Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.301 discussies in dit forum
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 922 weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]] Radio Caroline [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 779 weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] Radio Caroline [verborgen inhoud]
-
-
- 16 antwoorden
- 2,6k weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 981 weergaven
-
-
Radio Caroline [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,8k weergaven
-
-
Caroline 259 Brian Anderson 2100-2300 11 April 1974 [verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 911 weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud]
-
-
- 2 antwoorden
- 886 weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 887 weergaven
-
-
digitaal omgezet van Shamrock tape [verborgen inhoud]
-
-
- 7 antwoorden
- 3,9k weergaven
-
-
[verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 542 weergaven
-
-
Voor de verzamelaar: [verborgen inhoud]
-
-
- 3 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
-
-
- 3 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
Veronica-19710522-1400-1500-Top 40 Lex Haring Veronica-19710522-1500-1600-Top 40 Lex Haring Veronica-19710522-1600-1630-Top 40 Lex Haring [verborgen inhoud]
-
-
- 5 antwoorden
- 2,2k weergaven
-
-
32 Years ago on this very day saw the raid on the Ross Revenge. It's hard to believe it was such a long time ago, but thoughts of that day have always remained with me. Radio Caroline, from a ship at sea, may be gone, but this brilliant station will never be forgotten.
-
- 0 antwoorden
- 790 weergaven
-
-
-
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
Dag Radiovrienden , Afgelopen week ben ik in contact gebracht met Hans , zijn achternaam laat ik even achterwege in 1977 was Hans lid van een duikvereniging en de duikclub was in 1977 betrokken bij de schoonmaak van het Veronica schip te Zaandam . Van Hans heb ik afgelopen week zijn aandenken mogen ontvangen welke ik toegevoegd heb in mijn verzameling . Het gaat om het jasje op de foto , welke Hans als dank in 1977 kreeg van de Veronica organisatie . Foto en reportage komen uit het blad van hun duikclub van destijds . Geniet ervan,een mooi verhaal sorry de kwaliteit is niet geweldig maar beter dan niets groeten peter.
-
-
- 4 antwoorden
- 1,5k weergaven
-
-
Geen idee of ze ergens opgenomen worden de programma's van de Offshore Days 2021 ? Zo ja kan, zijn ze ergens terug vinden ? Ik lees het wel weer. Bvd.Mvg.Martien
-
-
- 17 antwoorden
- 2,6k weergaven
- 1 follower
-
-
-
-
- 1 antwoord
- 647 weergaven
-
-
Dag allemaal , het zal ongeveer 2 weken geleden geweest zijn dat ik met een bevriende Radioamateur uit België een gesprek had . We spraken over offshore radio en over zijn Radio Mi Amigo , hij vertelde mij dat zijn buurvrouw ooit bij modehuis Standing in Aalst had gewerkt, en dat deze mevr nog Stickers had . Wat schetste mijn verbazing vanochtend , België geeft zijn geheimen van de zolder prijs ..... Groeten van peter.
-
-
- 3 antwoorden
- 1,8k weergaven
-
-
Radio Monique [verborgen inhoud] [verborgen inhoud] [verborgen inhoud]
-
-
- 1 antwoord
- 767 weergaven
-
-
Ik weet niet of deze al eens langs kwam. Zeer goede kwaliteit: Leon Tippler radio 270 breakfast show part 1 0628-07.00 32 min 1966 10 17 [verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 3,7k weergaven
- 1 follower
-
-
heeft er iemand nog veronica (borkumrif)tshirts wit over en die ze wel willen verkopen maat xl en ik zoek ook het 192 petje zwart mijn e-mail adres is rvi.18.gerrit.jan@hotmail.com
-
-
- 1 antwoord
- 1,5k weergaven
-
-
[verborgen inhoud]
-
- 0 antwoorden
- 533 weergaven
-