Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.192 discussies in dit forum
-
Met dank aan Herbert Visser monique 23 [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,6k weergaven
- 1 follower
-
-
I wonder does anyone have a copy of this recording. It may be listed in error as 15/03/1970. It features around 30 mins of Alan West and the start of the Top 40 show with Carl Mitchell. I used to have it in my collection but cannot find it anywhere. Any help would be appreciated. Ian
-
- 0 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
Kan iemand mij helpen aan het (audio) overzicht van de Top 10 van 15 oktober 1966, zoals dat is uitgezonden op Radio Veronica in de Top 40 of bijvoorbeeld in de Rob Out Show, die vaak met het overzicht begon.
-
- 6 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
Drie uur en een kwartier met eerst Rick Harris en daarna Holly Michaels. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
Drie programma's met Moses van der Berg, Fred van den Bosch en Johnny Duan. [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] Robin Bron(nen): Zeezender/Radio/Nieuwsgroepen, Downloadclub/HarmKoenders/Hans Hendriks, Internet Radiocafé/Vincent Schriel, Engelse Forums, Azanorak, BitTorrent, eigen archief en div andere personen w.o. Hans Knot, Douwe Dijkstra ect...
-
- 4 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Met de beste groet Philip
-
- 3 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
50 foto's uit het archief van Jan Lietmeijer [verborgen inhoud] Mediapages.nl schrijft: 8 december 1981 Via de binnenwateren wordt de Norderney naar Zoutkamp versleept. 16 december 1981 Aankomst van de Norderney in Zoutkamp 11 januari 1982 Vanwege snijbrandwerkzaamheden breekt een brand uit aan boord van de Norderney. De brandweer van Zoutkamp blust. 13 januari 1982 Het spelletje Raad Waar Die Staat, iedere woensdagmorgen in het Veronicaprogramma Ook Goeiemorgen op Hilversum1, wordt rechtsreeks vanaf de Norderney gepresenteerd. Jan Morriën spreekt met eigenaar Jan Groeneweg. 26 mei 1982 In de haven van Zoutkamp vi…
-
Caroline-19850808-1900-2310-FergieMcNeal-DavidAndrews-AndyJohnson-Jammin963
-
- 0 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
Een complete uitzending van de Monique Top 50 met Max de Graaf. [verborgen inhoud] Hier staat de complete lijst: [verborgen inhoud] Opname afkomstig uit het archief van MusicRadioFan.
-
- 0 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
Vandaag 40 jaar geleden: [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 2 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
Ik zoek opnames van: Radio Mercur testuitzendingen 1958 Radio Veronica testuitzendingen 1960
-
- 3 antwoorden
- 1,6k weergaven
- 1 follower
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Radio Caroline [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 5 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
Kwam deze opname tegen in m'n archief. Ik heb even een lo-kwaliteit ge-upload. Ik weet alleen dat het RNI 31dec71 is. Dus ik ben op zoek naar de tijd en de dj's. [verborgen inhoud] Als "we" dat hebben kan ik effe een veel betere kwaliteit uploaden. Ik heb nl een WAV file. Dank vast, Juul
-
- 12 antwoorden
- 1,6k weergaven
- 1 follower
-
-
Van de week kreeg ik de vraag van Jan van Veen of ik wist wanneer de eerste uitzending van Candlelight in 1967 werd uitgezonden? Op onze website schreef ik er dit over: [verborgen inhoud] Maar volgens Ad klopt dit niet…………..Hoe ik er aan kom weet ik niet meer. Ik kan er in ons archief niks van terug vinden. Volgens Jan eerst vrijdag avond en later volgens Ad op Maandag. Ik heb alle programma schema's door gelopen, maar geen spoor van candlelight. Nou vond ik het programma toch al niks maar………….Ik denk dat ik één van de weinige was. Heeft iemand enig idee ?
-
- 5 antwoorden
- 1,6k weergaven
- 1 follower
-
-
1978 04-08 MiAmigo-1900-1930-JohanVisser-FleetwoodMacSpecial [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,6k weergaven
- 1 follower
-
-
Het is misschien niet helemaal netjes om ook andere downloads onder het kopje RNI te spuien, maar ik heb op dit moment even wat weinig tijd om het in verschillende berichten uit te splitsen. Vandaar een bonte verzameling van Radio Caroline, Omrop Fryslan, Omroep Organisatie Groningen (OOG Radio) en RNI. Pik er maar uit wat je kan gebruiken. Caroline-19890819-1200-1300-TheRaid http://www.mediafire.com/?e6hxaogj59r18q9 Diversen-19890819-NieuwsberichtenOverTheRaid http://www.mediafire.com/?803nnlmc18z3iod OmropFryslan-1994-28min http://www.mediafire.com/?542w9te99nx9vh0 OOG-19940200-1845-1902-MarcWiers-Piekuur http://www.mediafire.com/?jrana5a30…
-
- 1 antwoord
- 1,6k weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Radio Caroline [verborgen inhoud]
-
-
- 6 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
Een vraagje aan Leendert Vingerling, die vast het antwoord weet. Hoe werd de Delmare Top 33 samengesteld? En eerst was het Delmare Top 30, waarom drie erbij? Grt Rieni.
-
-
- 2 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Radio Caroline [verborgen inhoud] Laser Hot Hits [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 3 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
Ik ben voor B&G al onze honderden foto's van de oud collega's aan het beschrijven. "wie wat waar". En zo kwam ik terecht in de folder met alle foto's die Lex in de loop van de jaren gemaakt had. Ik zag in m'n aantekeningen dat ik ze in 2003 !, dus twintig jaar terug, gedigitaliseerd heb. En ineens zag ik een paar foto's die Lex maakte nadat we uit de lucht waren gegaan en hij klom een stuk in één van de masten. En "toevallig" kwamen Meister en Bollier langs met ik denk de trip tender. Ze gaven Bull Verweij een hand. Berry Zandscholten maakte ook al een paar foto's van dichtbij maar deze geven een erg mooi overzicht. We waren met een aantal collega's vanuit Hilver…
-
-
- 4 antwoorden
- 1,6k weergaven
- 1 follower
-
-
Van de Golden Radio NL server, met dank aan Jean-Pierre Legein Monique - 19860311 - 1200-1300 - Tony Berk - Berk In Uitvoering [verborgen inhoud]
-
- 1 antwoord
- 1,6k weergaven
- 1 follower
-
-
In 1979 was Jeroen Soer even aan boord van het zendschip Mi Amigo, helaas was in die tijd het schip niet helemaal waterdicht, zo links en rechts zat er wel een gaatje in de bodem waardoor er wat water binnen liep, en dat beviel Jeroen totaal niet en daarom kwam ie niet meer terug aan boord en maakte ie later alleen programma's aan land. Ik vond in mijn archief nog een kopie van een studiotape die Jeroen maakte voor Radio Caroline en die volgens mijn gegevens voor 23 februari 1980 zou zijn, 08:07 uur tot 09:00 uur. Deze digitale opname is nog uit mijn "Windows 98SE" periode, dus ergens uit 2003 of zo... komt van de downloadclub. Deze opname zal best al wel eens eerder…
-
-
- 12 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,6k weergaven
-