-
zeezender hobyisten ik ben opzoek naar een top40/tipparade database het liefst in execel om aan te geven die hit/tip heb ik of niet ik ben vast begonnen met de eerste top40 van 1965 en tipparade (van de nordery www.lokker.net www.lokker.net/Hitparade/Hitlijst.xls ik mis nog wat lijstjes maar dat doe ik in een volgende request Ronald
-
- 1 antwoord
- 1,8k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 6 antwoorden
- 1,8k weergaven
-
-
"Mapje" met uitzendingen van Ferry Maat op RNI. Ik heb geen tijd om het uit te zoeken, te sorteren en te controleren. https://we.tl/K0sy839dTT
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 8 antwoorden
- 1,8k weergaven
- 1 follower
-