Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.192 discussies in dit forum
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 4 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
-
-
Hallo Radiovrienden , Het is alleen Bolten als er John voor staat..... Deze gedachten kreeg ik vanmiddag in een platen / singlebak in Heiloo. Hoera vakantie dus op de fiets naar Heiloo , een afstand van 20 kilometer en mooi weer , gewoon naar de kringloop leuk !. Omdat ik tegenwoordig aparte vondsten heb ( Mi Amigo ) sleutelhanger nu dit reclame pareltje van lang geleden . In de singlehoes een flexi disc van de Dizzy Man's Band , sponsor John Bolton ? ...... Zou kunnen het is reclame tenslotte , in elk geval was deze John Bolton een adverteerder van Radio Noordzee , en de woorden Bolton is alleen Bolton als er John voor staat ach Tony Berk.…
-
- 0 antwoorden
- 685 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 905 weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]] Radio Caroline [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 751 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 3 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 953 weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 3 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
-
-
- 1 antwoord
- 801 weergaven
-
-
Radio Caroline [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,7k weergaven
-
-
Click here for [verborgen inhoud].
-
-
- 3 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 9 antwoorden
- 3,3k weergaven
-
-
-
-
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 849 weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 846 weergaven
-
-
Caroline 259 Brian Anderson 2100-2300 11 April 1974 [verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 880 weergaven
-
-
From the AJ Beirens Heritage: Caroline North 259 East of Midnight show edited version Don Allen.19661104 start 11 min after midnight 32 min. Testprogram on 259. Very noisy program in excellent quality. [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 1,6k weergaven
- 1 follower
-
-
-
-
- 1 antwoord
- 522 weergaven
-
-
32 Years ago on this very day saw the raid on the Ross Revenge. It's hard to believe it was such a long time ago, but thoughts of that day have always remained with me. Radio Caroline, from a ship at sea, may be gone, but this brilliant station will never be forgotten.
-
- 0 antwoorden
- 761 weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Voor de verzamelaar: [verborgen inhoud]
-
-
- 3 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
-
-
Dag Radiovrienden , Afgelopen week ben ik in contact gebracht met Hans , zijn achternaam laat ik even achterwege in 1977 was Hans lid van een duikvereniging en de duikclub was in 1977 betrokken bij de schoonmaak van het Veronica schip te Zaandam . Van Hans heb ik afgelopen week zijn aandenken mogen ontvangen welke ik toegevoegd heb in mijn verzameling . Het gaat om het jasje op de foto , welke Hans als dank in 1977 kreeg van de Veronica organisatie . Foto en reportage komen uit het blad van hun duikclub van destijds . Geniet ervan,een mooi verhaal sorry de kwaliteit is niet geweldig maar beter dan niets groeten peter.
-
-
- 4 antwoorden
- 1,4k weergaven
-
-
-
-
- 1 antwoord
- 627 weergaven
-